Gå til innhold

Nytt år...

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Har bestemt meg for å gjøre noen forandringer i løpet av det nye året. Blandt annet tenkt å få flere venner. Har jo allerede avtalt møte med noen herfra :) Et annet mål er at jeg skal få meg kjæreste. Skal også bli flinkere til å planlegge ferier og sånt så jeg kan finne på noe spennende i det nye året som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest virvelvind

Mitt mål er heller at jeg ikke skal få meg kjæreste. Iallefall ikke før jeg vet at jeg kan ungere sammen med noen. Jeg kan ikke være glad i noen før jeg er glad i meg selv, det blir bare tull, det har det alltid blitt. Så i år vil jeg fokusere på venner, jobb, familie og til høsten skole. Hvis Mr. Right dukker opp får han bare vente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Mitt mål er heller at jeg ikke skal få meg kjæreste. Iallefall ikke før jeg vet at jeg kan ungere sammen med noen. Jeg kan ikke være glad i noen før jeg er glad i meg selv, det blir bare tull, det har det alltid blitt. Så i år vil jeg fokusere på venner, jobb, familie og til høsten skole. Hvis Mr. Right dukker opp får han bare vente :fnise:

Trist å høre at du ikke er glad i deg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest virvelvind

Det går greit så lenge jeg er singel, det er når jeg begynner å bli veldig glad i andre og/eller noen andre blir veldig glad i meg at problemene kommer. Så det går stort sett bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det går greit så lenge jeg er singel, det er når jeg begynner å bli veldig glad i andre og/eller noen andre blir veldig glad i meg at problemene kommer. Så det går stort sett bra :)

Okei, godt å høre at det går bra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Er veldig klar for et heidundranes år i 2009!

Og en prins på en hvit hest (eller en sliten Shetlandsponni) er heller ikke å forakte...

*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2009 MÅ bli bedre enn 2008! Det har ikke noe valg! :P

Jeg skal begynne å følge med i forelesningstimene mine, og ikke fortelle bestevennen min hva jeg føler. Bare holde kjeft og håpe det går over. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også at 2009 blir et flott år.

2008 har vært en møkka år på det fleste områder, så jeg håper at 09 blir flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et såder 2008, ikke fantastisk, men helt ok..

I år har jeg mange fremtidsplaner som skal GJENNOMFØRES! Tenker på å studere i hvert fall, vet bare ikke helt hva enda.

Men noe jeg har lovet meg selv er å ta ting litt mer som det kommer, og ikke stresse, gruble og analysere så mye hva kjærlighet angår..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt 2008 begynte veldig dårlig da jeg "mistet" en god venn. Jeg håpet at det skulle bli noe mer mellom oss, men det ville ikke han så da brøt jeg kontakten :tristbla:. Men etterhvert ble året mye, mye bedre og jeg håper 2009 fortsetter slik. Mitt mål er også å møte flere folk og ta flere sjanser! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...