Gå til innhold

Blanchett har uattraktiv mann

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Cate Blanchett sier at hun ikke vil ta plastiske operasjoner, og at det å få barn gjør noe med kroppen. Men er ikke det lett å si når mannen ser såpass uattraktiv og lav ut som han gjør? :

http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=42473

Har man en mann som ikke finnes attraktiv, da er det vel mye enklere å si at man selv ikke er så opptatt av utseendet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannens hennes ser ikke ut til å være noen skjønnhet, nei.

Er mennene lite attraktive selv, godtar de velmer fra kvinnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han så da veldig så normal ut for meg, regnet med å se en fæl, stygg og grusom fyr jeg, etter ts beskrivelse.

at han ikke er en modell er vel antagelig revnende likegyldig for Cate B, og se på ham, jeg tipper han har sjarm og glimt i øyet som overgår de fleste av kjendisgutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Synes utsagnet viser at Blanchett ikke er overfladisk, som så mange i den bransjen gir inntrykk av å være.

Pluss i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cate er ikke noe fruktfat selv. Mannen ligger likevel flere hall under henne i utseende! Hun burde ha valgt en som er høyere og mer mandig. Han på bildet liknet vel mer en pusling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Cate er ikke noe fruktfat selv. Mannen ligger likevel flere hall under henne i utseende! Hun burde ha valgt en som er høyere og mer mandig. Han på bildet liknet vel mer en pusling.

Hehe.........fornøyelig utsagn.......hun burde valgt en annen mann enn den hun faktisk er sammen med.....

Kjenner du noen av dem? Hva vet vel du om hva hun finner attraktivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cate Blanchett sier at hun ikke vil ta plastiske operasjoner, og at det å få barn gjør noe med kroppen. Men er ikke det lett å si når mannen ser såpass uattraktiv og lav ut som han gjør? :

http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=42473

Har man en mann som ikke finnes attraktiv, da er det vel mye enklere å si at man selv ikke er så opptatt av utseendet?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Æsj, altså. Synes det er trist når noen tror at alle mannfolk som ikke ser ut som Brad Pitt el ikke er gode nok. Jeg får bare mer sansen for henne som person også, når det er så tydelig at hun ikke gjør som mange andre i det miljøet, både med tanke på plastisk kirurgi og at hun ikke drive på med sånn... "mannebytte" (med mangel på bedre ord) - mange av disse kjendisers "kjekke" kjærester går jo på rundgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, jeg synes Cate Blanchett er vakker, jeg! Mannen hennes var kanskje ikke noe modellemne, men er nå virkelig det så viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...