jente 79 Skrevet 24. august 2009 #781 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med dagen som var Kjempefin oversikt. Så langt tenkte ikke jeg... Men kanskje jeg skal ta en litt senere. Morsomt å ha, og morsomt å sammenligne når man får en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. august 2009 #782 Del Skrevet 24. august 2009 Oi, så tøff han er Både fordeler og ulemper med det da, tydeligvis Høres ut som en flott bursdagsfeiring! Praktiske gaver er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. august 2009 #783 Del Skrevet 25. august 2009 Lån i vei! Har du kanskje en ny dagbok jeg ikke har fått med meg? :klø: Takk du er snill Ja det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. august 2009 #784 Del Skrevet 25. august 2009 Gratulerer med en 1-åring. Hyggelig å lese det du hadde skrevet om hvordan statusen er nå. Skal gjøre det når min lille gutt blir 1 år også. Kjedelig med uhellet i barnehagen. Håper det gikk bra hos tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. august 2009 #785 Del Skrevet 26. august 2009 Har vært skikkelig sløv på å oppdatere meg i det siste, men fint å høre at det går så bra i barnehagen Gratulerer med overstått til lille tøffe gutten din! Artig med en sånn oversikt, både jeg og kjære har bøker fra vi var små med "så mye kan du nå"-sider etc, veldig kjekt å se tilbake på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. august 2009 #786 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Gratulerer til lille D med dagen som var! Så fin oversikt over D's ferdigheter du har skrevet! Kjempegod idè! Ha en fortsatt flott onsdag! Edit: Uff.. Feil forbokstav til lillegutt.. Endret 28. august 2009 av Simpleminded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. august 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 26. august 2009 Det gikk fint hos tannlegen i går. Tanna var ikke misfarget, og det så ut til at det ikke skulle bli noe problem - måtte bare være oppmerksom på om det ble noe verk eller noe. I dag har de malt med fingermaling i barnehagen, så vi har fått vårt første kunstverk Får mail med dagsrapport fra barnehagen hver dag, hvor de står litt om hva de har gjort på avdelinga. Det er mye fokus på utelek, men også fint å se at de gjør litt av de "tradisjonelle" tingene som maling, sang og dans Nå skal jeg straks på trening. Har fått med ei venninne med fast avtale på onsdag, så da blir det enda litt morsommere! I morgen blir D og jeg alene hele dagen igjen, mannen skal på reisejobb. Fredag kommer et D's bestevenninne og foreldrene hennes hit på ettermiddagen. Og lørdag kommer svigers og henter D. Vi skal på firmafest med mannens jobb, og D skal derfor overnatte hos de. Vi henter ham igjen på søndagsformiddag. Phu, det er mye som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. august 2009 #788 Del Skrevet 26. august 2009 Så bra at alt gikk fint hos tannlegen. Så ålreit å få mail da. I vår barnehage henger de opp en lapp på døra om hva de har gjort, men ofte henter vi lillegutt før de er hengt opp. Men da ser vi det jo dagen etter da Veldig greit å ha noen å trene med, det gjør det mye enklere å følge opp. Ikke bare vi som har det travelt skjønner jeg... Går i ett noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. august 2009 #789 Del Skrevet 26. august 2009 Gratulerer med dagen til D! De blir store så fort ... Herlig beskrivelse du har skrevet av D, blir litt rørt her jeg sitter ... Superverdifullt å ha senere, både for D og dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. august 2009 #790 Del Skrevet 28. august 2009 Travel helg på dere! Men moro blir det nok! Godt alt så bra ut med tanna Ha en flott fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. august 2009 #791 Del Skrevet 30. august 2009 MellonCollie Har bare skumlest her nå, men har fått med meg at lille D ser ut til og trives i barnehagen og at dere har fått deres første kunstverk :rødme: Grattis med 1 årsdagen hans. Har sagt det inne hos meg også, men en god ting kan ikke sies for ofte Jeg likte det ikke, men grattis også med gårsdagen Og ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. august 2009 #792 Del Skrevet 30. august 2009 Bra service fra barnehagen med oppdateringsmailer Jeg vil også ha en treningsvenninne!! Kommer meg ut på egenhånd, men ikke så ofte som jeg burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. august 2009 #793 Del Skrevet 30. august 2009 Så søtt at dere har fått deres første kunstverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 31. august 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 31. august 2009 Dagene flyr, og ikke har jeg bærbar PC lenger. Så det er litt mer tiltak å sette seg på nett. Mannen og jeg koste oss masse på firmafest på lørdag. Og D hadde kost seg hos bestemor og bestefar. Hadde ikke grått en eneste gang, bare ledd og tullet. Han ble veldig glad når vi kom på søndag, da Er så fin, han klarer aldri bestemme seg hvem han vil til. Så de første 2 minuttene går han frem og tilbake mellom meg og mannen hele tiden mens han gliser! Mannen er på reisejobb igjen i dag, og vet ikke når han kommer hjem i morgen. Hvis jeg må hente i barnehagen i morgen også, så spørs det vel om vi rekker babysvømminga. Stress blir det i alle fall. Jeg slutter på jobb 16, og vanligvis må vi kjøre her hjemmefra 1630 for å rekke det - og jeg har 10 min fra jobb Det som er fint når mannen er borte, er at jeg får hente i barnehagen! Og det er jo så koselig Bli møtt av en superblid gutt som skravler i vei. Gøy! I kveld skal jeg ha litt kosemat, Troika til dessert... og Greys anatomy! Kryss fingrene for en god natts søvn i tillegg, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. august 2009 #795 Del Skrevet 31. august 2009 For en fin oversikt! Den tror jeg jammen jeg skal herme etter når vi har vært på 1-årskontroll på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. august 2009 #796 Del Skrevet 31. august 2009 Koselig å hente ja. Er så koselig å se de stor glisene når vi henter dem!!! Får håpe dere rekker svømminga, de dagene er veldig hektiske her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. august 2009 #797 Del Skrevet 31. august 2009 Har du ikke bærbar pc lengre? Det må du ha! Så herlig han er, som ikke greier å bestemme seg for hvem han skal gå til! :rødme: Det er ikke noe problem her i gården, her er det pappaen. Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. september 2009 #798 Del Skrevet 1. september 2009 D høres veeeldig søt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 1. september 2009 #799 Del Skrevet 1. september 2009 D er kjeeeeempesøt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. september 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sier meg enig, D er veldig søt Nå har han begynt å danse masse! Hver gang han hører musikk står han og små"hopper" ved å knekke i knærne og gå opp på tå... og klapper litt innimellom Bæbar PC ja - om noen vil gi meg tar jeg i mot Var gamlejobben sin, så vi ble enige om at jeg skulle sende den tilbake. Jobber tross alt bare noen få timer i måneden, og jeg var ikke interessert i å kjøpe den heller. Vi rakk svømminga så vidt på tirsdag. Han ler og koser seg, men merker nok litt til seperasjonsangsten etter bhg-start vi også. Han vil helst leke med oss, og synes ikke det er så ålreit å bli tatt opp av instruktøren for å skli på sklia lenger. Men er jo bare naturlig at han også reagerer litt. I dag har dagen vært roligere. Mannen kom hjem tidlig fra nok en reisejobb, så han fikk hentet D. Spist middag sammen og bare lekt på gulvet alle tre. D storkoser seg sånn når vi alle er samlet. Og så MÅ jeg skryte av nettene våre som jo har vært kaotisk i lang lang tid. Natt til i går hadde jeg ham jo alene. Og jeg skvatt ganske bra når jeg våknet av vekkerklokka mi kl 06.45! I alle dager - er han død tenkte jeg Men neida, han levde og ble så glad når jeg kom inn og vekte ham. Han sov hele natta frem til jeg vekte ham da!! Eller, han har i alle fall ikke vekt meg om han har vært våken. Samme skjedde i dag. Vi våknet av mannens vekkerklokke 06.30. Da hørte vi han lå og laget koselyder på rommet sitt - kom inn, og der lå han og lekte med bamsen. Så han hadde tydligvis vært våken litt da, men ikke vekt oss. 2 netter på rad uten noe våkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå