MellonCollie Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 5. mai 2010 Åhh, jeg er fullstendig forelsket i nye versjonen av Spotify! Har oppdaget haugevis med ny musikk de siste par dagene nå som man kan "snoke" på spillelister til de facebook-vennene som har det installert. Jeg har mye venner med god musikksmak Mannen kom hjem i går, tidligere enn forventet. Så da rakk vi litt familietid alle tre, og jeg fikk trent i går kveld. I kveld har jeg sendt ham ut for å se fotball med noen kamerater. Jeg koser meg i sofaen med KK og musikk! I morgen skal jeg og mamma ut og handle litt sammen, mannen har bursdag i neste uke. Har en liten idé om hva jeg skal kjøpe, men får titte litt i morgen. Og så må jeg jo handle klær til D, ja. Jeg er så flink til å utsette ting Ellers har jeg 1 stk hund til utlån om noen er interessert Hun røyter noe helt vanvittig om dagen, og jeg blir rett og slett gal av hundehår. Hvordan er det mulig at det er hundehår på ost i kjøleskapet som ble åpnet i går, på alt tøyet jeg tar ut av vaskemaskinen, og ikke minst det herlige fenomenet hundehår som stikker seg inn under foten Bruker heldigvis bare være et par uker det står på som verst, men det er to uker hvor jeg egentlig burde støvsugd to ganger daglig. Og DET orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. mai 2010 #1142 Del Skrevet 5. mai 2010 Å, så koselig å lese her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mai 2010 #1143 Del Skrevet 6. mai 2010 *mine innlegg* etter omleggingen var det mange som forsvant Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2010 #1144 Del Skrevet 8. mai 2010 Tuuusen takk for de to kjempenydelige bodyene som kom i posten til oss i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. mai 2010 #1145 Del Skrevet 9. mai 2010 Kjenner til det der med hundehår... Her er det egentlig alltid mye hår. Grenseløst irriterende. Jeg kunne nok med fordel ha støvsugd to ganger daglig hele året rundt, men jeg gidder/orker jo ikke å gjøre det hver dag engang.. Har vel egentlig bare innfunnet meg med at her i huset er det hår, og det må jeg bare leve med! Men forresten, da vi flytter her i fra, har vi i tankene å ikke ha hunden i diverse rom. Dvs de fleste rom! Håper å kunne ha han bare i gangen, og ellers ute. Men, kommer jo helt an på hvordan det neste huset vi bor i er bygd da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. mai 2010 #1146 Del Skrevet 9. mai 2010 Koselig med "tussete" besteforeldre. Ungene har også det, og utrolig moro å se hvordan storebror koser seg sammen med dem. Mormor er samlebetegnelse for mormor, farmor og oldemor, og han snakker stadig om mormor. Nå skal han heldigvis snart få noen dager sammen med dem Høres ut som dere har det fint, selv om jeg akkurat nå var litt glad vi ikke lenger har hund Veldig koselig selskap, men huset ser jammen ille nok ut til tider om vi ikke skulle hatt det fullt av hundehår i tillegg. Utrolig hvor mye sand en gutt på snart 2 år kan få meg seg inn Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1147 Del Skrevet 10. mai 2010 Å, så koselig å lese her inne! Ja, fine dager! *mine innlegg* etter omleggingen var det mange som forsvant Håper du får en fin dag! Hyggelig å "se" deg igjen Tuuusen takk for de to kjempenydelige bodyene som kom i posten til oss i dag! Bare hyggelig! De skal visst være helt supre - er samme egenskapene som ull, men mykere. Og i alle fall den ene hadde vel også solfaktor. Har ikke brukt merket der til D selv, for oppdaget det først nå. Men har et par venninner som er helt tussete og nesten bare har brukt den type klær... Kjenner til det der med hundehår... Her er det egentlig alltid mye hår. Grenseløst irriterende. Jeg kunne nok med fordel ha støvsugd to ganger daglig hele året rundt, men jeg gidder/orker jo ikke å gjøre det hver dag engang.. Har vel egentlig bare innfunnet meg med at her i huset er det hår, og det må jeg bare leve med! Men forresten, da vi flytter her i fra, har vi i tankene å ikke ha hunden i diverse rom. Dvs de fleste rom! Håper å kunne ha han bare i gangen, og ellers ute. Men, kommer jo helt an på hvordan det neste huset vi bor i er bygd da! Åh, jeg merker jeg er glad vi ikke har en hund som røyter mye til vanlig Blir ikke ofte nok støvsuging her heller, men hun er jo mye ute om dagen og jeg passer på å børste henne et par ganger hver dag for å få av det verste. Her er hunden kun i første etasje, og alt av soverom er i 2. etasje. DET er veldig godt. Fyker med hår dit også, men da i minimalt omfang i forhold til hva det kunne vært Koselig med "tussete" besteforeldre. Ungene har også det, og utrolig moro å se hvordan storebror koser seg sammen med dem. Mormor er samlebetegnelse for mormor, farmor og oldemor, og han snakker stadig om mormor. Nå skal han heldigvis snart få noen dager sammen med dem Høres ut som dere har det fint, selv om jeg akkurat nå var litt glad vi ikke lenger har hund Veldig koselig selskap, men huset ser jammen ille nok ut til tider om vi ikke skulle hatt det fullt av hundehår i tillegg. Utrolig hvor mye sand en gutt på snart 2 år kan få meg seg inn Ha en fin uke Morsomt med samlebetegnelse for alle da. Hvorfor lære seg flere navn når man kan mormor liksom? Søte N! Besteforeldre har hentet i bhg et par ganger de siste ukene, og personalet kommenterte det også, at det var gøy å se hvor glad han ble når han så de komme. Ikke noe tull der i gården. Hehe, fordelen med å ha hund er at jeg ikke ser sanden D drar med seg - den drukner i alt hundehåret Her får hunden all skyld for bøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1148 Del Skrevet 10. mai 2010 I morgen er det 17. mai-tog i barnehagen, siden de skal ha planleggingsdag både onsdag og fredag. Jeg skal bake kake i kveld, og må finne frem flaggene fra i fjor. Mannen må mest sannsynelig på reise igjen tidlig i morgen, så da blir det i tilfelle meg og mormoren som kommer og ser på D's første tog De øver seg til 17. mai i barnehagen om dagen, og D føler seg veldig flink når han skal rope "Hipp hipp hurra". Men han har misforstått ordene litt, og roper heller... "pip pip jaaa!" Verdens søteste! Har kost oss i helga, passet D's venninne store deler av lørdagen. Hadde med oss begge barna til svigers, og kunne heldigvis kose oss ute store deler av dagen. Var stort sett ute i går også, har endelig fått montert opp et lite fotball/innebandymål, så da spilte vi mye ball. Drømte forresten at jeg var på kafé med Lilith, Ella* og Coxy i natt Det var veldig hyggelig altså, men jeg vet ikke om det betyr at jeg er her for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. mai 2010 #1149 Del Skrevet 10. mai 2010 Så koselig med 17. mai-tog da Pip pip jaa Henrik sier "pippii" i stedet for jippi, blir litt samme greia Det måtte jo være en superkoselig drøm Synes ikke du er her for mye i alle fall, må være såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. mai 2010 #1150 Del Skrevet 11. mai 2010 Tihi, så goooood!! :rødme: "Pipp pipp jaaa!!" Hurra!!! Ååååh, hørtes jo ut som en superkoselig drøm da!!! Jeg har også hatt noen drømmer om noen av dere herfra, tidligere.. Om noen uker skal jeg treffe pysepusen og - gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2010 #1151 Del Skrevet 11. mai 2010 De er søte ja :rødme: Her er det 17. mai feiring i barnehagen i morra, regner med at det blir stor stas Ha en fin langhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. mai 2010 #1152 Del Skrevet 13. mai 2010 Så dere har hatt barnehagetog med barnehagen dere også? Vi hadde i går, var kjempekoselig! Eneste som var dumt var at jeg ikke fikk sett S siden jeg gikk i samme toget med en annen barnehage, men men, morsomt var det! Så søt D er som sier "pipp pipp ja!" Herlig disse små. S har nå lært å si "hipp hipp hurra", og da jeg fortalte at han skal si det på mandag sa han "mandag hipp hipp hurra". Fikk jeg ikke være med i drømmen?! Nå ble jeg fornærmet, altså! Nei, da det går nok bra. Men jeg kom på at jeg drømte om gravide kg-ere her ei natt, så jeg tror jeg er her for mye jeg også ... Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1153 Del Skrevet 13. mai 2010 Så koselig med 17. mai-tog da Pip pip jaa Henrik sier "pippii" i stedet for jippi, blir litt samme greia Det måtte jo være en superkoselig drøm Synes ikke du er her for mye i alle fall, må være såpass Det er ikke så greit å få med seg alle ordene alltid Tihi, så goooood!! :rødme: "Pipp pipp jaaa!!" Hurra!!! Ååååh, hørtes jo ut som en superkoselig drøm da!!! Jeg har også hatt noen drømmer om noen av dere herfra, tidligere.. Om noen uker skal jeg treffe pysepusen og - gleder meg! Ja, det var et veldig hyggelig kafébesøk altså! Så morsomt at du skal møte Pysepusen - da må dere kose dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1154 Del Skrevet 13. mai 2010 De er søte ja :rødme: Her er det 17. mai feiring i barnehagen i morra, regner med at det blir stor stas Ha en fin langhelg Det var skjedd en del foranding fra Luciatoget i desember og til 17. mai-toget nå, han var litt mer med denne gangen Så dere har hatt barnehagetog med barnehagen dere også? Vi hadde i går, var kjempekoselig! Eneste som var dumt var at jeg ikke fikk sett S siden jeg gikk i samme toget med en annen barnehage, men men, morsomt var det! Så søt D er som sier "pipp pipp ja!" Herlig disse små. S har nå lært å si "hipp hipp hurra", og da jeg fortalte at han skal si det på mandag sa han "mandag hipp hipp hurra". Fikk jeg ikke være med i drømmen?! Nå ble jeg fornærmet, altså! Nei, da det går nok bra. Men jeg kom på at jeg drømte om gravide kg-ere her ei natt, så jeg tror jeg er her for mye jeg også ... Ha en fortsatt fin dag! Ja, kjempemorsomt med første skikkelige 17.mai-feiring! Her skulle egentlig mannen jobbe slik at han ikke fikk sett, men klarte å komme seg fra. Så det var koselig at begge var der, er jo ikke alltid det klaffer med sånt. Men neste år er det sikkert din tur! Nei, du møtte visste ikke opp på kafé du, så da får du skylde deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. mai 2010 #1155 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, kjempemorsomt med første skikkelige 17.mai-feiring! Her skulle egentlig mannen jobbe slik at han ikke fikk sett, men klarte å komme seg fra. Så det var koselig at begge var der, er jo ikke alltid det klaffer med sånt. Men neste år er det sikkert din tur! Nei, du møtte visste ikke opp på kafé du, så da får du skylde deg selv Så kjekt at dere begge fikk sett D, og så kjekt for han! S fikk iallfall mannen og mormor som publikum, tror det holdt for han. Jeg vil også på kafé med kg-jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1156 Del Skrevet 13. mai 2010 Var morsomt å se D i toget på "17. mai" - han satt i vogn og veivet ivrig med flagget sitt og ropte Ble så glad når han så oss langs veien. De gikk et stykke, og når de kom tilbake dit vi sto så syntes han det var nok, og da plukket jeg ham opp og gikk med ham resten av veien. Nesten alle 1åringene fikk med seg sin mamma eller pappa på veien tilbake, så toget ble rimelig langt De synes nok det er litt rart at vi er der, men at de skulle "gå fra" oss igjen. Spiste litt kake og sånt etterpå, men D slo seg litt vrang så vi dro hjem etter relativt kort tid. Sliten gutt! Jeg begynner endelig å merke fremgang i treninga Litt mer mestringsfølelse, men det er jammen tøffere enn noe trening jeg har gjort tidligere. Greit å ha et litt mer trent utgangspunkt hvis vi skal prøve på en liten til etterhvert.. I går var D og jeg hjemme og koste oss, fikk ordnet med bursdagsgaver til mannen. I dag var vi hjemme alle tre, og bestemte oss for å gå på utflukt i nærområdet. Tok med oss brødskivene ut, og gikk opp i skogen bare noen minutter fra huset her for å spise lunsj. Har ikke brukt den plassen noe særlig, men fant ut i dag at det var perfekt. Voffs kunne løpe fritt der (er egentlig ingen som bruker det, er bare en liten sti opp til et annet boligområde), og D utforsket alt av kongler, pinner, maur og steiner. Så den plassen skal vi være flinkere til å bruke D er så søt om dagen, han er så flink til å hjelpe oss med alt mulig. Bærer og henter alt vi ber om, dekker på og av bordet, støvsuger osv. Og hver gang han får noe eller har spist så sier han "takk", uten at vi må minne ham p ådet lenger. Sjarmerer folk i senk :rødme: Jeg skal jobbe igjen i morgen, men regner med det blir en rolig dag - er jo ingen andre enn meg på jobb, så da er det begrenset hva man får gjort. Men alltid godt med en dag hvor man kan bruke tiden på det man aldri prioriterer ellers, av litt planlegging av neste måned og rydding av mail etc. Og SÅ er det ny helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. mai 2010 #1157 Del Skrevet 15. mai 2010 Innom og hilser på... (Ps: Kommer innom oftere og hilser på så fort jeg har funnet egen leilighet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1158 Del Skrevet 15. mai 2010 Nå har jeg fått huket deg opp på Mine innlegg igjen Simpleminded - godt å se deg Ellers bare kjapt innom for en filmanbefaling; Engelen av Margreth Olin. Sterk, fryktelig sterk film. Nå skal jeg opp og titte på verdens vakreste gutt som sover godt (og som forøvrig har kjørt tog for første gang i dag, sånn bevisst, og DET var spennende!). Og så skal jeg gratulerer mannen min som har bursdag om ca 2 minutter. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. mai 2010 #1159 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Gratulerer så mye til mannen din! D høres mye ut som dattera mi - blid og fornøyd og sier "Hei" til alle hun møter Vi har noen små sjarmører til barn Bortsett fra at min sjarmør han en veeeldig trass innimellom, men den siden er det heldigvis(?) bare vi foreldrene som får se.. Sov godt! Edit: Skriveleif Endret 15. mai 2010 av Simpleminded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1160 Del Skrevet 18. mai 2010 Hipp hurra for 17. mai! Morsom dag i går, men veeeldig godt å være ferdig også Sto opp når korpset marsjerte ute i gaten rundt 7, og så bakte vi noen kanelboller før vi dro inn til byen. Sto sammen med venninna til D og hennes foreldre og så på toget, og de to barna satt rolig i hver sin vogn gjennom hele barnetoget (bortsett fra dansing hver gang ett nytt korps kom, da ), og veivet med flagg. Sjelden D har ro på seg til å sitte stille så lenge i strekk, så dette var tydeligvis spennende! Var i byen på et sånn samlingssted en stund etterpå, spiste pølser og traff kjentfolk. Men så begynte det å lukte mistenkelig fra bleia til junior, så da passet det fint å dra hjem. Fikk besøk av svigers + mine foreldre bare en times tid etterpå, så da fikk vi startet baking av Foccacia og ordning av mat før de kom. Svigermor var ikke helt i form, så det var "heldigvis" ikke så altfor langt selskap. Tror de dro igjen ved 1600tiden, så da var det av med finklærne og vi satt på litt barnetv slik at alle fikk roet seg litt. D var veldig sliten - ble mye inntrykk i går Vært deilig med en langhelg, men godt med hverdag igjen også. D tok en liten dans på morgenen når jeg sa vi skulle i barnehagen Hjemme bra, men barnehagen best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå