Gå til innhold

"Ødelagt" nyttårsaften...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hmm ... Jeg ville nok reagert på det hvis jeg havnet i en lignende situasjon, å si fra om sånt som åpenbart (jeg så at flere mener man bare kan ta taxi i slike tilfeller, men som trådstarteren påpeker er det ikke lett på nyttårsaften) kan utvikle seg til å bli et problem for andre. Sånn som du forklarer det er min oppfatning at venninnen din rett og slett var ganske frekk.

Utover det føler jeg at jeg må nevne at jeg synes det er litt merkelig at du velger å ta det opp i et offentlig diskusjonsforum som dette. Det er et relativt lite problem, som i tillegg er over, og du vil jo ikke få noe ut av å ta det opp her. Uansett om folk holder med deg eller venninnen din er det ikke noe å gjøre ved nå, og hvis du ønsker å gjøre deg en oppfatning om venninnen din sin oppførsel er det sikkert noe du kan gjøre på egen hånd.

Dette er tross alt et offentlig forum, og med en så spesifikk problemstilling vil det være forholdsvis lett for venninnen din eller samboeren hennes å kjenne det igjen hvis noen av dem skulle ramle innom denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...