Gå til innhold

MellonCollies dager

MellonCollie

Anbefalte innlegg

God bedring.

Alt som ikke er lov er kjempespennende ja :ler:

Hørtes veldig kjent ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble frisk igjen over natten, mens lillegutt fortsatt er litt snørrete. Men blid og fornøyd :) Takk for god bedring-ønsker. Nettene har heldigvis gått finfint igjen, han sover frem til 0545 stort sett. Jeg liker sammenhengende søvn!

I dag har vi kjøpt 17. mai / bryllupsantrekk til Lillegutt. En fin liten dressaktig sak, med hvt skjorte inni. Gleder meg til å prøve det på ham :) Har vært en tur hos oldeforeldrene hans, og så vært sammen med Midnight. På ettermiddagen var vi på bryllupslokalet sammen med foreldrene våre og planla litt. Godt å se litt av hvilke muligheter vi har. Tror vi ligger ganske godt an med planlegging. Deilig!

I morgen skal jeg på jobbintervju, i et firma jeg har utrolig lyst til å jobbe i :hoppe: Annonsen kom ut i går, og jeg søkte i går kveld. Og allerede kalt inn i dag, det må jo være positivt. Er førsteintervju hos rekrutteringsbyrå da, så selv om de liker meg må jeg jo komme meg inn i varmen hos kunden også. Men, ett skritt av gangen :) Kryss fingrene for meg!

Og i morgen kveld skal samboer og jeg ha barnevakt. Leverer D hos mormoren etter jobb, så skal kjære og jeg på dansekurs :ler: Drar ut og spiser etterpå, og så drar jeg og legger meg i kjelleren hjemme hos mamma. D sover på rommet hos henne, men da er jeg i alle fall tilgjengelig om det skjærer seg HELT. Er jo første overnatting :sjenert: Men jeg regner med det går bra, han er veldig glad i mormoren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobbintervju!! Høres jo lovende ut at du ble kalt inn med en gang!

Spennende med første overnatting borte, men det går sikkert bra :) Og blir det noe er du jo der.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Festantrekk som dress er så fint på disse små! :rødme: Da blir han nok kjempefin på både 17.mai og i bryllupe deres! :biggrin:

:hoppe: for jobbintervju! :biggrin: Det må jo bare være et veldig positivt tegn at du ble kalt inn allerede! :jepp:

Herlig med barnefri, dansekurs og restaurant da! Nyt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på jobbintervju!! Høres jo lovende ut at du ble kalt inn med en gang!

Spennende med første overnatting borte, men det går sikkert bra :) Og blir det noe er du jo der.

:klemmer:

Det gikk heldigvis kjempefint :) Men var litt OK for min del også, å vite at dersom det skar seg helt, så kunne jeg trå til. Men jeg har fått sove godt hele natta :nigo:

Festantrekk som dress er så fint på disse små! :rødme: Da blir han nok kjempefin på både 17.mai og i bryllupe deres! :biggrin:

:hoppe: for jobbintervju! :biggrin: Det må jo bare være et veldig positivt tegn at du ble kalt inn allerede! :jepp:

Herlig med barnefri, dansekurs og restaurant da! Nyt det! :)

Ja, jeg gleder meg til å se ham i de klærne. Da blir han nok plutselig stor gutt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag det var i går! :strix:

Først og fremst gikk jobbintervjuet kjempebra!! :hoppe: Hadde god kjemi med hun som intervjuet meg, og jeg fikk frem det jeg ville. Hun var superpositiv, og lovte meg 2. gangsintervju med mindre kunden skulle sette foten ned, noe hun ikke kunne skjønne de ville. Hører uansett fra henne uka som kommer. Og jeg synes jobben høres veldig spennende ut.

Dro til D's mormor, og leverte ham fra oss. Det gikk også bra. Dansekurset var morsomt, var et sånt 3timers intensivkurs i brudevals. Og hvem hadde vel ant at dans var så slitsomt :dåne: Både armer, skuldre, lår og hofter fikk jammen gjennomgå. Men til gjengjeld følte vi selv at vi så veldig proffe ut når klokka var 21 i går kveld :ler: Var vel ca 10 par som var på kurset, veldig gøy når vi alle danset rundt i rommet. Samboer skal ha for at han nok var flinkere enn meg, jeg slet litt med rett snuing :ler: Men heldigvis er det jo han som fører, så jeg bare fulgte på ham, og det gikk kjempefint.

Så dro vi ut og spiste. Når kl var blitt 23 var vi helt utslitt, så da dro vi rett og slett hjemover ;) Legginga av D hadde stort sett gått bra, han hadde grått litt når det skulle spises bare. Men han sovnet fint. Og han hadde sovet stort sett godt i natt. Litt turning rundt kl 1, men han var bare blid selv om det var mormoren som tittet opp i senga til ham.

Jeg våknet av meg selv kl 7.30, og gikk opp i stua hos mamma. Der satt en kjempeblid gutt og lekte med mormor på gulvet. De koste seg sammen frem til hun måtte på jobb kl 8.30, så dro vi hjem til pappaen hans. Knallstart på dagen for alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget dagboken din nå jeg!! :hallo:

Hørtes ut som du hadde en knall kveld i går! Godt at lillegutt koste seg med mormor!

Ha en fortsatt fin lørdag og helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Flinke gutten deres da som sover borte! :nigo: Det er nok trygt å være til stede første gangen, men så lenge han er glad i mormoren sin så skulle det nå bare mangle at det gikk fint :)

Ha en kjempefin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit Mjau-mjau!

Nå har jeg vært på jobb i 3 timer, og da var det på tide med en liten KG-pause :fnise: Sitter stort sett og oppdaterer meg på hva som har skjedd mens jeg har vært borte. Men er endel jeg må ta tak i allerede i morgen.

I går var vi sammen med Midnight og hennes Lille på "åpen gård". Var ikke så mange dyr der vi var, men minigrisen var veldig spennende i alle fall :ler: Godt å komme seg ut å finne på litt uansett.

Fikk også ryddet litt på rommet til Lillegutt, sortert og ordnet med alle klærne han har vokst ut av. Og vært litt sentimental over hvor små bodyene i str 50 var, og de brukte han jo noen uker. Lille gutten er stor nå. Men i dag MÅ vi altså få flyttet han over på eget rom, bare utsetter og utsetter. Ingen unnskyldninger igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt av en overgang å begynne å jobbe igjen ja :ler:

Jeg har vasket og pakket vekk klær t.o.m. str. 68 - utrolig hvor mange klesplagg den lille pjokken har :fnise: Blir litt mimring når man bretter sammen de små plaggene ja... :rødme: Bare å glede seg til man kan ta dem fram igjen en gang ;)

Lykke til med flytting på eget rom, går sikkert kjempefint :) Hos oss var det litt protester i begynnelsen, men nå er det tydelig at han sover mye bedre på eget rom. Før våknet han mye på natta, nå sover han uforstyrret hele natta gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt nysgjerrig på hva slags jobb du har...? ;) Er det ikke noe fast eller, ettersom du er i full gang med søking og intervjuer på andre jobber,...?

Ha en fortsatt fin dag, første dag på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :hallo:

Så koselig med gårdsbesøk - godt å komme seg ut å finne på noe!

Skjønner det var sentimentalt å rydde bort de små klærne, de er jo så søte :rødme:

Blir spennende med flytting på eget rom da! Lykke til med det!!

Ha en fin mandag MellonCollie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, KG låser seg for meg hele tiden i dag! Er det ikke meninga jeg skal bruke KG i arbeidstiden kanskje? ;)

Ella*: Jeg får heldigvis en myk overgang når jeg jobber hjemmefra. Men i dag har jeg hjemmekontor fra huset til mamma og pappa, så kan D få sjansen til å savne meg litt også ;)

Var mye klær ja! Spesielt i 62 hadde vi enormt mye. Og jeg hadde dårlig samvittighet når jeg så hvor mye vi hadde brukt 0 eller 1 ganger... men kortermede skjorter til knøttbabyer midt på vinteren er ikke så veldig lett å få brukt masse :sjenert:

Coxy: Jeg har fast, full jobb i dag. Men jeg har hjemmekontor. Og jeg vet ikke helt hvor lenge jeg har full stilling, annet enn at det er til utpå høsten en gang. Men hjemmekontor høres koseligere ut enn det er - jeg vil jo treffe mennesker :ler: Derfor ser jeg etter noe nytt nå.

Gossip Girl: Hyggelig du stikker innom :klemmer:

Mjau-mjau: Ja, er gøy å få noen nye inntrykk for disse små. Han er så opptatt av hunden vår og katten hos mamma og pappa, så vi tenkte at å se flere dyr ville falle i smak ;)

imli: Jo takk, det var godt å komme i gang igjen. Men var sliten i går kveld, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag sitter jeg altså hos mamma og pappa og jobber. Var veldig hyggelig med lunsj sammen alle sammen i går, men samtidig vil jeg jo gi dem litt alenetid + gi D sjansen til å savne meg. Så i dag blir det 8 timer borte.

Det å sove i egen seng gikk knallbra, det. Han sovnet på flekken, som vanlig. Våknet 1 gang i natt og måtte ha smokk, men så sov han helt til 6.45 :overrasket: Altså 1 timer lenger enn vanlig. Typisk at dette skjer når pappaen har perm :ler: Men det var vel på tide å komme på eget rom, da...

I morgen skal jeg på 2. gangsintervju :hoppe: Jeg er superspent, og har som sagt en god følelse for dette. Men må jo se hvordan det går i morgen da :) Jeg koser meg i nåværende jobb også enn så lenge, så er fortsatt ikke noe stress. Men sånn for økonomisk trygghet sin skyld, så kan jeg jo håpe at jeg får den nye. Fortsetter uansett i nåværende på deltid, så jeg mister de ikke helt :)

Ellers går jeg rundt med en konstant frykt for utdrikningslaget mitt (hører du Midnight! :rope: ). Jeg aner ikke når. Og jeg aner ikke hva. Og kontrollfreak som jeg er, så liker jeg det ikke :fnise: Nå har jeg fått vite dato for mannens, og han kommer til å bli overrasket i alle fall. DET gleder jeg meg til, da ;)

Nei, tilbake til jobb. Og jeg håper på en dagbokrunde i kveld, lenge siden sist. Uuuunnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...