Idnar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #761 Del Skrevet 23. mai 2009 TITT!!!!!! E det virkeli du?????? Jeg er her forsatt, men har egentlig ikke overskudd til å oppdatere så mye i det siste! Trøtt heeeele tiden. Det kommer seg nok, jaffal siden vi snart skal ha ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 23. mai 2009 Og ja, Titten min, når dere gifter dere skal jeg med største glede lage kake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 23. mai 2009 #763 Del Skrevet 23. mai 2009 TITT!!!!!! E det virkeli du?????? Jeg er her forsatt, men har egentlig ikke overskudd til å oppdatere så mye i det siste! Trøtt heeeele tiden. Det kommer seg nok, jaffal siden vi snart skal ha ferie!!! Seføølgelig er det meg Menne atte. Ferie? Heeeei. Kan jeg være med? :glisglis: Ja okiiiii Pga du ikke har overskudd og oppdatere er jo fordi du helt sikkert er våken natten lang selvom du skal opp tdlig på jobb dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #764 Del Skrevet 23. mai 2009 Neeeeeeeeeiiii, tror du det??? Men det har vært utrolg slitsomt på den nye jobben, der jeg faktisk må jobbe!!! Ekstremt mye som må læres og rett og slett pugges. Nye mennesker å forholde seg til. Og når jeg har kommet hjem har R holdt på med manneting på kjøkkenet (ikke sånne grisemanneting, asså, men å flise og litt sånn.) Det har blitt kjempefint!!! Også har det vært mye annet å tenke på og gjøre. Pluss en god del kaker på bestilling i det siste! Det er jo kjekt, men man blir utrolig trøtt av det! Du kan seff bli med i den rosa kufjerten min! Hadde blitt morsomt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #765 Del Skrevet 23. mai 2009 På ferien, asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 23. mai 2009 #766 Del Skrevet 23. mai 2009 Ja, tjuhuuu. Kor går turen da? Gleder meg Ja, sant det er hardt å ha jobb der man må jobbe? Gjett hva jeg skal på tirsdag da. Jeg skal på skolen. Lol. Har ikke gått på skole på flere ååår. Jeg holder på å røpe meg hele tiden til N, men han skjønner ingenting. Han stiller ikke engang spm. Jeg klarte å røpe at jeg betaler student pris på treningstudiet jeg trener på. Men han fikk det tydeligvis ikke med seg TULLKALL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #767 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes du er flink hvis du ennå ikke har røpet noe som helst! Flinkis!! Og ja, å jobbe på en jobb der man faktisk må jobbe er skikkelig slitsomt! Og den pulten som er min akkurat nå er vendt sånn at sjefen og stort sett alle mine kollegaer kan se den. Men hvis jeg får den pulten som jeg tror jeg skal ha når jeg blir litt flinkere, så kan jeg snike meg litt innpå her sånn av og til innimellom Turen går til rhodos om ca 14 dager og 20 timer Der skal vi kooose oss på petit palais (hotellet) i hele 13 dager og noen timer. Det blir bra, vettu!!! Bare husk å pakke lett, for kufjerten min er ikke så stor som jeg skulle ønsket at den var!!! R har større kufjert enn meg, så hvis det er komfort du er ute etter, må du nesten spørre han om du kan få haike i hannes! Men han er på jobb i kveld, så jeg kan ikke spørre akkurat no.... :gjeiper: Menne....no stikkar eg! Ser på film, pluss blir dullet med hos mamsen og papsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 23. mai 2009 #768 Del Skrevet 23. mai 2009 Hehe Det er et lite dilemma det der. Jeg vil jo ha komfort, men vil også ligge i en rosa kufjert. Kansje R kan male sin rosa Ha en cool kveld hos mams og paps. Jeg kommer vel ikke tilbake før på mandag. Skal være hos svigers fra etter jobb imorgen og mandag :hopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. juni 2009 #769 Del Skrevet 5. juni 2009 Idnar!! Jeg liker ikke din nye jobb Du MÅÅÅ komme her oftere!! Legg deg tidligere så du orker å kome her når du kommer hjem fra jobb. Det er pålagt asså. Har ikke du fått det med deg?! Du er dypt, dyypt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #770 Del Skrevet 5. juni 2009 Beklager å måtte si det Titt, men jeg liker jobben min, jeg! Og denne uken har jeg: Tirsdag jobbet overtid. Når jeg kom hjem kom pappa og vi to satt opp en vegg på badet. For vi pusser jo opp der og skal lage "vaskerom/skap" R jobber seint denne uken. Onsdag var jeg på båttur med de på sentralbordet. Var veldig kos! Eneste negative var at jeg kom hjem kl litt over ett på kvelden. Rakk såvidt siste bussen hjem. Ellers så måtte jeg tatt taxi! Og det tror jeg nok sikkert hadde blitt en dyr opplevelse!!! Torsdag (igår) sov jeg middag i en halvtime, så ryddet jeg i huset og pakket for både megselv og min elskede R...vi reiser jo på søndag... Herrejesus kor eg gler meg!!!! I dag har jeg kjørt R på jobb, så kjørte jeg på sartor og kjøpte bikini. Nå er jeg hos mamma og pappa og blir dullet med. Vi hadde marinert grillet biff og salat i ste, og etter å ha spist en del, tenkte jeg på å spørre pappa hva han hadde marinert biffen med. En pose (kjøpemarinade) svarte han. Også skjekket jeg hva den inneholdt...ehhhh...hvete (helvete!!!!!) Nå sitter jeg egentlig her og venter på å bli syk i magehuset mitt!!! Vet det er feile innstillingen asså, men sånn er det bare. Stakkars pappa er helt i fra seg for at han hadde laget mat som jeg kan bli syk av. Han hadde tenkt at man ikke fant dritten i marinader, men så har vi altså lært noe nytt i dag! Kanskje jeg har flaks og ikke merker noe.. Ellers så reiser vi altså på søndag!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2009 #771 Del Skrevet 6. juni 2009 Marinadefella ja, koselig.. Den gikk svigermor i i fjor sommer, og da måtte jeg gå hjem fra jobb dagen etter... Fikk du noen reaksjon eller slapp du unna? God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. juni 2009 #772 Del Skrevet 7. juni 2009 Så koselig og gøy uke da, Idnar. Og båttur Heldiggris, det er så nice! Håper ikke du ble syk i magen din av marinaden. Idag er det søndag og du reiser! Sååå deilig med ferie. Håper dere koser ræven av dere Du fortjener en god ferie Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 7. juni 2009 #773 Del Skrevet 7. juni 2009 God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 7. juni 2009 #774 Del Skrevet 7. juni 2009 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #775 Del Skrevet 21. juni 2009 HAAALLOOOOOOOOOOYYYYYYYSSSS!!!!!!!!!!! Im back in bissniss!!! Svar angående marinaden: Jeg ble IKKE dårlig!!! Om det funker å reise til syden på all inclusive med cøliaki: ABSOLUTTLIG!!!! Litt trøtt og medtatt etter to ukers avslapping, men ja, vi har hatt en finfin tur, men det var litt deilig å komme hjem igjen og! Sjøl om det innebærer å vaske klær i lange baner og måtte lege maten vår sjøl! Hotellet var fint. Vi bodde ikke så langt fra stranden, men og litt inni byn. Maten, som sagt jeg var veldig spennt på den, men det har gått over alle forventninger! Leverte et skriv på hotellet når vi kom (midt på natten) og til frokost sto kjøkkensjefen (Stavros..R trodde vi kallte han for starwars helt til nest siste dagen!!! ) og ventet på meg Han viste hva jeg kunne spise og hva jeg ikke kunne spise. Samme gjalt til lunch og middagen. Lunch og middag bestod av salat og noe grillet kjøtt for min del helt til jeg etter tre dager spurte om det var mulig å få litt rein ris (de hadde soyasaus på risen) dette førte til at StarWars gikk å handlet inn glutenfri pasta og masse mel dagen etter. Den dagen fikk jeg spagetti til lunch og pizza!!! til middag. Pizzaen var himmelsk!!! Hver dag til middag etter dette fikk jeg mat som jeg kunne spise! Og en morgen lagde han til og med pannekaker til frokost til meg! Det eneste dumme med maten var at jeg har gått opp ca 3 kilo på 2 uker!!! Dagene gikk med til grillings av flesket på beachen og litt å glo i butikker. Kveldene gikk med til å glo i butikker og på livet i byen både i gamlebyen og nye byen. Dag to eller tre overrasket jeg meg sjøl med å gå til frisøren!!!!!!!!! HALLOOOO!!!! Har jo delvis frisørskrekk her hjemme, også gikk jeg pinadø til en der!!!!! Sendte mamma avgårde først for å se hvordan det gikk. Det gikk jo veldig bra så da gikk jeg sjøl og! Resultatet: Først var jeg sjokkert, for det første damen gjorde, var å ta tak i luggen min og klippet!!!!!!!! UTEN å spørre meg først! Jeg hadde pekt på en dame i en bok bare for å vise hvordan jeg ønsket det BAK! Synte jeg så ut som men playmo på håret, men no har jeg begynt å like det litt! Grunnen til at jeg klippet meg var at jeg ikke fikk tid før vi reiste og det var så sinnsykt varmt der nede. Jeg har ganske tjukt hår og når det da er varmt er det nummeret før jeg dåååner! :dåne: Nok om håret! Ene dagen reiste vi til tyrkia. Det var en båttur som tok ca 3 timer hver vei, selv om de reklamerte så fint om at det tar bare 45 min. Egentlig en litt bortkastet dag, vi hadde ca 3 timer på oss der. Kjøpte en fin skinnveske til meg sjøl oh et gullkjede til R (han var ikke med) Kjedet skulle være til et smykke jeg ga han første julen vi var sammen og jeg hadde bare råd til et søvlkjede (såg jo ut som gull, da..) Men nå er det komplett!!! Maten i tyrkia: siden vi ikke var der så mangen timere stakk vi innom en kebabsjappe. De lagde pommfrier til med i en egen liten gryte sånn at jeg også skulle få pomfrier! Herrrlig!!! (høres ut som jeg er veldig opphengt i mat, men det er jaggu ikke enkelt å få folk til å forstå (her hjemme) så når folk i utlandet klarer å lage mat til meg og forstå, så er det verdt å nevne! ) Så leide vi bil 3 dager. Ene dagen (pappa sin bursdag) var vi i lindos (en skjønn liten by). Andre dagen kjørte vi rundt hele øyen. Tredje dagen var vi i sommerfugldalen og etterpå spillte vi minigolf. Dette var den desidert varmeste dagen der. Vindstille og 45 grader. 27 om natten. Ellers så låg det på mellom 30 og 40 grader hver dag og strålende sol. Solbrennte har vi blitt og, ja! Alt i alt en fin tur! Har sikkert glemt å skrive ned det meste, men sjtt au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 21. juni 2009 #776 Del Skrevet 21. juni 2009 Idnar jo!!!! VELKOMMEN BACK!!!!!!! Høres jo ut so er super ferie, og DEN sørvisen med maten da. Heiane, det var jaggu mange pluss i boken Hvor var det dere var igjen? 45 grader? DJIISES! Så deilig da =)=) Du må få utpå bilder på facen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #777 Del Skrevet 21. juni 2009 Var på rhodos med hele slekten (egentlig bare eg, R, mutten, fatten brutten og fru brutten) Bilder på facen??????? tar seg ikje ut!!! Må jaffal se igjennom de først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #778 Del Skrevet 21. juni 2009 Glemte å fortelle: Hin dagen, sant, dagene har gått sånn oppi hverandre, men det var enten fredag eller noe sånn så lå jeg å leste mens R sov litt også begynte sengen å riste ganske voldsomt. Så såg R på meg og jeg bare hvorfor rister du sengen sånn?? Han bare: Eg ristar ikje! Og jeg bare: Gi deg dåååe! Det er irriterende!! Han bare: jeg våknet jo av det! Også ristet "han" litt til. Og sov videre. Litt etterpå snakket jeg med mutten og fatten. De bare: Vi satt nedi baren og det var det jordskjelvet! Alle hadde snakket om det og de som jobbet der måtte roe ned hysteriske turister og greier! Det var visst vanlig der! Ikke rart at det er masse sprekker i husene og hotellene der! og litt seinere fortalte min bror og sa at fru bror hadde vekket han og bedt han slutte å riste i sengen!!! Var en litt spesiell opplevelse, sjøl om det bare var sengen som ristet kraftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. juni 2009 #779 Del Skrevet 22. juni 2009 Hahaha Såå tidig Åh det er så godt å ha deg tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2009 #780 Del Skrevet 28. juni 2009 Skjønner godt hva du mener med at maten blir litt hovedfokus noen ganger... Jeg klarte nettopp å få i meg gluten på en stjernerestaurant hvor vi hadde slått til og bestilt 3-retters med vin.. Rimelig unødvendig!! Høres ut som en kanonbra tur! Kanskje jeg skal stikke til samme hotell selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå