MellonCollie Skrevet 24. september 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 24. september 2009 Takker for gode ulltips! H&M og Cubus har ikke hatt noe ull i butikkene her, men da får jeg sjekke litt på en større butikk. Sparkjøp var godt tips, vi har en butikk rett borti her også, så dit kan jeg kjøre en dag. På ulliver.no var det ikke noe særlig i hans størrelse Men da satser jeg på Sparkjøp Fant også en fin en på Fixoni. Formen er fortsatt så som så. Men nå er det egentlig bare snørring og litt bomull i hodet, men slitsomt når det aldri gir seg. Men går fint Var på foreldremøte i barnehagen i går. Hyggelig å møte de andre foreldrene som man stadig bare møter i døra Fikk CD med masse bilder av D fra de første to månedene, så gleder meg til å titte nærmere på de i dag. Jeg ble valgt som foreldrerepresentant i Samarbeidsutvalget. Helt OK det, da får jeg jo i alle fall innvirke litt, og får førstehånds info om ting! 4 møter i året er jo ikke all verdens. I dag skal mannen jobbe overtid, men nå er det så lenge siden sist gang at det er helt ok Blir endel reising på ham neste uke igjen, da. Så håper jeg er i tipp topp form til da! Det eneste som er slitsomt med at D er så glad i å gå nå, er at han sjelden har tid til å sitte og leke. Han vil opp og stå på beina og gå overalt, og når han er sliten setter han seg heller ikke ned - men går heller rundt og er småsutrete Men det er vel nyhetens interesse, og gir seg vel. Forrige fredag begynte han også å reise seg opp av seg selv midt på gulvet, så nå er mye av "basisferdighetene" på plass. Han sover også godt for tiden, sjelden han våkner før vi har stått opp etter vekkerklokka... Så her går altså livet sin vante gang, uten noe stort og spennende Drar til Oslo i helga og skal ut og spise mens D er hos svigers. Så sover vi over der alle sammen. De har ikke sett ham på en liten stund, så greit å få litt tid der. Mannen og jeg har vært sammen 5 år i dag, så da får vi en liten feiring også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. september 2009 #842 Del Skrevet 24. september 2009 Er jo en stor milepæl å kunne gå selv, så jeg skjønner godt at han er veldig ivrig på det Men blir bedre når han innser at han må hvile av og til, sikkert Gratulerer med 5-årsjubileum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. september 2009 #843 Del Skrevet 24. september 2009 Så koselig med foreldremøte og moro at du fikk cd med bilder av D! Veldig bra at barnehagen ordner slike ting, så får man på en måte ta del i barnehagehverdagen også. Gratulerer med 5 år som kjærester! Blir sikkert kjempekoselig å feire det i Oslo da! Kjenner igjen det der med at når de kan gå så gidder de ikke gjøre noe annet. S går ikke lengre, han løper. Sitte stille er for pyser ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. september 2009 #844 Del Skrevet 24. september 2009 Gratulerer med 5 år som kjærester Her var også lillegutt veldig ivrig i begynnelsen. Gikk og gikk og gikk, gjerne runder rundt. Når han ble sliten ble han mer ustø, men ville ikke gi seg. Så det høres veldig kjent ut. Nå kan han heldigvis sette seg mer ned hvis han blir interessert i noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 24. september 2009 #845 Del Skrevet 24. september 2009 Gratulerer med 5 år i dag til deg og mannen!! Du har en aktiv liten krabat du også ja! Det er nok tida for det nå... Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. september 2009 #846 Del Skrevet 25. september 2009 Innom for å ønske dere en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. september 2009 #847 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Gratulerer med vel overstått femårsjubileum! Håper du får en fin helg Endret 25. september 2009 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. september 2009 #848 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med overstått 5 års jubileum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. september 2009 Forfatter #849 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde en deilig helg. Dro jo til svigers på lørdag, og når D hadde lagt seg dro vi til byen. Spiste tapas på Delicatessen, og noen drinker på Tea Lounge etterpå. Helt supert! Masse god mat, god dessert og fantastisk vin som vi ikke finner på polet i hverken Norge eller Sverige Er en annen årsmodell der da, så kan jo være noe lignende. Søndagmorgen tok svigers D, slik at vi fikk slappe av litt lenger enn vanlig Så dro vi på Teknisk Museum alle sammen. D syntes det var utrolig mye spennende å se på, og det samme syntes vel egentlig mannen og jeg Får nok enda mer utnytte om et års tid - men gøy var det! I går var vi i bursdag til D's onkel rett etter jobb og barnehage, og vi koste oss der også. Svømming i kveld, men mulig mannen og D drar alene. Jeg har fortsatt ikke fått ordnet meg nytt bankkort med rett navn etter bryllupet. Banken er jo aldri åpen når jeg er i byen! Møte på jobb om 5 min, så da logger jeg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. september 2009 #850 Del Skrevet 29. september 2009 For en herlig helg! Hm... Jeg har ikke ordnet meg nytt førerkort og bankkort etter bryllupet, og vi giftet oss for over 2 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. september 2009 #851 Del Skrevet 29. september 2009 Teknisk museum Jeg var der med noen venner for et par år siden. Dessverre hadde vi litt dårlig tid før det stengte da. Jeg kunne vært der i timesvis, kanskje godt for de andre at det stengte snart (Kan være litt nerdete til tider kanskje ) Gleder meg til å ha med lillegutt dit. Har tenkt det har vært for tidlig, men kanskje vi tar en tur en ledig søndag. Han er jo veldig nysgjerrig på ting. Ellers tenkte jeg å ta han med til Bygdøy til sommeren. Regner med det kan bli veldig fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 30. september 2009 #852 Del Skrevet 30. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 1. oktober 2009 #853 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hørtes ut som en herlig helg ja Godt med litt tid til kun hverandre også.. Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. oktober 2009 #854 Del Skrevet 1. oktober 2009 Høres ut som dere har kost dere skikkelig! Herlig å ha litt barnefri, både på kvelden og morgenen. Det er ting jeg savner for tida ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #855 Del Skrevet 1. oktober 2009 For en herlig helg! Hm... Jeg har ikke ordnet meg nytt førerkort og bankkort etter bryllupet, og vi giftet oss for over 2 år siden Det ble ikke fiksa for meg nå heller, om det er noen trøst Teknisk museum Jeg var der med noen venner for et par år siden. Dessverre hadde vi litt dårlig tid før det stengte da. Jeg kunne vært der i timesvis, kanskje godt for de andre at det stengte snart (Kan være litt nerdete til tider kanskje ) Gleder meg til å ha med lillegutt dit. Har tenkt det har vært for tidlig, men kanskje vi tar en tur en ledig søndag. Han er jo veldig nysgjerrig på ting. Ellers tenkte jeg å ta han med til Bygdøy til sommeren. Regner med det kan bli veldig fint da Ja, som sagt blir det nok mer utbytte om ett år eller to. Men han syntes det var spennende uansett. Han elsker å trykke på knapper, og det er det jo plenty av. I tillegg til telefoner å "prate" i, og mye rart både å se og kjenne på. Jeg blir som en liten unge selv, jeg Fikk ikke prøvd alt jeg ville, siden D krevde sin oppmerksomhet Hørtes ut som en herlig helg ja Godt med litt tid til kun hverandre også.. Håper alt er bra! Veldig viktig med kjærestetid Så her er alt fiiint! Høres ut som dere har kost dere skikkelig! Herlig å ha litt barnefri, både på kvelden og morgenen. Det er ting jeg savner for tida ... Ja, det var vinn-vinn det! Svigers veldig glade for å få ekstra tid med D, D blir litt bortskjemt og knytter sterke bånd til besteforeldre, og vi fikk litt overskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #856 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ble med på svømminga på tirsdag, men det var unødvendig gitt. D ble helt hysterisk når han så meg oppe på kanten, og ville bare være hos meg - han som alltid er så pappagutt! Så jeg måtte rett og slett bare sette meg ut på gangen og vente slik at han ikke så meg i vinduet eller noe, og da koste han og pappaen seg veldig. Den halvtimen kunne jeg heller brukt på sofaen hjemme med en bok, med andre ord Banken stengte mye tidligere enn jeg hadde trodd, så fikk ikke fikset det heller. Mannen dro på reisejobb på morgenen i går, så D og jeg er hjemme alene. Går veldig fint egentlig, han sover så godt om dagen. Jeg må vekke ham for å rekke barnehagen, så da kan jeg gjøre meg ferdig først i fred og ro. Veldig deilig å ikke måtte dusje med en gal unge utafor døra, som aller helst vil utforske den spennende doen Håper mannen kommer hjem i folkelig tid i morgen, er kjedelig med fredagskvelder alene! Lørdag skal jeg og minst ei venninne på et Beatlesshow, og går vel ut for å spise først. Gleder meg! Og så må jeg litt for meg selv, for det går så bra på jobb! Jeg fikk masse positive tilbakemeldinger i går, og har oppnådd resultater mye fortere enn noen forventet. Deilig å kunne senke skuldrene litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. oktober 2009 #857 Del Skrevet 1. oktober 2009 Å hørtes deilig ut med en unge som må vekkes og alenetid på badet Koselig med skryt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. oktober 2009 #858 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det er veldig greit med en unge som sover på morgenen, ja. Greit å få våknet til litt selv før det er full rulle. Så herlig at alt stemmer i den nye jobben Godt å få positive tilbakemeldinger, det er utrolig viktig. Endret 1. oktober 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 3. oktober 2009 #859 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så bra at det går så fint på jobb! Flinke du Hehe, kjenner igjen det med å utforske doen Kan tenke meg det er deilig å få ordnet seg i fred og ro. Håper mannen kom hjem i rett tid i går, da. Ha ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #860 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mannen kom tidlig hjem på fredag, så da koste vi oss med lasagne og tv2 I går var vi og fikk endelig plukket ut og bestilt takkekort fra bryllupet (treige,vi? ), og så dro mannen og D ut og tok helgehandelen mens jeg shinet hus. Vi fikk besøk av D's svømmevenninne og pappaen hennes, så fikk jeg fri til å gjøre meg klar til jentekveld. Jeg og ei venninne dro og spiste, en restaurant vi ikke hadde testet før. Spiste NYDELIG andbryst og andeconfit, og med en sinnsykt god sjokoladedessert. Så var vi på et show med Beatlesmusikk, før vi avsluttet med drinker på et utested. Var vel hjemme litt over 2 i natt, og fikk sove leeenge på morgenen i dag. (Det gjorde forsåvidt mannen også - D våknet kl 8...) Jeg og D dro til parken sammen med mormor og morfar etter jeg hadde kommet meg i gang på morgenen, før vi dro hjem og laget kjøttkaker. Så har mannen vartet meg opp med sjokolade og cola mens jeg har holdt sofaen - litt sliten i dag gitt Men det var verdt det! Ingen store planer kommende uke, er litt på etterskudd med klesvask.. så det blir nok hovedprioritet - haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå