Ella* Skrevet 7. juli 2009 #601 Del Skrevet 7. juli 2009 D er jo kjempeflink! Har lært seg masse nytt den siste tida, skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 7. juli 2009 Har begynt å lage for hvert år, ja. Til og med 2004 har jeg fremkalt og limt inn i album fra før, så de lar jeg være. 2005 er nå fotobok bestilt fra, og jeg er nesten ferdig med 2006 allerede. Eller, over halvveis da Er jo så gøy!! Ella*; ja, den siste tiden har det skjedd mye. Han gjorde litt av et byks sånn plutselig. Nå skal jeg være hjemme med ham de neste 4 (?) ukene, og det gleder jeg meg til ----------- Phu, i dag har jeg vært over middels rørt av Brooke Shields, Jermaine Jackson og Michael Jacksons datter Ble sittende og se hele minnestunden, jeg var Michael Jackson-fan når jeg var liten. Man kan si mye om mannen, men at han var et musikalsk geni er det ingen tvil om. Jeg er lei meg for at jeg aldri fikk oppleve ham live. Hadde utrolig lyst i 1992, men da var jeg 9 år, og mamma lot meg ikke få lov. Merkelig Men dersom D ytrer ønske om en eller annen type konsert når han er 9, så skal jeg heller ta ham med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2009 #603 Del Skrevet 8. juli 2009 Lager du fotobøkene på PC'en da med programmer fra fotobutikker eller? Jeg gjør det med en del samtidig som jeg også prøver å få scrappet en del. Moro å ha noe å plundre med Jeg fikk ikke sett minnestunden i går, var opptatt med å sy og henge opp gardiner, men har hørt at den var helt nydelig. Så tror jeg må få med meg reprisen på den. Ha en fin onsdag! Ser jo ut som solen skal titte fram i hovedstaden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. juli 2009 #604 Del Skrevet 8. juli 2009 Når er reprisen da? Jeg bruker forresten elkjøp.no sine fotobøker Synes det var den letteste å lage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2009 #605 Del Skrevet 8. juli 2009 Når er reprisen da? Jeg bruker forresten elkjøp.no sine fotobøker Synes det var den letteste å lage Det vet jeg ikke, men regner med en sånn stor begivnhet (litt ekkelt ord å bruke på noe som er så trist) kommer til å vises flere ganger. Har brukt elitefoto sine og fotolabo (vet de ikke heter det nå, men husker ikke det nye navnet) også har jeg bryllupsboka laget på fotoknudsen sine men har ikke somlet meg til å få bestilt den ut enda.. Elitefoto er jeg veldig fornøyd med, fotolabo er også fine men sliter litt med selve firmaet. De sender meg purringer i hytt og pine på diverse som er betalt, og det er så mye ekstra arbeid å rydde opp i det i ettertid. Så når det finnes alternativer som er like gode så benytter jeg heller de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. juli 2009 #606 Del Skrevet 8. juli 2009 Det vet jeg ikke, men regner med en sånn stor begivnhet (litt ekkelt ord å bruke på noe som er så trist) kommer til å vises flere ganger. Går på NRK1 nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2009 #607 Del Skrevet 8. juli 2009 Går på NRK1 nå! Jeg er på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #608 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg bruker også elkjøp til å lage fotobøkene. Har sett de har kommet godt ut i diverse tester, og mamma har laget en derfra hvor kvaliteten så bra ut. Den er også ganske rask, siden jeg ikke må jobbe online Minnestunden ligger også på VG sine nettsider, der kan man se hele etter hva jeg har lest. Her har det tordnet og regnet fælt i dag. Stakkars hunden hadde bare lagt seg inn på vaskerommet, tett inntil veggen Bor jo ikke så langt unna hovedstaden, men sola har holdt seg unna frem til nå. Ser det lysner litt gjennom takvinduet her nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 9. juli 2009 Bryllupsbilder i bloggen ------ I går dro vi i parken med et vennepar etter jeg var ferdig på jobb, barna husket og koste seg. Nå står D og mannen på farten til Oslo, skal besøk et par kompiser. Jeg er så sliten om dagen. Går på Cerazette, og jeg er ikke en av de som slipper mens tydligvis Får så sinnssyke menssmerter, denne gangen her har jeg vært sinnssykt kvalm i tillegg til diverse vondter. Og jeg har generelt vondt i kroppen om dagen sånn ellers. Var redd jeg var gravid tidligere i uka, for var nesten som bekkenvondt i tillegg til den syke kvalmen. Men når mensen kom, så forklarte det jo saken, og leddene forklarer vel resten. Så mye for å være friskmeldt Blir spennende om kroppen fortsetter slik til uka når jeg er alene med D. Men man klarer det jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. juli 2009 #610 Del Skrevet 9. juli 2009 Fine bilder! Er fælt med sånne menssmerter! Jeg slapp dem heldigvis når jeg sluttet med pillen, så tror ikke det blir mer piller på meg Når skal dere lage nestemann da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. juli 2009 #611 Del Skrevet 9. juli 2009 Isj, det er kjedelig med menssmerter... Lurer på om jeg får det når jeg en eller annen gang får tilbake mensen Dakar hunden som er redd for tordenvær... Pusekatten vår er ikke akkurat glad for buldringa han heller... Ha en fin torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Faerytale: Takk :rødme: For meg er det omvendt, mens jeg har gått på p-piller hadde jeg aldri noe menssmerter, i tillegg til at jeg jo elegant kunne styre tidspunkt for den. Men jeg ser jo i ettertid hvor mye negativt de pillene gjorde med psyken min, så jeg er fryktelig ambivalent til hva jeg skal gjøre fremover. Fortsetter nok med Cerazette til denne pakken er tom, så får jeg ta en vurdering. Kanskje det stabiliserer seg etter 1-2 brett til? Men prevansjon må man i alle fall ha!! Her blir det ikke noe prøving før D er MINST 2 år. Jeg vil jobbe jeg nå. Ikke klar for å gå rett over i ny permisjon. Og synes det er greit at D er litt større før han får søsken eventuelt. At han klarer seg litt mer "selv". Men klart, man får jo gjerne større problemer med sjalusi i den alderen, så det er jo fordeler og ulemper med en slik aldersforskjell. Mjau-mjau: Pusekatten vår som bor hjemme hos mamma er også redd for torden om det er kraftig nok. Da sniker han seg langs med veggene hjemme, og gjør seg så flat som han kan. Søtingen! Endret 9. juli 2009 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juli 2009 #613 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjempefine bilder i bloggen Kjipt med sånne menssmerter da Mine ble borte etter at jeg fikk T, i alle fall var den ene mensen jeg rakk å ha helt smertefri Føltes skikkelig merkelig... Hva er forresten fotobok? Er det noe spesielle greier eller er det bare vanlig album? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. juli 2009 #614 Del Skrevet 9. juli 2009 *springe inn i bloggen* Jeg tar naproxen mot mensen smertene Vidundermedisin! Du kan jo velge prevansjon uten hormoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 9. juli 2009 #615 Del Skrevet 9. juli 2009 Nydelige bilder! Så flott du er som brud!! Kjempelekker kjole, den var så fin til deg Jeg måtte slutte på cerazette. Jeg ble så kvalm, trodde jeg var gravid på ny. Greit å vente et par år før nestemann. Jeg vil også gjerne jobbe litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. juli 2009 #616 Del Skrevet 9. juli 2009 Hørtes ikke moro ut med sånne menssmerter, nei. Tror det er veldig individuelt hvordan man responderer på forskjellige typer prevensjon, så man må nesten bare prøve seg frem. Skal inn i bloggen jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjempefine bilder i bloggen Kjipt med sånne menssmerter da Mine ble borte etter at jeg fikk T, i alle fall var den ene mensen jeg rakk å ha helt smertefri Føltes skikkelig merkelig... Hva er forresten fotobok? Er det noe spesielle greier eller er det bare vanlig album? :klø: Takk Jeg hadde mindre menssmerter før graviditeten, jeg Det var skikkelig ille når jeg var 15-16 år, før jeg starta på piller (var derfor jeg startet den gangen), men under prøvinga gikk det fint. Så er litt skuffa over at det er så ille igjen nå. Fotobøker kan du se eksempel på her. Er jo album, bare at man lager alt på nett. Laster opp digitale bilder og plasserer de slik du vil, med ulike bakgrunner, kan skrive inn tekst etc. Så får man er ferdig innbudet bok. *springe inn i bloggen* Jeg tar naproxen mot mensen smertene Vidundermedisin! Du kan jo velge prevansjon uten hormoner? Hadde håpet jeg skulle kunne klare meg uten noe medisiner, men jeg får se hva det blir til. Joda, det finnes jo hormonfri prevansjon selvsagt - men det er jo så mye styr med mye av det? Temping, sikre dager etc kommer aldri til å funke med meg. Ikke disiplinert nok --> ikke sikkert nok Kondom er jo styrete, lenge leve spontanitet. Spiral er det vel mange som får enda sterke menssmerter av... blæh, vanskelig. Nydelige bilder! Så flott du er som brud!! Kjempelekker kjole, den var så fin til deg Jeg måtte slutte på cerazette. Jeg ble så kvalm, trodde jeg var gravid på ny. Greit å vente et par år før nestemann. Jeg vil også gjerne jobbe litt først. Tusen takk Det var veldig riktig type kjole for meg ja, er glad i hun flinke dama på Kristins brudesalong Da kan vi to satse på svangerskap sammen om et par års tid, da Hørtes ikke moro ut med sånne menssmerter, nei. Tror det er veldig individuelt hvordan man responderer på forskjellige typer prevensjon, så man må nesten bare prøve seg frem. Skal inn i bloggen jeg nå Ja, er nok bare å prøve seg frem. Må uansett til lege en tur, så da kan jeg jo høre litt med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #618 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå er det mye syting her om dagen, men men. Er lenge siden sist Må nok en tur til legen ganske kjapt. På ferien vår tok jeg og mannen en tur med sånn fallskjermsak etter en båt. Var superartig, og vi koste oss. Men når vi skulle ned, så blåste det så fælt at de slet litt med å få oss inn. Først kom vi på siden av båten, men da klarte vi å holde igjen mot båtsiden, så de fikk oss opp på den rampa til slutt. Først tok de av sikringen på mannen, men mens de drev med det kom det et skikkelig vindkast igjen som tok tak i fallskjermen og dermed ble jeg kastet ganske hardt inn i den kanten man holder seg fast i. (Phu, vanskelig forklart). Både mannen og de som jobba der måtte få tatt tak i meg for at ikke jeg skulle blåse ut igjen, for det var skikkelig vind og den fallskjermen fanger jo opp alt... det gikk nå bra, men jeg kjente at armen hadde fått seg en ganske kraftig smell. Tenkte det gikk fort over, men nå begynner jeg på å lure om det er en brist eller noe........ Gjør fortsatt småvondt, og hvis jeg vinker eller beveger armen på den måten, så stråler det oppover hele. Men OM det er en brist, så er det kanskje uansett ikke så mye å gjøre med? I helga skal vi i bursdagsselskap til Midnights Lille. Hun fyller 2 år allerede Da hun kom hadde jeg nettopp startet dagboktilværelse her på KG faktisk Jeg husker så godt telefonen fra Midnight, Lille kom jo så altfor tidlig. Men når jeg våknet til ubesvart anrop, så visste jeg hva det var. En neddopa Midnight som fortsatt ikke hadde fått sett jenta si, men pappaen til Lille hadde vist henne et bilde. Et par uker etterpå var jeg på sykehuset, og fikk slippe inn på nyfødtintensiven på kvelden... Lilles pappa satt i en lenestol med jenta på brystet, hud mot hud. Slik byttet de på å sitte i mange uker - men de sørget for at den lille jenta skulle ha hudkontakt og nærhet, og det var så fint å se hvor tydlig dette hjalp henne. Hvor mye friskere hun ble av dette. Jeg er fortsatt enormt imponert over hvordan de to taklet den nye tilværelsen. Og jeg er så stolt over å se dagens resultat. Lille er kanskje den tryggeste lille jenta jeg kjenner. Hun er tillitsfull og blid, og Midnight er så flink til å dele henne og utviklingen hennes med alle oss som er glad i henne. Jeg er så glad i dere begge, Midnight. Etter bursdagen drar mannen på fisketur med et par kompiser, så jeg og D skal ha hjemme-alene-fest Planen er at D skal sove søtt hele natta, og jeg skal kose meg med å ha HarryPotter-maraton. Premiere på nye filmen neste fredag, så jeg skal forberede meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. juli 2009 #619 Del Skrevet 13. juli 2009 For en fin historie :rødme: Ble HP-maratonen vellykket? Jeg gleder meg enormt til neste film! Håper armen er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 13. juli 2009 #620 Del Skrevet 13. juli 2009 Lille er kanskje den tryggeste lille jenta jeg kjenner. Hun er tillitsfull og blid, og Midnight er så flink til å dele henne og utviklingen hennes med alle oss som er glad i henne. Jeg er så glad i dere begge, Midnight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå