Lilith Skrevet 27. mars 2010 #1101 Del Skrevet 27. mars 2010 Åh, det hørtes max romantisk ut! Jeg liker også Susanne Sundfør, det er noe helt spesielt ved henne Men jeg likte henne faktisk best uten strykere og dill på God Morgen Norge tidligere denne uken! Er hele plata bra? *vurdere å kjøpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #1102 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jeg liker plata veldig godt - men det er plate med en del "dill" altså Mye spesielle elementer som er lagt inn - men jeg synes det egentlig bare er med på å fremheve det spesielle med henne. Settingen blir helt magisk, og da er stemmen hennes kronen på verket. Så jeg vil anbefale den, men det er jo etter min smak Du har ikke Spotify da, så kan du tyvlytte litt først? Albumet ligger i alle fall tilgjengelig der. Endte opp hos et vennepar i dag, de ringte når vi var i butikken. Så da tok vi middag hos de, og barna fikk lekt. Blir bare mer og mer samkjørte, i dag satt vi voksne ved bordet og spiste mens D og venninna var alene inne i stua og lekte og ordnet, og så gikk de og så på barnetv sammen. Selvstendige små, som klarer seg fint alene uten store konflikter. Deilig! Dro hjem til D's leggetid, og mannen og jeg har spilt kort faktisk og kost oss. Slukket lys og hadde Earth Hour i halvannen time, var veldig koselig med tid vi bare brukte på å prate og andre ting man kan gjøre når PC og TV er avskrudd Har egentlig bestemt oss for at vi burde ha dette som fast greie en gang i måneden, har altfor lett for å sitte med TV og PC på til alle tider. Masse stearingslys og høy trivsel var det i alle fall i dag. I morgen ble vi invitert på middag hos mamma og pappa, og jeg har handlet inn litt ting til "påskeverksted"..haha... Planen er i alle fall at D og jeg skal male litt på egg, og jeg kjøpte noen klistremerker som han kan lage påskekort ut av Han synes klistremerker er superspennende! Om det var greit vær tenkte vi oss ut og treffe de vennene vi var hos i dag også. Greit å få litt frisk luft på formiddagen. Endret 27. mars 2010 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mars 2010 #1103 Del Skrevet 28. mars 2010 Så koselig med "påskeverksted" med D! Tenker jeg satser på å gjøre det med S neste år, er ikke modig nok til å prøve i år ... Høres kjempekoselig og romantisk ut med musikklytting med mannen. Det er så deilig å slå av tv-en og heller gjøre noe sammen en gang i blant! Det blir for sjeldent gjort her i huset ... Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. april 2010 #1104 Del Skrevet 1. april 2010 Innom med en liten påskehilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 4. april 2010 #1105 Del Skrevet 4. april 2010 Hei igjen.... Nå er det leeenge siden jeg har lest inne hos deg ... Av en eller annen grunn faller denne boka di ut fra "mine innlegg" titt og ofte.... Har ikke lest meg opp enda, men leste ditt siste innlegg - og det virker som dere fortsatt har det fint... (skal lese meg opp etterhvert..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2010 #1106 Del Skrevet 4. april 2010 Håper du har hatt en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. april 2010 Forfatter #1107 Del Skrevet 5. april 2010 Så koselig med "påskeverksted" med D! Tenker jeg satser på å gjøre det med S neste år, er ikke modig nok til å prøve i år ... Høres kjempekoselig og romantisk ut med musikklytting med mannen. Det er så deilig å slå av tv-en og heller gjøre noe sammen en gang i blant! Det blir for sjeldent gjort her i huset ... Ha en fortsatt fin kveld! Det ble ikke noe fancy påskeverksted altså, er nok enklere neste år når de kan gjøre mer. Men vi koste oss vi! Vi er heller ikke noe flinke til å skru av TV'en, men vi har stadig ambisjoner om å bli flinkere da Innom med en liten påskehilen! Takk takk, det er vel litt sent å ønske god påske tilbake Hei igjen.... Nå er det leeenge siden jeg har lest inne hos deg ... Av en eller annen grunn faller denne boka di ut fra "mine innlegg" titt og ofte.... Har ikke lest meg opp enda, men leste ditt siste innlegg - og det virker som dere fortsatt har det fint... (skal lese meg opp etterhvert..... ) Hyggelig å se deg innom Myrthel - her er alt fint om dagen Håper du har hatt en fin påske Vi har kost oss veldig, tenkte meg inn til deg og se hvordan deres påske har vært også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. april 2010 Forfatter #1108 Del Skrevet 5. april 2010 Da er D lagt, og vi skal nyte siste feriekvelden. Har hatt en kjempefin påske. Var hos svigers de første par dagene, med litt innlagte besøk hos vennepar i nærheten. Var hos et vennepar som er fadderne til D, og hun er frisør - så nå har D fått sin første hårklipp. Og som belønning for at han var så flink og satt pent hadde hun kjøpt et kinderegg til ham, så nå har han også fått smake sjokolade for første gang. Tittet litt skeptisk på det først, men etter å ha smakt forsvant det fort ja Han delte pent med guttunger til venneparet vårt, da. I dag har vi vært på middag hos min tante med endel familie, og resten av påsken har vi vært sammen med diverse venner og på tur bare oss tre (og hunden da). Fikk utnyttet den sola som var i går og på lørdag. Jeg var en liten tur ut på byen på lørdagskveld, veldig greit med en tur ut innimellom bare for å bekreftet at man slett ikke går glipp av noe. Some things never change har sjelden stemt så bra - de samme menneskene på de samme plassene. Og den resterende mengden blir stadig yngre og fullere. Evt blir jeg eldre og mer edru? :klø: Mannen og jeg har kost oss med "Band of brothers" på kveldene, Canal+ begynte nemlig å sende "oppfølgeren" i går. Har kost oss med god påskemat og påskegodis. D fikk forresten også påskeegg, med rosiner, litt kjeks, banan, smoothie og juice. For et fantastisk uttrykk han hadde når han oppdaget hva som var under lokket! Han er overentusiastisk om dagen, det går mye i "oj!" og "nææh!" ! Hahaha, jeg merker jo at han hermer etter absolutt alt, og de uttrykkene jeg bruker mye kommer raskt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2010 #1109 Del Skrevet 7. april 2010 Lenge siden jeg har vært på by'n ja. Men kan ikke si jeg savner det... Husker julebordet når jeg var gravid med storebror. Jeg kan ikke si det er veldig sjarmerende med godt voksne folk som sjangler rundt og spyr i trappa... Livet har vel fått litt andre verdier ja... Påskeegg var en stor hit her også. Storebror fikk 3, både hos farmoren og bestefaren, hos farfaren og bestemora og hos mormora og morfaren Her også hører en at uttrykk og lyder blir gjentatt. må være forsiktig med hva en sier Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. april 2010 #1110 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg savner heller ikke å gå på byen, gitt ... Men å gå på pub/bar og ta et glass vin og skravle - det gleder jeg meg til å gjøre igjen! Lenge siden sist Sjokolade ble nok en hit, ja ... Amund fikk også smake litt i påsken, selv om jeg forsøker å begrense inntaket. Og han ville IKKE dele! Morsomt når de begynner å herme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. april 2010 #1111 Del Skrevet 9. april 2010 Har dere greid å ikke la D smake sjokolade før nå? Wow, jeg er imponert! Kan tro på at han likte det når han først smakte! Jeg var visst slik jeg også- litt skeptisk i begynnelsen, men smattet og storkoste meg når jeg først spiste det. Godt å høre at vi er flere som ikke har interesse av å gå ut og drikke så ofte, og som føler at vi ikke går glipp av noe ved å ikke gjøre det. Det er koselig å være sosial og gå ut, men akkurat den drikke- og festedelen er absolutt ikke nødvendig for meg lengre. Ikke at jeg noengang har vært noe partymenneske, men jeg blir bare mindre og mindre partymenneske virker det som. Kanskje like greit. Koselig med påskeegg til D, det fikk S i år også. Han fikk faktisk to stykker: ett fra oss og ett fra farmor. I det ene var det noen småleker og litt godt, det andre var det godt i. Veldig fornøyd liten gutt. S hadde en "oi!"-periode i vinter. Tror det startet med at mannen tok inn juletreet, S ser på det og sier "Oooi!". Etter det ble det mye "Oi!". Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. april 2010 #1112 Del Skrevet 10. april 2010 Som vanleg koseleg å lese her inne. Høyres ut som om du har eit drømmeliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1113 Del Skrevet 13. april 2010 Lenge siden jeg har vært på by'n ja. Men kan ikke si jeg savner det... Husker julebordet når jeg var gravid med storebror. Jeg kan ikke si det er veldig sjarmerende med godt voksne folk som sjangler rundt og spyr i trappa... Livet har vel fått litt andre verdier ja... Påskeegg var en stor hit her også. Storebror fikk 3, både hos farmoren og bestefaren, hos farfaren og bestemora og hos mormora og morfaren Her også hører en at uttrykk og lyder blir gjentatt. må være forsiktig med hva en sier Ha en fin dag Ja, jeg tar gjerne en tur ut på en pub eller en fest hjemme en sjelden gang - men selve byturen er jeg nok ferdig med Var ingen av besteforeldrene som "turte" å gi D påskeegg tror jeg Jeg har jo vært litt streng med godteri, så han fikk litt alternative påskeegg med litt klær og sånt, hehe. Jeg savner heller ikke å gå på byen, gitt ... Men å gå på pub/bar og ta et glass vin og skravle - det gleder jeg meg til å gjøre igjen! Lenge siden sist Sjokolade ble nok en hit, ja ... Amund fikk også smake litt i påsken, selv om jeg forsøker å begrense inntaket. Og han ville IKKE dele! Morsomt når de begynner å herme Hehe, ja du gikk vel rimelig kjapt fra amming til graviditet! Jeg har fått litt påfyll på den biten nå noen måneder, så da blir det enklere å gi det opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1114 Del Skrevet 13. april 2010 Har dere greid å ikke la D smake sjokolade før nå? Wow, jeg er imponert! Kan tro på at han likte det når han først smakte! Jeg var visst slik jeg også- litt skeptisk i begynnelsen, men smattet og storkoste meg når jeg først spiste det. Godt å høre at vi er flere som ikke har interesse av å gå ut og drikke så ofte, og som føler at vi ikke går glipp av noe ved å ikke gjøre det. Det er koselig å være sosial og gå ut, men akkurat den drikke- og festedelen er absolutt ikke nødvendig for meg lengre. Ikke at jeg noengang har vært noe partymenneske, men jeg blir bare mindre og mindre partymenneske virker det som. Kanskje like greit. Koselig med påskeegg til D, det fikk S i år også. Han fikk faktisk to stykker: ett fra oss og ett fra farmor. I det ene var det noen småleker og litt godt, det andre var det godt i. Veldig fornøyd liten gutt. S hadde en "oi!"-periode i vinter. Tror det startet med at mannen tok inn juletreet, S ser på det og sier "Oooi!". Etter det ble det mye "Oi!". Ha en fortsatt fin dag! Hehe, jeg har nok vært over gjennomsnittet "streng" på sjokolade. Har bare ikke sett poenget når han har kost seg sånn med alt mulig annet av frukt, rosiner etc - og ikke har han vist så stor interesse for det. Vi spiser nok ikke så mye sjokolade her i huset sånn bortsett fra etter han har lagt seg. Her har det gått i "oj" ganske lenge, så ikke vet jeg når den perioden skal gi seg Som vanleg koseleg å lese her inne. Høyres ut som om du har eit drømmeliv Hehe, et drømmeliv er det nok ikke - har nok mine oppturer og nedturer som de fleste andre. Men jeg skal jo innrømme at det siste året har vært et utrolig fint år med stort sett positive opplevelser. Og da er det jo enklere å se positivt på det meste også Jeg er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. april 2010 #1115 Del Skrevet 13. april 2010 Vi har også vært strenge på det med godteri. Faren min skal putte i ham alt mulig, så regelen er: IKKE kaffe, brus eller godteri. Noen må ha det inn med teskje tusen ganger :gjeiper: Oi er en gjenganger her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1116 Del Skrevet 13. april 2010 I helga hadde vi det utrolig morsomt!! Jeg har hatt bursdag, og i den anledning bestemte vi oss for å rett og slett be inn masse venner til en skikkelig god, gammeldags fest. Vanligvis om vi har besøk begrenser det seg til å invitere max 4 stk, fordi man gjerne lager noe mat og så videre.. så vi droppet alt av matservering, satt frem snacks og ba folk komme som de var. Endte opp med å være 20 stk, og folk storkoste seg (tror jeg). D sov over hos mormor og morfar, og de hadde hatt det kjempefint. Så en veldig vellykket helg for hele familien MellonCollie! I morgen skal mannen og jeg jobbe halv dag, så drar vi til Oslo for Metallica-konsert Gleder meg! Sånn ellers, så har jeg kutta ut Cerazetten siden jeg ble et hormonelt, sjokoladeavhengig monster av den. Så nå er det null prevensjon. Det har vi selvsagt glemt et par ganger, så har vært litt stressa - og ikke har jeg sett noe til mensen heller etter jeg kuttet piller. Men jeg har testet negativt to ganger, så er nok bare tull i syklus etter pillene. Hadde ikke vært noe krise om det hadde vært positivt selvsagt, men hadde ikke vært optimal timing. Begynner nok å tenke på det sånn i sommer en gang, om det ikke er på tide med noe småsøsken. Spennende, men jeg klarer fint å vente for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1117 Del Skrevet 13. april 2010 Vi har også vært strenge på det med godteri. Faren min skal putte i ham alt mulig, så regelen er: IKKE kaffe, brus eller godteri. Noen må ha det inn med teskje tusen ganger :gjeiper: Oi er en gjenganger her også Ja, er litt derfor vi har vært strenge også - både mine og mannens foreldre synes det hadde vært så morsomt å la ham smake diverse.. så i stedet for å ende opp med en trillende, sukkerhøy unge til stadighet har vi heller sagt nei Da vet de i alle fall hva vi synes om det, og jeg tror det er enklere for de å begrense seg nå som han "får lov" til å smake også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. april 2010 #1118 Del Skrevet 13. april 2010 H har fått smake både kake, is, lefse, kjeks osv, så sukker har han fått nok av. Men brus og godteri er liksom enda verre. Men vi prøver som sagt å begrense besteforeldrene, som synes så synd på den stakkars gutten som ikke får ubegrenset av alt søtt Bra du også slenger deg med på prøving i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. april 2010 #1119 Del Skrevet 13. april 2010 Morsomt med fest!!! Blir liksom noe annet når en kan ta det litt enklere. Lillesøster var ikke så stor når Kjære ble 30, så da tok vi den enkle løsningen her også. (Og ikke så mye folk da, siden hun var hjemme) Men bestilte bare pizza. Utrolig greit Men moro med gode gammeldagse fester, bare treffe gamle venner. Liker det bedre enn by'n Spennende om det blir prøving Kanskje greit å vente litt med prøving, så det ikke blir helt på tampen av året. Men samtidig er jo ikke det det verste som kan skje heller. Imponert over hvor flinke dere er med godteri. Begynte der vi også, men har sklidd ut litt. Men fri tilgang er det ikke. Et av de største problemene er at Kjære er veldig glad i cola. Så nå har vi en liten gutt som stadig vil ha "lola". Jeg sliter litt med å skjønne om han vil ha cola eller biola da. Biolaen har han litt mer fri tilgang til Håper du har en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. april 2010 #1120 Del Skrevet 14. april 2010 Høres kjempegøy ut med bursdagsfest Jeg får vel lage en skikkelig fest på bursdagen min i november i år, selv om det "bare" er 24-årsdag og ikke noen rund dag, men på 25-årsdagen min er jeg forhåpentligvis gravid, så da får vi heller ta en stor fest et år på forskudd Kjempekoselig å skru av PC og TV og sånt og bare kose seg sammen og forresten, jeg elsker å gjøre det med mannen min også, kjempekoselig å spille kort etc uten noen distraksjoner, + få snakket sammen som du sier Gøy at dere har begynt å tenke på søsken til D da Han begynner jo å bli "stor" gutt etterhvert Hvis dere blir gravide til sommeren blir det akkurat samme aldersforskjell mellom D og småsøskenet som mellom meg og min søster. Synes det er en veldig fin aldersforskjell Jeg syntes min søster var barnslig innimellom, men vi har lekt mye sammen også, og etter hun begynte på videregående har vi vært veldig gode venner også, da ble vi liksom mer på nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå