mjau-mjau Skrevet 13. august 2009 #741 Del Skrevet 13. august 2009 Ååååå så hyggelig lesing!! Hørtes ut som du har fått en flott arbeidsplass! Og ett godt forhold til svigermor er gull verdt! Jeg har verdens beste svigermor - vi kan prate om absolutt alt!! Håper nattesøvnen blir bedre sånn at du får det helt PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. august 2009 #742 Del Skrevet 13. august 2009 MellonCollie Har ikke vært hos deg på lenge jeg Har bare lest siden før her, og så denne. Gratla med ny jobb, og så bra at du trives så godt, og har fått en så bra sjef Håper D begynner å sove bedre om nettene snart, men bra at mannen også har mulighet til å stå opp med han. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. august 2009 #743 Del Skrevet 14. august 2009 Høres ut som du har fått et nytt og bedre forhold til svigermor etter denne uka, det er bra Jeg har også en veldig ålreit svigermor og har ikke hatt noen betenkeligheter med å overlate lillegutt til henne. Greit å ha flere å spille på. Høres ut som dere har en fin helg foran dere. Kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. august 2009 #744 Del Skrevet 14. august 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. august 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 16. august 2009 Et nydelig bryllup i helga Begynte med båttur med hele gjengen på fredag, med god mat, drikke og til og med litt allsang De aller fleste fortsatt kvelden på et utested når båten la til kai, og det var en fin måte å bli bedre kjent på Været var heldigvis også bra. Lørdag var ikke været så bra, men det la ingen demper. En flott vielse, hvor jeg begynte å småsippe i det øyeblikket jeg så bruden Og de hadde også Tirna Noir sunget av en solist, slik som oss, så det var også ganske rørende. Det var et ganske uformelt bryllup, og festen varte til langt på natt, med full fart på dansegulvet. Og det kjennes i dag på alle måter... sliten i kropp, og faktisk fyllesyk for første gang på mange år! Så nå har vi nettopp bestilt pizza og nyter at D har tatt kvelden D sov hos mormoren og morfaren sin hele helga, og de har storkost seg. Han har sovet gjennom begge nettene, frem til 7 i går og 8 (!!!) på morgenen i dag!!! I morgen har jeg fri og skal med D til barnehagen for første tilvenningsdag. Spent, men jeg gleder meg Tror han kommer til å synes det er spennende. Jeg håper jo i alle fall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. august 2009 #746 Del Skrevet 16. august 2009 Bryllup er bestandig koselig Vi skal også ha første dag i barnehagen i morgen. Gleder meg litt, håper H synes det er moro å treffe de andre ungene. Håper dere får en fin barnehagedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. august 2009 #747 Del Skrevet 16. august 2009 Så koselig med bryllup Lykke til med første barnehagedag i morgen, det blir spennende kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. august 2009 #748 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til med barnehagestart i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. august 2009 #749 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. august 2009 #750 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til med barnehagestart, håper han trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. august 2009 #751 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til med barnehagegutten i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. august 2009 #752 Del Skrevet 17. august 2009 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. august 2009 #753 Del Skrevet 17. august 2009 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. august 2009 Forfatter #754 Del Skrevet 17. august 2009 Det gikk kjempebra i dag :strix: Hadde tilvenning mellom 13 og 15, og i det jeg setter ham i bilen for å kjøre herfra, så starter han å hylgrine Litt småstressa da kan du si, når ungen gråter FØR vi er dratt til barnehagen Men han stoppet kjapt, og når vi kom frem og inn i barnehagen tittet han nysgjerrig rundt seg. Fikk møte kontaktpersonen vår, og gikk inn på avdelingen. Satt han bare ned på gulvet, og han krabbet vekk fra meg med en gang - var jo så mye spennende leker der I tillegg til ei litt større jente som han var veldig nysgjerrig på. Jeg gikk ut en tur allerede etter 20 min, og det gikk knallbra. Etter en liten stund inne gikk vi ut alle sammen. Da kom det to jenter på 5 år som ville leke med D, og de tok ham i hver sin hånd og han stabbet avgårde med de! De løftet på ham og hjalp ham opp når han snublet - utrolig nydelig. Så satt han i sandkassa en stund, spiste sand og koste seg Fikk litt frukt og vann, og så var plutselig barnehagedagen over. Han vinket og smilte til alle på avdelingen når vi dro, og jeg tror det ble en fin opplevelse for alle. Nå sover han en kort dupp i vogna, vi ble i barnehagen i 2,5 timer. Og det var tydelig slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 17. august 2009 #755 Del Skrevet 17. august 2009 Så fint at det gikk bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. august 2009 #756 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Så bra at han trivdes så godt Endret 17. august 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 #757 Del Skrevet 17. august 2009 Å så bra at han ser ut til å trives!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. august 2009 #758 Del Skrevet 17. august 2009 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. august 2009 #759 Del Skrevet 17. august 2009 Så koselig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. august 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 18. august 2009 Kom på små minner jeg har glemt å notere for meg selv - dette er jo en dagbok, tross alt - Velkomsten D gav oss på søndag når vi kom til foreldrene mine var helt utrolig! Han satt på armen til pappa ute på verandaen, og fulgte med på bilen når vi svingte inn i gården. Når vi gikk ut av bilen startet han å vinke skikkelig ivrig med begge armene mens han gliste. Når vi kom nærmere satt han i med helt sinnssyke gledesrop, mens både armer og bein gikk Han klarte ikke bestemme seg for om han ville til meg eller mannen først, så det ble mye frem og tilbake første 5 minuttene Utrolig morsomt å se! - Han har nettopp blitt veldig flink til å klappe. Så nå når det kommer musikk, så klapper han, veiver på hodet og "småhopper" litt. Herlig liten dans. - Når bestemoren hans skulle reise på fredag etter å ha vært her hele uka, så hadde han begynt å smågråte litt når han måtte si hadet. DER scoret han poeng, der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå