Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #421 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har savet deg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag er Idnaren syk!! Når jeg sto opp for å gå på jobb i dag så hadde jeg så jækla smerter i magen at jeg måtte bare legge meg ned igjen også er jeg så kvalm Når jeg ringte til sjefen min så gruet jeg meg veldig til å si at jeg ikke kom pga at jeg hadde ont i magen igjen, fordi jeg føler det ikke er å være syk på ordentlig, og i allefall siden jeg har vært så mye syk i magehuset mitt i det siste. Men når jeg ringte så sa jeg: Hei, det er Idnar..jeg er syk i dag. Sjefen sa: Det hører jeg, du høres ut som du er helt tett i pappen. og jeg bare: Ja, det er jeg Følte meg litt teit for at jeg løg, men det ble bare sånn Så i dag sov jeg til kl 11, så spiste vi frokost for R jobber seint denne uken. Så ryddet R litt mens jeg så på tv også gikk vi oss en liten tur. Når vi kom hjem lagde jeg middag og når vi hadde spist og sett litt på tv, så gikk jeg å la meg. Sov i nesten 2 timer. Og nå har R gått, så da skal jeg bare sitte her til jeg legger meg igjen Trenger ikke å gjøre en haug med ting, for jeg har forsatt ont i magen (har blitt litt bedre enn jeg var i morges) og kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #423 Del Skrevet 23. februar 2009 Ååh stakkars lille duddeluttebuttetutten min Det blir ofte sånn at man må lyge litt i tlf når man rigner inn for å er syk. Jeg og er sånn. Livredd for å ringe meg inn for å si at jeg er syk, er redd de skal tro jeg bare lyger eller noe. Hehe Jeg tenkte faktisk at du var syk, siden du ikke hadde vært her inne.. Du må kose deg ekstra godt i sofaen idag. Jeg har ryddet litt og støvsuget stuen, og har masse stearinlys på. Og drikker cola. Har litt snop og chips inne på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 23. februar 2009 Så flink du har vært, då!! R vasket huset mens jeg sov før han gikk på jobb :rødme: Sant man har lov å unne seg noe godt når man er litt syk? Er skikkelig godtesyk. Pleier å bli det når jeg er kvalm. Er jeg litt rar då? For jeg syns det er bedre å være kvalm for at man har spist snop og digg enn å være kvalm for man er syk. Er bra at det ikke bare er meg som lyger litt når man ringer seg syk fra jobb! Er jo ikke syk på tull, men alikevel får jeg en trang til å si noe som egentlig ikke stemmer, sånn som i dag. Det verste er at jeg ikke lot som jeg var tett i nesen eller noe når jeg ringte, men alikevel så sa sjefen min at han hørte jeg var tett Jeg hadde jo egenlig bare tenkt å si det som det var, men så bare ble det sånn. Også slipper jeg å få spørsmål fra alle på jobb om jeg er gravid Idnar syk i magen?? Da bare MÅ hun være på tjukken! Idnar kvalm, ont i hode? Da bare MÅ hun være på tjukken! Greit at jeg er tjukk, men jeg er IKKE på tjukken bare for at jeg ikke er helt bra Og det verste er at folk får seg til å spørre om sånne ting og! Det kunne jeg aldri ha gjort! Bortsett fra når min single venninnne var kvalm en periode i høst. Da pleide jeg å si til hun at hun sikkert var på tjukken med en ny liten jesusbaby Men så er vi jo litt sånn tullete og sier masse rart til hverandre Ble litt mye sykdomsprat her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #425 Del Skrevet 23. februar 2009 Pøøh, du ska bare drite i folk som spør om du er gravid. Helt alvorlig! Dritt folk. Jeg opplevde det engang for maange år siden. Var på ovenpå vettu, og hadde en cider jeg gikk og drakk på. Så kommer det en fyr bort til meg og sier "du må jo ikke drikke når du er gravid". Fy faen at det er mulig!!! Så hadde jeg bare litt blubbekose mage Men er lov å spise litt godt når man er syk ja. Absolutt Jeg har og gått tur rundt parken idag. Det var så deilig. JEg gikk der og smilte hele turen Og hadde såå lyst å klappe endene. Så søte de er. Jeg skal ha med brød til de. Tror du de kan spise fryst skive? For jeg har bare skiver i frysen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 23. februar 2009 Guuu kor go du e!!! Vet ikke om endene spiser fryste skiver, men hvis de ligger litt på kjøkkenbenken så tiner de jo fort! Bare på etpar minutter! Kom det en bort til deg på ovenpå og sa det?? FyF då hadde eg blitt steikanes forbanna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #427 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) *knis* Skal ta å prøve det der med skivene. Da jeg gikk på tur idag, så følte jeg meg som askepot. Jeg følte at jeg snakket med endene Husker før da jeg var liten, og jeg så reisen til julestjernen om julen, når den var ferdig så løøpte jeg altid opp på rommet mitt, satt meg forran speilet og pyntet meg med smykker og kammet håret mitt. Da følte jeg meg som en ekte prinsesse. Og hos pappa der hadde jeg mange madrasser oppå hverandre, med en ert under. Fikk aldri vondt i ryggen Edit: Idnar, du vet den der personen jeg spurte deg om idag.. Jeg blir så irritert, og nysgjerrig. Jeg spurte en til om hun viste hvem det var, men det gjorde hun ikke, selvom de var venner.. Endret 23. februar 2009 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 23. februar 2009 Så skjønn du e!!! Jeg var også sånn! Elsket å pynte meg og sånn!! R pleier å kalle meg for prinsessen hannes og da føler jeg meg som en liten prinsesse I ste måtte jeg ringe han bare for å si at jeg er gla i han. Også måtte jeg opp på loftet for å se på den rosa kofferten min For han sa at jeg var den søteste prinsessen med rosa kufjert og alt og det!!! :rødme: Guuuu jeg kjenner at jeg er litt sånn barnslig for tiden, men det er jo så herlig å! Tror jeg er forelsket Det kommer litt i bølgedaler, men for tiden så er jeg det hele tiden!! Hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #429 Del Skrevet 23. februar 2009 Du, om den der editen: Egentlig så tror jeg ikke han finnes sånn på ordentlig, sjøl om jeg alltid har trodd det. Egentlig så tror jeg at det er en eller annen ensom sjel der ute med større fritidsproblemer enn oss... Selv om vi leiter etter den skikkelige facebookprofilen til kjendiser (du) eller leiter over alt alle mulige steder for å finne kjendissladder ala kjendisonanisten på torgallmenningen og sånn (meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #430 Del Skrevet 23. februar 2009 Ååååh jaaa jeg skjønner. Jeg og har det sånn. Såå herlig!! :rødme: Du eeeer så heldig som har rosa koffert. Kan du legge ut bilde av den? Heldiggris. Jeg og vil ha det Men jeg har mase rosa jeg og. Har rosa jakke, og rosa bukse, og rosa playstatin, og masse rosa små klær. Og rosa parfyme. Og rosa playboy pute Og...Og...Litt til.. Men mye er gjemt bort. For N syntes det kan bli litt for mye. Men det skjønner jeg Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg malt sånn at jeg hade fine rosa vegger, med en fin grønnfarge, kansje limegrønn rundt på listene og sånt. Åh smeeelt! :dåne: Men no drømmer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #431 Del Skrevet 23. februar 2009 Du, om den der editen: Egentlig så tror jeg ikke han finnes sånn på ordentlig, sjøl om jeg alltid har trodd det. Egentlig så tror jeg at det er en eller annen ensom sjel der ute med større fritidsproblemer enn oss... Selv om vi leiter etter den skikkelige facebookprofilen til kjendiser (du) eller leiter over alt alle mulige steder for å finne kjendissladder ala kjendisonanisten på torgallmenningen og sånn (meg) Hahaha, så du fikk med deg at jeg fant de i one tree hill ja Jammen.. Det som er så rart er at det er mange fra den plassen jeg er fra som har han på vennelisten. Er det action på siden hans da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #432 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg forstår!!! Litt sånn som pippi sitt hus på utsiden!!! Jeg har også masse rosa: to par rosa joggesko. Rosa genser på meg i dag. Masse rosa husting som kaffikanne, kopper og fat og sånn og noen knagger med matchende eggeglass og kjøkkenrullholder. R syns det ble litt voldsosmt, så det meste er ryddet på loftet For vi ville jo helst ha ting som matchet. Men det er kjempefint det som vi har nå også!!! Med blomst på og greier. Ikke sånn gammeldameblomster, men en enkel som ser ut som er tegnet på Men vi har sånn gammeldameblomster på det allerbesteservicet som jeg arvet av mamma som hadde arvet av mormor :rødme: Når hun single venninnen min (har bare en av de) ble singel og flyttet for seg sjøl, så hadde hun kjøpt noen svarte gardiner med rødt og besjt mønster på. Så sa eg: Halloooo!!!! Du kan jo få deg sånnder rosa gardiner!!! Et par dager etterpå hadde hun jaggu vært å kjøpt nye igjen!! Ble sååå mye finere! Får jeg ikke leve ut den rosa drømmen min sjøl, må hun gjøre det for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 23. februar 2009 Hahaha, så du fikk med deg at jeg fant de i one tree hill ja Jammen.. Det som er så rart er at det er mange fra den plassen jeg er fra som har han på vennelisten. Er det action på siden hans da? Jeg har 17 felles venner med han... Han stort sett bare adder folk. Ellers så skjer det fint lite der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #434 Del Skrevet 23. februar 2009 Hehe, det er bra for venninnen din. Jeg har også rosa ardiner, og N liker de Eller jeg har liksom 4, 2 rosa og 2 limegrønn. En av hver, på hver sin side. Finnes bilde av de på facebook. Blandt annet i albummet mitt på 25 års dagen min, så sitter noen venner i sofaen, da ser du de litt.. Tror jeg.. Men kor har du kjøpt e fatene og koppen? For jeg og har sånne fine fat og kopper og te-fat som er rosa med blomster på. De er skikkelig fine. Er kjøpt på sparkjøp av alle steder.. Endelig en til som er gla i rosa som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 23. februar 2009 Men kor har du kjøpt e fatene og koppen? For jeg og har sånne fine fat og kopper og te-fat som er rosa med blomster på. De er skikkelig fine. Er kjøpt på sparkjøp av alle steder.. Endelig en til som er gla i rosa som meg Glemte å si at jeg har rosa på telefonen min og. Og på nøkkelganken og rosa skridt bakpå bilen min "Lilleblå" står det. R er ikke særlig fornøyd med det, for det er jo han som bruker bilen og de fleste på jobben har kommentert det!! Og nøkkelhanken med sommerfugl på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 23. februar 2009 Og fatene og koppene fikk jeg av mamma hun er så skjønn og kjøper sånne fine ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #437 Del Skrevet 23. februar 2009 Hehe, kordan kom du på lilleblå? Malte du det selv på`? Saant det er en fin farge? Det er min ynlingsfarge:) Mange ganger når jeg har møtt gamle kjente, så sier de alltid at de tenker på meg når de ser rosa Mamma og de har alltid trodd at ejg kom til å vokse fra meg det der, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 23. februar 2009 Bilen min er liten, skjønn og blå. Når jeg kjøpte den bare MÅTTE jeg ha navn på den og da ble lilleblå et nautrlig navn Alle de som har vært med når jeg har kjøpt husting i alle år har sagt til meg at jeg kommer til å ha sånn dukkehus. Men nå bruker jeg desverre ikke alle de fine rosa tingene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #439 Del Skrevet 23. februar 2009 Men kufjerten min skal bli brukt http://i379.photobucket.com/albums/oo240/r...ks/DSC00671.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #440 Del Skrevet 23. februar 2009 Du har en and oppå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå