Coxy Skrevet 20. juli 2009 #641 Skrevet 20. juli 2009 Jeg også skulle vel egentlig likt å hatt litt mer motesans. Mye som ser utrolig kult ut på "alle" andre, også er det bare teit på meg!
MellonCollie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #642 Skrevet 20. juli 2009 Natta som var er den verste vi har hatt på maaange uker. Endte med at jeg tok ham med inn i gjestesenga kl 5, og til slutt sovnet vi der og sov til 9....! Så i dag ble det bare en lur, og jeg er veldig spent på natta som kommer. Satt nettopp ute og beiset verandaen, men plutselig kommer tidenes mest lokale regnbyge. Typisk Så da ble verandaen klissbløt, og jeg får heller fortsette beising i morgen. Da kan jeg heller se Top Model og brette klær nå Må forresten kjøpe meg ny mobil - skjermen på den jeg har fungerer ikke. Den var jo på reprasjon for noen uker siden, og når den kom tilbake var skyve-delen veldig dårlig. Derfor har jeg ikke brukt den slide-biten, men den har stått "åpen" hele tiden, orket ikke sende den inn igjen - tenkte jeg kunne fint bruke den som den var. På fredag ramlet den fra sofen og ned på gulvet, og skjermen var jo veldig ubeskyttet når den ikke var skyvd inn. Men siden det er støtskade går det ikke på garanti, selv om det var en dårlig reperasjon fra deres side som var utgangspunktet Ville koste meg ca 1000 kr å reparere, så da kjøper jeg heller en ny. Noen som har forslag? Vil ha en med et greit kamera, og ellers er det lite krav. Men er glad i Nokia, da.
MellonCollie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #643 Skrevet 20. juli 2009 Jeg også skulle vel egentlig likt å hatt litt mer motesans. Mye som ser utrolig kult ut på "alle" andre, også er det bare teit på meg! Snek deg mellom, du Ja - jeg er helt enig! Kan se noe fint på andre, og i det jeg tar det på meg i et prøverom ser jeg helt dust ut Men er nok mye vanesak også. Jeg er ikke vane med å kle meg "annerledes", og da føles jo alt veldig uvant. På ferien nå i sommer brukte jeg kjoler hver dag, og det var veldig deilig og jeg følte meg fin. Men med en gang jeg kommer hjem slutter jeg, fordi jeg føler at andre ville sett på meg som overpyntet, fordi jeg aldri før har brukt kjole.... om du skjønner
Coxy Skrevet 20. juli 2009 #644 Skrevet 20. juli 2009 ....jeg skjønner deg veldig godt, og kjenner meg såååå igjen!!!
jente 79 Skrevet 20. juli 2009 #645 Skrevet 20. juli 2009 Uff, klær er alltid vanskelig. Jeg er også sånn enten eller. Noen ganger finner jeg masse, andre ganger ingenting. Det typiske er at når jeg egentlig ikke skal kikke, da finner jeg alt mulig Burde tatt en opprydning jeg også. Men fikk tatt en del i lillegutts skap i dag da. Ikke dårlig bare det
MellonCollie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #646 Skrevet 21. juli 2009 Nettopp lagt D for første lur, men før det; en liten stund av komplett lykke. Ingenting er som å sitte med en småsøvnig, kosete gutt på fanget, mens man leser bok. Han peker og peker, men blar videre før jeg rekker å fortelle hva alt han peker på er. Han prater og koser seg. Gode varme kroppen hans, og han lukter så godt. Er så glad i ham I natt tok jeg en ny strategi. Når han våknet rundt midnatt og ikke sovnet igjen med en gang tok jeg ham med inn i senga vår. Og der sov han til morgenen; klokka 6.30 våknet vi. Og da har han ikke gitt en eneste lyd fra seg siden midnatt, noe som ikke skjer veldig ofte for tiden Føler det er å gå litt feil vei, å plutselig skulle samsove nå - han som alltid har sovet så fint i egen seng. Men kanskje jeg kan gi ham en riktig døgnrytme dersom han får sove hos oss en liten stund, og at han da ikke er innstilt på å våkne klokka 4 når jeg forsøker egen seng igjen. Jeg er mer eller mindre desperat, og må ha litt søvn. Så jeg gir det en sjanse, og håper bare ikke vi skaper enda mer problemer....
Amused Skrevet 21. juli 2009 #647 Skrevet 21. juli 2009 Åååååååå :rødme: Så koselig. Lillemor har aldri villet sovet sammen med oss, men i ferien skulle hun plutselig bare det Da sov vi mye sammen, vi orket ikke alt styret med å få henne til å sove alene i ferien, måtte jo sove litt selv også, som du sier. Det var et par netter med tullball da vi kom hjem, men så begynte hun å sove fra 19 til 7 Så det er ikke sikkert dere "ødelegger" noe med å samsove en periode.
Ella* Skrevet 21. juli 2009 #648 Skrevet 21. juli 2009 Så koselig :rødme: Sånne stunder er bare herlige.
-Englefjes- Skrevet 21. juli 2009 #649 Skrevet 21. juli 2009 Vi lager saus selv. Vi bruker generelt veldig lite halvfabrikata, nettopp med tanke på både salt, transfett og andre skumle tilsetningsstoffer. Denne sausen var basert på stekesjy, så den hadde litt salt i seg etter å ha gnidd inn steken. Men så små mengder regner jeg som OK. I andre sauser bruker jeg ofte fond, og de inneholder jo også noe salt, men det også blir ganske lite når han tross alt ikke får SÅ mye saus. Matprat! Og jeg er helt enig med deg. Enkle sauser til hverdags går ofte mye kjappere å lage enn posesaus. Har man stekesjy, så går det utrolig fort å lage saus. Skal man tilsette smør i sausen så går det jo evt an å bruke usaltet smør for å holde saltmengden nede. Nettopp lagt D for første lur, men før det; en liten stund av komplett lykke. Ingenting er som å sitte med en småsøvnig, kosete gutt på fanget, mens man leser bok. Han peker og peker, men blar videre før jeg rekker å fortelle hva alt han peker på er. Han prater og koser seg. Gode varme kroppen hans, og han lukter så godt. Er så glad i ham Åh. Så koselig lesning! :rødme:
Amused Skrevet 21. juli 2009 #650 Skrevet 21. juli 2009 Og du Amused, jeg vet ikke om jeg skal være sint eller glad på grunn av deg... Du forsøker å ruinere meg, du?? Er jo som sagt ikke videre glad i shopping... men, TopShop!!! Elska den butikken når jeg bodde i England, og det er som regel første stopp når jeg er i London. Laget meg konto tidligere i dag, og den ønskeliste-funksjonen er rimelig fylt opp nå! Må ta en revudering på noen plagg tenker jeg Jeg ble også rimelig betatt av Topshop da jeg var i London, men må si jeg ble litt skuffa da jeg kikket i nettbutikken deres Kanskje jeg må se en gang til?
MellonCollie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #651 Skrevet 21. juli 2009 Åååååååå :rødme: Så koselig. Lillemor har aldri villet sovet sammen med oss, men i ferien skulle hun plutselig bare det Da sov vi mye sammen, vi orket ikke alt styret med å få henne til å sove alene i ferien, måtte jo sove litt selv også, som du sier. Det var et par netter med tullball da vi kom hjem, men så begynte hun å sove fra 19 til 7 Så det er ikke sikkert dere "ødelegger" noe med å samsove en periode. Godt å høre noen gode erfaringer på dette. Kan uansett ikke bli så mye verre enn det har vært i det siste, så jeg gir det en sjanse Så koselig :rødme: Sånne stunder er bare herlige. Ja, er ikke så ofte han har tiden.. så jeg klamrer meg til de stundene Matprat! Og jeg er helt enig med deg. Enkle sauser til hverdags går ofte mye kjappere å lage enn posesaus. Har man stekesjy, så går det utrolig fort å lage saus. Skal man tilsette smør i sausen så går det jo evt an å bruke usaltet smør for å holde saltmengden nede. Åh. Så koselig lesning! :rødme: Ja, usaltet smør burde absolutt i hus. Det er det som er så skummelt med saltet - er små mengder i det meste av varer synes jeg. Så i løpet av en dag blir det fort mye totalt sett. Jeg ble også rimelig betatt av Topshop da jeg var i London, men må si jeg ble litt skuffa da jeg kikket i nettbutikken deres Kanskje jeg må se en gang til? Jeg er enig i at det ikke kan sammenlignes med Londonbutikken - men fant endel likevel I tillegg synes jeg stort sett det er ganske god kvalitet på klærne derfra, sett i forhold til pris. Klær fra H&M holder som regel kort tid her i alle fall, mens fra TopShop har jeg bl.a. en olabukse som nå er 6 år gammel, og fortsatt holder seg greit både i farge og fasong.
MellonCollie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #652 Skrevet 21. juli 2009 Glemte å skryte av mannen i går... Det var en måned siden bryllupet i går (allerede! :dåne: ), og når han kom hjem fra jobb hadde han kjøpt med en bukett blomster, "til verdens beste kone"! Det får'n si! :rødme: Jeg tror ikke det blir slik hver måned, men koselig var det. Jeg blir gressenke fra og med torsdag, han skal avgårde på reisejobb. Mulig jeg får ham hjem på søndag, men kan fort bli lenger også. Han gruer seg fælt til å reise fra D nå tror jeg, det er lenge siden han var borte mange dager sist. Men vi går inn i en periode hvor det nok blir mye reising på ham fremover, så det blir spennende å få kabalen til å gå opp... Meg i ny jobb, D i barnehage og en pappa som muligens blir mye borte. Ingen drømmesituasjon, men det går jo alltids på et vis. Vi får jo bare tilpasse oss, og håpe vi slipper noe særlig sykdom i starten i alle fall. Har lyst til å komme litt inn i jobben før jeg må være borte eventuelt. Heldigvis stiller jo mine foreldre veldig opp om det er noe, så det skal nok være mulig med litt avlastning derfra også. Er jo en hund midt oppi dette også, jeg glemmer stadig vekk det
jente 79 Skrevet 21. juli 2009 #654 Skrevet 21. juli 2009 Så koselig av han :rødme: Smilte når jeg leste om kosestunden deres Ingenting er som de stundene der, godt når en har tid og mulighet til å nyte dem :rødme: Her er det også en som blar veldig fort i bøkene, har ikke tid til å snakke noe om det som står der nei. Men glad han er så opptatt av bøkene sine da Her hender det også at det blir samsoving... Blir gjerne en times tid på morgenen, siden han har hatt en tendens til å våkne i 5 tida. Men når vi har vært på ferie har han gjerne våknet tidligere og vært vanskelig å roe. Da er det veldig lettvint å ta han opp i vår seng
MellonCollie Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #655 Skrevet 22. juli 2009 I natt ble det ikke samsoving. Han sov til 4.15, da våknet han og var våken i ca 20 minutter før han sovnet i egen seng igjen. Så sov vi videre til 6.30. Ikke perfekt, men akseptabelt. I dag kommer muligens min bror på middag, lurer på å lage en biffgryte. Har noe oksekjøtt i kjøleskapet som må brukes opp, og som passer fint til grytekjøtt. Og i kveld skal jeg komme i gang med treninga igjen. Jeg er så rævva på sommeren, det er alltid da jeg sklir ut. Og det hjalp ikke med bryllupet og å reise bort etterpå. Men i kveld blir det HøyPuls og MageRygg. Må få til minst to økter i uka på SATS fremover. Sitter jo heldigvis ikke stille hjemme i permisjonen heller, i går var jeg ute og trillet til ei venninne, masse bakker og tung vogn er trening det og. Og løp en tur med hunden i går kveld. Men tar meg aldri helt ut, og får heller ikke økt kondisjonen. Mål for høsten er å komme skikkelig i gang med styrketrening, med hovedfokus på kjernemuskulatur; mage og rygg. Og i tillegg opprettholde kondisjon.
Gjest imli Skrevet 22. juli 2009 #656 Skrevet 22. juli 2009 Håper fremgangen fortsetter mtp soving da Flink du er som skal begynne å trene skikkelig og greier. Sånt har i alle fall ikke jeg overskudd til, regner ikke med jeg får det på en stund heller... Ha en fin dag!
Amused Skrevet 22. juli 2009 #657 Skrevet 22. juli 2009 Snille mannen din :rødme: Høres ut som ei akseptabel natt, ja Håper det blir enda bedre framover! Synes du er kjempeflink til å trene, jeg! Det er jo lov å skli ut litt om sommeren Savner timene på SATS, jeg også, men nå bor vi altfor langt unna
Myrthel Skrevet 22. juli 2009 #658 Skrevet 22. juli 2009 Kommer med en sen bryllupsgratulasjon (sånn går det når man ikke følger med.... ) Nyyydelige bilder... Lille D. har jo også blitt sååå stor... Han er skjønn... Jeg skal følge med deg videre fremover nå....
Simpleminded Skrevet 22. juli 2009 #659 Skrevet 22. juli 2009 Hørtes ut som en god og snill mann! :rødme: Og ikke minst romantisk! 1måneders-bryllupsdag...Herlig! Hørtes ut som du er veldig målbevisst angående treningen, så dette skal du nok klare! Jeg hadde også planer om å komme skikkelig i form, men velger å ta det litt med ro med tanke på situasjonen min... Ha en fortsatt fin onsdagskveld!
MellonCollie Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #660 Skrevet 23. juli 2009 Håper fremgangen fortsetter mtp soving da Flink du er som skal begynne å trene skikkelig og greier. Sånt har i alle fall ikke jeg overskudd til, regner ikke med jeg får det på en stund heller... Ha en fin dag! Du har rimelig grei unnskyldning til ikke noe trening, imli Og det er vanskelig nok til å finne tid når man bare har en liten, så det er vel ikke bare bare når småtten har kommet heller... Snille mannen din :rødme: Høres ut som ei akseptabel natt, ja Håper det blir enda bedre framover! Synes du er kjempeflink til å trene, jeg! Det er jo lov å skli ut litt om sommeren Savner timene på SATS, jeg også, men nå bor vi altfor langt unna Det er lov å skli ut, problemet er at jeg sjelden finner tilbake til motivasjonen før sommeren Men jeg prøver igjen i år! Er bundet til SATS en stund til, men merker forskjell på kvalitet på SATS lokalt her, og den i Trondheim. Men gruppetimer er must for meg! Får sjekke litt muligheter når bindinga er ute. Kommer med en sen bryllupsgratulasjon (sånn går det når man ikke følger med.... ) Nyyydelige bilder... Lille D. har jo også blitt sååå stor... Han er skjønn... Jeg skal følge med deg videre fremover nå.... Takk Og jeg er veldig spent på tickeren din..?? Hørtes ut som en god og snill mann! :rødme: Og ikke minst romantisk! 1måneders-bryllupsdag...Herlig! Hørtes ut som du er veldig målbevisst angående treningen, så dette skal du nok klare! Jeg hadde også planer om å komme skikkelig i form, men velger å ta det litt med ro med tanke på situasjonen min... Ha en fortsatt fin onsdagskveld! Ja, han glimter til, den mannen Må være målbevisst for å komme i gang, men det er det å gjennomføre da. Men jeg vet i alle fall hva jeg vil Er så glad i mat, så MÅ trene om det skal gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå