Ella* Skrevet 17. august 2010 #1241 Del Skrevet 17. august 2010 Hehe, vi får se om noen år hvor han ender opp Dere er i alle fall heldige som får sove om natta Hm.... Spennende! Så klart du kan håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. august 2010 #1242 Del Skrevet 17. august 2010 Å, spennende Deilig når de bestemmer seg for å sove lenge Her er også storebror ganske flink, han våknet ofte rundt 7. Det passet perfekt til barnehagen. I sommer har det gjerne blitt litt lenger, mellom 7 og 8 en gang. (Nå hjelper ikke det så voldsomt når lillesøster våkner 6 da... Men hun kan stort sett taes opp i senga og ligge ved puppen en stund. ER litt mer full fart når han våkner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. august 2010 #1243 Del Skrevet 17. august 2010 Så gøy med skryt av D da Og spennende at det kanskje er ting på gang! Hvis jeg får meg jobb snart blir det nok ikke så altfor lenge til vi prøver Blir senest august neste år vi setter i gang, så under ett år til i allefall Men har sluttet på pillen nå da, så får se hvor lenge vi gidder å bruke kondom Mannen er i allefall åpen for å fremskynde det hvis jeg får (fast) jobb En venninne av meg skal snart prøve på nr. 2, så hadde jo vært gøy om vi fikk noenlunde samtidig, men deres satt på PP1 sist, så skal vel noe til for at vi får samtidig uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. august 2010 #1244 Del Skrevet 18. august 2010 Ååjjj!! Blir spennende å høre på torsdag/fredag da!! Du har så absolutt lov til å håpe, jeg håper med deg!! Da hadde vi jo vært kjempelikt, hadde vært moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. august 2010 #1245 Del Skrevet 18. august 2010 ALTFOR lenge siden jeg har vært innom her Og spennende tider ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1246 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) ...fortsatt med fare for å jinxe... ingen tegn til mensen enda. Og super-ømme pupper. Jeg hadde det ikke i forrige svangerskap, men har vært noen netter nå jeg ikke har kunnet ligget på magen engang..helt villt. Så da får vi se, kanskje jeg må innom apoteket etterpå Og om jeg ikke er gravid nå, så er det helt OK altså. Jeg har egentlig ingen tro på at det går SÅ fort, og dessuten var det ganske moro med prøving Endret 19. august 2010 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 19. august 2010 #1247 Del Skrevet 19. august 2010 Hehe, ja, det var synd prøvingen ble så kort her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1248 Del Skrevet 19. august 2010 Ja, nå som man endelig begynner å ha overskudd til den type aktiviteter, så er det jo egentlig galskap å skulle kaste seg inn i et nytt svangerskap og spedbarnsperiode Men nå har jeg egentlig ikke trua lenger heller, så da blir det nok litt lenger periode med prøveaktiviteter Nå sitter jeg og skrur IKEA-møbler. Har fått kjøpt små stoler og et lite bord til D som han kan ha i stua, sitte og tegne og pusle ved. Og så er det fint å ha når han får besøk av barn på samme alder, så kan de sitte ved det og spise og sånt. Mannen er på reise, så tenkte jeg skulle imponere med å ha montert ferdig ting. Men når verktøyet hans ikke er her og jeg plutselig trenger en tang blir det verre. SÅ nå har jeg tre ferdige stoler, og et bord med VELDIG løse bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. august 2010 #1249 Del Skrevet 19. august 2010 Fortsatt spennende Hvis du er gravid får dere feire i stedet for å prøve Funker det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1250 Del Skrevet 20. august 2010 Spenning avblåst, og i kveld kan jeg kose meg med et glass hvitvin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 20. august 2010 #1251 Del Skrevet 20. august 2010 Jaja, bedre lykke neste måned! Testa du, eller kom mensen i dag? Koooos deg med hvitvin i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 20. august 2010 #1252 Del Skrevet 20. august 2010 Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. august 2010 #1253 Del Skrevet 20. august 2010 Da blir det mere prøving likevel da Kos deg med vin i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1254 Del Skrevet 20. august 2010 Nå er fotballkake bakt til begge dager, gelé er laget, det er kjøpt inn sykt mye pølser... og i morgen blir det muffinsbaking. Pakken er pakket inn, og bursdagskrone er laget. Så da er vi klare Det er lov å være litt småbrisen da, eller? Mannen la seg for en times tid siden, han har jo nesten ikke sovet denne uka stakkar. Og da så jeg på det som min plikt å tømme resten av treliteren ettersom kjøleskapet jo er fylt opp med pølser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. august 2010 Forfatter #1255 Del Skrevet 20. august 2010 Åh, også må jeg bare le litt av meg selv. Bakte jo sjokoladekake. Skulle først vispe eggedosis, og etter å ha tatt opp vispen for å helle oppi flere ingredienser trykket jeg på feil knapp, og satt på vispen i stedet for å trykke vispen ned i bollen igjen. Så, eggedosis på magen. Greit nok, feil kan alle gjøre. MEN - å klare å gjøre samme feil EN GANG TIL når sjokoladekakerøren er klar noen minutter etterpå...det burde jeg få diplom for!! Røre på hele meg, gulvet, kjøkkenbenken og vegger. Nice! Jaja, godt det var en god røre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 21. august 2010 #1256 Del Skrevet 21. august 2010 Høres ut som noe jeg kunne gjort! Du har definitivt fortjent et glass vin eller tre når du har vært så flink Er det i dag D har bursdag, eller i morgen? (Husker dårlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. august 2010 #1257 Del Skrevet 22. august 2010 Så flink du har vært å forberede til besøk Fortjener å drikke litt vin da ja Forstod på FB at feiringen hadde vært vellykket Gratulerer med 2-årsdag til D da Tror faktisk jeg har gjort samme feil som deg med vispen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. august 2010 #1258 Del Skrevet 22. august 2010 Gratulerer med 2-åringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. august 2010 #1259 Del Skrevet 22. august 2010 Ser ut som det er i dag. Gratulerer med toåringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 23. august 2010 #1260 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg tror kanskje det er i dag...? (Var det ikke i sta du hadde skrevet det på FB, eller var det bare jeg som hang etter....? :klø: ) Hmm....uansett, GRATULERER MED 2-ÅRINGEN!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå