Gjest Gjest_Gladlaks_* Skrevet 2. januar 2009 #1 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann. 20 år gammel gutt som lurer på noe her. Har begynt å gå litt lei jenter på min egen alder. Tenkte derfor at det kunne være verdt et forsøk å hooke opp med en eldre kvinne for NSA (No Strings Attached). Altså at vi kun møtes for kosinga og ikkenoe forholdsgreier. Driter i om dama er 35 eller 45, bare hun kan å kle seg, ser bra ut og er morsom...Hvor treffer jeg slike damer i Oslo? Tenkte litt på smuget, men er det noen andre steder også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 2. januar 2009 #2 Del Skrevet 2. januar 2009 okey, hver sine lyster:) Hva med å lage profil på f.eks cupido.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente36 Skrevet 2. januar 2009 #3 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann. 20 år gammel gutt som lurer på noe her. Har begynt å gå litt lei jenter på min egen alder. Tenkte derfor at det kunne være verdt et forsøk å hooke opp med en eldre kvinne for NSA (No Strings Attached). Altså at vi kun møtes for kosinga og ikkenoe forholdsgreier. Driter i om dama er 35 eller 45, bare hun kan å kle seg, ser bra ut og er morsom...Hvor treffer jeg slike damer i Oslo? Tenkte litt på smuget, men er det noen andre steder også? Smuget er vel litt for de avdankede desperate... Ingen jeg kjenner som går der. På Grünerløkka er det mange steder hvor folk i 30-årene går. Men må advare deg om at de kanskje synes du virker for ung... Vi synes ofte dere er søte, men kanskje ikke bestandig så mandige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 2. januar 2009 #4 Del Skrevet 2. januar 2009 Du driter i om dama er 35 eller 45 - men er lei av alle de som er 20? Tør jeg spørre hva som er "galt" med de på 20 år? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. januar 2009 #5 Del Skrevet 2. januar 2009 Smuget er vel litt for de avdankede desperate... Ingen jeg kjenner som går der. På Grünerløkka er det mange steder hvor folk i 30-årene går. Men må advare deg om at de kanskje synes du virker for ung... Vi synes ofte dere er søte, men kanskje ikke bestandig så mandige. Ja. Snart kommer datteren min drassende på en 18-åring, hva skal jeg da med en 20-åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå