Confidence Skrevet 2. januar 2009 #1 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei jenter Da er jeg lei av familiemiddager og venneselskaper. Tenkte derfor at jeg skulle benytte de siste fridagene til en tur på byen! Oslo Siden jeg ikke akkurat har vært byens konge de siste årene har jeg mistet litt oversikten over HVOR jeg bør gå ut for å kanskje kunne komme i prat med hyggelige mennesker, fortinnsvis jenter da , i 30-årene. Noen som har noe fine steder å anbefale? John Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M34 Skrevet 2. januar 2009 #2 Del Skrevet 2. januar 2009 Parkteateret f.eks. på grünerløkka er det ikke alltid så lett å komme seg hjem fra alene i hvertfall hvis det er det du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. januar 2009 #3 Del Skrevet 2. januar 2009 fant ikke noe som heter parkteateret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. januar 2009 #4 Del Skrevet 2. januar 2009 Parkteatret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 2. januar 2009 #5 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) - Soria Moria nattklubb rytmer for de i alderen 28-55 men mest i slutten av 20-årene/midten av 30-årene (tror jeg alderen ser ut til å være på de jeg ser der). Det er bra beats og folk kommer fra Frogner såvel som fra Bislett, Grünerløkken og sentrum til denne nattklubben på Torshov. - Clodion cafe på Frogner - Fru Burums på Frogner (veldig brunt men...) - Herr Nilsen (live jazz, mye bra) - Smuget (tidløst og evergreen, se etter bra live-konserter. Se opp for mange firmafester) - Cosmo i Vika (om det finnes ennå da...) - Bare jazz i Grensen, sentrum (spesielt om sommeren i bakgården): Diana Krall-stemning. Endret 2. januar 2009 av Perhaps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 3. januar 2009 - Soria Moria nattklubb rytmer for de i alderen 28-55 men mest i slutten av 20-årene/midten av 30-årene (tror jeg alderen ser ut til å være på de jeg ser der). Det er bra beats og folk kommer fra Frogner såvel som fra Bislett, Grünerløkken og sentrum til denne nattklubben på Torshov. - Clodion cafe på Frogner - Fru Burums på Frogner (veldig brunt men...) - Herr Nilsen (live jazz, mye bra) - Smuget (tidløst og evergreen, se etter bra live-konserter. Se opp for mange firmafester) - Cosmo i Vika (om det finnes ennå da...) - Bare jazz i Grensen, sentrum (spesielt om sommeren i bakgården): Diana Krall-stemning. Her var det noen bra tips Ble Bjørungs og Lorry for meg i går. Hyggelig nok det! Kanskje Soria Moria i dag...for der har jeg aldri vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. januar 2009 #7 Del Skrevet 3. januar 2009 Joda, lett å komme seg alene bort i fra parkteateret også alene, hvis du gjør som meg. Kommer dit klokka 0200 på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 3. januar 2009 #8 Del Skrevet 3. januar 2009 Her var det noen bra tips Ble Bjørungs og Lorry for meg i går. Hyggelig nok det! Kanskje Soria Moria i dag...for der har jeg aldri vært Bjørungs og Lorry er også steder for folk i 30-årene ja. Bra steder. Det beste med å gå ut er folkene man kommer i snakk med. Og musikken selvsagt. Stedene må vite hva de spiller og selvsagt må de kunne styre sine volum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #9 Del Skrevet 3. januar 2009 Ble Bjørungs og Lorry for meg i går. Hyggelig nok det! Kanskje Soria Moria i dag...for der har jeg aldri vært Soria Moria Dancing er bare én fredag i måneden. Vet ikke når det er neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå