Knøttet Skrevet 16. april 2010 #1121 Del Skrevet 16. april 2010 Hørtes kjempekoselig ut med fest! Gratulerer på etterskudd! Håper dere koste dere på Metallica-konsert. Du, kan ikke vi bytte da? Jeg har kjempelyst på baby, men det passer jo ekstremt dårlig ... Ha ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. april 2010 Forfatter #1122 Del Skrevet 21. april 2010 Metallica-konserten forrige uke var knallbra! Mannen og jeg hadde en ordentlig kosedag, ruslet rundt i Oslo og shoppet noen småting, tittet i butikker - og ellers bare gikk rundt og holdt hender og kysset i tide og utide :rødme: Kjærestedag! I helga var vi barnevakter for venninna til D, så det var morsomt. Søndag hadde vi skikkelig familiedag, med Ds besteforeldre, oldeforeldre og onkel på besøk. I morgen skulle jo jeg og tre venninner egentlig satt kursen mot Paris, men grunnet en viss vulkan har vi ombestemt oss. Fortsatt så mye usikkerhet og kanselleringen, så vi avbestilte den reisa i dag. Får alt refundert, og da var det jo greit. Drar rett og slett til København i stedet, så jentetur blir det uansett! Har blitt startet opp en treningsgruppe på jobb nå, vi er 15 stk som trener sammen hver tirsdag med en gang etter jobb. God, gammeldags sirkeltrening med en personlig trener. Var første gang i går. Og i dag klarer jeg såvidt gå opp trappa Jeg er så støl at jeg nesten dør. Men det betyr jo at det virker, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. april 2010 #1123 Del Skrevet 21. april 2010 Så herlig med en kjærestedag! Det er noe virkelig alle hadde trengt i blant... Trening, ja...Kremt..Jeg skulle liksom være flink tidligere i uka her. Tok en halvtime hvor jeg trena intensivt og bytta på med rockering, magetrimmer og armhevninger...Jeg har fortsatt vondt både her og der!! Også så flott at det blir tur likevel da! KOS DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. april 2010 #1124 Del Skrevet 22. april 2010 Så bra at det blir tur på dere likevel. Goood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. april 2010 #1125 Del Skrevet 23. april 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. april 2010 #1126 Del Skrevet 28. april 2010 Her var det lenge siden jeg har vært innom Håper dere har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. april 2010 Forfatter #1127 Del Skrevet 28. april 2010 Så herlig med en kjærestedag! Det er noe virkelig alle hadde trengt i blant... Trening, ja...Kremt..Jeg skulle liksom være flink tidligere i uka her. Tok en halvtime hvor jeg trena intensivt og bytta på med rockering, magetrimmer og armhevninger...Jeg har fortsatt vondt både her og der!! Også så flott at det blir tur likevel da! KOS DEG!! Det som er bra når man blir støl er jo i alle fall at det virker Så bra at det blir tur på dere likevel. Goood tur God helg Tusen takk Her var det lenge siden jeg har vært innom Håper dere har det fint! Jeg er jo ikke så mye her inne selv, så det skal du ikke tenke på Vi har det veldig veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. april 2010 Forfatter #1128 Del Skrevet 28. april 2010 Mannen på reisejobb igjen noen dager, og da er jeg gjerne flinkere til å komme meg innom KG Hadde en super helg i København. Fikk shoppet litt, litt til meg selv - men ble visst også mye til D Hadde masse fint barnetøy i både Hummel og Levis, og det er jo så utrolig tøft.. Kjøpte meg et par joggesko fra Ecco, og fant ikke ut før jeg kom hjem hit at de hadde sendt med meg to venstresko! Hahaha! Tenkte ikke på å sjekke sånt, jeg... men har fått mailet med de, og de sender ett nytt par til min lokale skobutikk snarest. Veldig god service! Ellers var det stille og rolig, vi var på kafeer og ute og spiste, og hadde den obligatoriske sightseeingrunden. Ikke noe fyll og fanteri, og det passet alle godt. Fikk et kjempestort og fint rom på hotellet også, så vi hadde flaks som fant det. Veldig sentralt og gode priser. D er helt herlig om dagen. Veldig lite trass, og stort sett blid og glad! Han hermer som bare det, og det kommer så mange nye ord. Han elsker å gjemme seg og å telle til tre før han skremmer meg (een, to, triiii!), alle farger er "blå", og er en ivrig sportsentusiast. Leker mye med ball og strekker armene i været og roper "måååål!" om ballen går dit han vil Hadde han med i butikken i dag, og da kjører han sånn liten handlevogn som jeg holder i stanga på. Da er han så kry, går rundt og sier "hei" til alle han møter Samme når vi kommer i barnehagen, han skal hilse og smile til alle vi møter - så det går ikke alltid så fort! Er moro da, de skryter veldig i barnehagen, at han er så utrolig snill og blid. Jeg nyter det så lenge det varer Nei, nå tror jeg faktisk jeg skal finne dyna. Fikk abonnement på KK av svigers til bursdagen min, så nå dumper det ned et nytt blad i postkassa hver onsdag. Liker så godt å lese, så da må jeg være flink til å prioritere det litt når jeg har tiden. Og det er jo så kaldt at dyne høres mer fristende ut enn kald stue. Hvor ble det av våren egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. april 2010 #1129 Del Skrevet 29. april 2010 Det høres ut som en flott tur! Og det er ikke lenge til neste tur heller? Herlig gutt Denne alderen er flott! Jeg er også glad i å lese... Det er en fin avslutning på dagen og krype sammen i seng/sofa og lese en bok eller et blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. april 2010 #1130 Del Skrevet 29. april 2010 Alltid koseleg å lese om dagane dykkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 30. april 2010 #1131 Del Skrevet 30. april 2010 Koselig å lese oppdattering! Måtte litt av skohandlinga di da....! Men godt det order seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. april 2010 #1132 Del Skrevet 30. april 2010 D høres så herlig ut! Nyt tida uten trass, høres fantastisk ut. Du høres ut som meg, utenom at jeg tar med meg dyna inn i stua og sitter i sofaen med MacBook-en og ser på tv ... Herlig å sitte under dyna! (Kan jo ikke sitte på soverommet, der sover S.) S elsker også å telle, og han mener også at alle farger er blå! Så bra dere hørtes ut som dere hadde det i København! Typisk at man kjøper mest til barna, kjenner til den der. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1133 Del Skrevet 4. mai 2010 Det høres ut som en flott tur! Og det er ikke lenge til neste tur heller? Herlig gutt Denne alderen er flott! Jeg er også glad i å lese... Det er en fin avslutning på dagen og krype sammen i seng/sofa og lese en bok eller et blad Nei, dette er tydligvis det store reiseåret. Vi skal på jubileumsreise med jobben til varmere strøk i starten av juni - og så er det Italia i juli Og SÅ kan jeg begynne å tenke på barn nr 2, for da har jeg opplevd litt i mellomtiden Alltid koseleg å lese om dagane dykkar Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1134 Del Skrevet 4. mai 2010 Koselig å lese oppdattering! Måtte litt av skohandlinga di da....! Men godt det order seg! Haha, ja - er det ikke typisk.. jeg bruker jo aldri å sjekke sånt jeg, at man faktisk får med rett sko... men det har jeg lært meg nå, i alle fall når man er på utenlandstur D høres så herlig ut! Nyt tida uten trass, høres fantastisk ut. Du høres ut som meg, utenom at jeg tar med meg dyna inn i stua og sitter i sofaen med MacBook-en og ser på tv ... Herlig å sitte under dyna! (Kan jo ikke sitte på soverommet, der sover S.) S elsker også å telle, og han mener også at alle farger er blå! Så bra dere hørtes ut som dere hadde det i København! Typisk at man kjøper mest til barna, kjenner til den der. God helg! Jeg venter stadig på den nye trassbølgen som nok plutselig kommer, men nyter medgjørlig gladgutt enn så lenge Dyne er verdens beste ting! Pre-barn-tiden brukte jeg alltid starte lørdager og søndager i stua med dyna tullet rundt meg.... den tid er forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. mai 2010 #1135 Del Skrevet 4. mai 2010 Når jeg leser her begynner jeg å mimre om late søndagsmorgener... Lengter veldig etter en sånn morgen; med dyne i sofaen, sen og usunn frokost og søppeltv Her er trassbølgen på topp - og jeg holder på å bli gal! Så nyt tida uten Det blir mye reising da, dere er heldige Blir begge turene uten D, eller skal han være med på noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1136 Del Skrevet 4. mai 2010 Den nydelige sola som vi hadde i helga er plutselig ersattet med sludd og snø Jeg trøster meg med at dette MÅ være forbigående. Helga har vært fin og innholdsrik, noen den nødvendigvis må bli når ungen våkner mellom 0500 og 0530, og vi står opp omtrent på slaget 06.00. Denne trenden bør OGSÅ være forbigående. Jeg er så trøtt på jobben at jeg omtrent ikke klarer holde øynene oppe. Og mannen er på reisejobb igjen, så i går kveld sovnet jeg 20 minutter på sofaen - og slet dermed med å sovne i går kveld. Må holde meg våken i dag, og heller legge med tidlig (som om jeg klarer det..) Men har i alle fall kost oss med vennebesøk, familiebesøk med grilling og kos - vi fant frem de gamle lekene mine fra garasjen, og der lå blant annet ett slengtau..så i går var både mannen og jeg småstøle i lårene Jeg ønsker meg hoppestrikk også, det var jo gøy å leke! D hjalp til med å slenge tauet så godt han kunne, men buen ble noe ustabil og lav til tider Mannen kommer forhåpentligvis hjem sent i kveld, men blir ingen trening på meg i dag. Mannen borte, og begge besteforeldrene her borte på reisejobber. Hva skjedde med hjemmeværende besteforeldre som alltid kunne stille opp? I morgen må jeg komme meg ut og se etter 17. mai-klær til Junior. Jeg får vel ikke innvilget nye klær ettersom jeg nettopp var i Køben Men kan jo prøve meg, noe må man jo få igjen for å være alenemor på deltid, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1137 Del Skrevet 4. mai 2010 Når jeg leser her begynner jeg å mimre om late søndagsmorgener... Lengter veldig etter en sånn morgen; med dyne i sofaen, sen og usunn frokost og søppeltv Her er trassbølgen på topp - og jeg holder på å bli gal! Så nyt tida uten Det blir mye reising da, dere er heldige Blir begge turene uten D, eller skal han være med på noen av dem? Åh ja, de morgenene er fantastiske. Vi får tenke sånn at de få gangene det er mulig nå, ved evt barnevakter, så nyter vi det nok enda mer Det er slitsomt når det står på som verst, ja.. jeg kjenner jeg gruer meg litt til han setter i gang igjen Begge disse turene blir uten D, faktisk. Den første er jo bare en kort helg, mens den andre er nesten en uke. Jeg må holde dette utenfor "Barn og familie"-forumet, ellers blir jeg vel nesten lynsjet Vi skal til Kristiansand en tur med ham uka før Italia, og så blir det vel svenskekysten / Borås med ham uka etter Italia. Der skal det visst være et veldig fint lekeland / dyrepark som er litt mer tilpasset hans alder. Kristiansand blir det vel sikkert en tur i dyreparken, men det er egentlig mest en reise for å være sammen med et vennepar og venninna til D Så det blir en innholdsrik sommer også ser det ut til. Håper på fint vær her hjemme også da, slik at vi kan bruke vanlige dager på stranda og sånt her. Men erfaringsmessig er vel det snakk om 4 dager i slutten av juli som er varmt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. mai 2010 #1138 Del Skrevet 4. mai 2010 Vi setter nok mye mer pris på rolige morgener nå enn før ja Synd de er så sjeldne Hehe, lynsjing er greit å unngå :fnising: Er sikkert ikke noe problem. Regner med han skal være sammen med besteforeldre han kjenner veldig godt Høres ut som det blir en topp sommer for hele familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mai 2010 #1139 Del Skrevet 4. mai 2010 Skjønner godt at det blir slitsomt med så tidlige morgener. Hadde det sånn en periode vi også, så nå nyter vi å ha en gutt som stort sett sover til 7. Virker som dere koser dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1140 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi setter nok mye mer pris på rolige morgener nå enn før ja Synd de er så sjeldne Hehe, lynsjing er greit å unngå :fnising: Er sikkert ikke noe problem. Regner med han skal være sammen med besteforeldre han kjenner veldig godt Høres ut som det blir en topp sommer for hele familien Han skal være sammen med besteforeldre ja, så det blir stor stas for alle parter - de slåss jo omtrent for å få mest tid med ham de to besteforeldreparene, og når vi er sammen med de så bryr ikke D seg om oss i det hele tatt til tider Veldig glad de har så godt forhold, og da er det også enkelt å skulle la ham ha ferie med de. Skjønner godt at det blir slitsomt med så tidlige morgener. Hadde det sånn en periode vi også, så nå nyter vi å ha en gutt som stort sett sover til 7. Virker som dere koser dere da Ja, det går veldig i perioder det med sovingen. I dag var det ikke så ille heldigvis, men da var han også våken litt i natt. Bare 5 minutters tid, men det virker som en bitteliten oppvåkning på natta er "det som skal til". Jeg vil helst ha i pose og sekk Men ellers er livet strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå