Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Del Skrevet 1. januar 2009 Cate Blanchett sier at hun ikke vil ta plastiske operasjoner, og at det å få barn gjør noe med kroppen. Men er ikke det lett å si når mannen ser såpass uattraktiv og lav ut som han gjør? : http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=42473 Har man en mann som ikke finnes attraktiv, da er det vel mye enklere å si at man selv ikke er så opptatt av utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 1. januar 2009 #2 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde tenkt å svare, men jeg gidder ikke likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Del Skrevet 1. januar 2009 Mannens hennes ser ikke ut til å være noen skjønnhet, nei. Er mennene lite attraktive selv, godtar de velmer fra kvinnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvem er det som bestemmer hva som er attraktivt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Del Skrevet 1. januar 2009 Det gjør jei. Cate er faen ikke noen modell hun heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. januar 2009 #6 Del Skrevet 1. januar 2009 han så da veldig så normal ut for meg, regnet med å se en fæl, stygg og grusom fyr jeg, etter ts beskrivelse. at han ikke er en modell er vel antagelig revnende likegyldig for Cate B, og se på ham, jeg tipper han har sjarm og glimt i øyet som overgår de fleste av kjendisgutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 1. januar 2009 #7 Del Skrevet 1. januar 2009 Syns han så helt normal ut, og syns jeg hun gjør også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #8 Del Skrevet 1. januar 2009 Alt enkelte gidder å bry seg med og bruke tid på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 1. januar 2009 #9 Del Skrevet 1. januar 2009 Synes utsagnet viser at Blanchett ikke er overfladisk, som så mange i den bransjen gir inntrykk av å være. Pluss i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #10 Del Skrevet 1. januar 2009 Cate er ikke noe fruktfat selv. Mannen ligger likevel flere hall under henne i utseende! Hun burde ha valgt en som er høyere og mer mandig. Han på bildet liknet vel mer en pusling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. januar 2009 #11 Del Skrevet 1. januar 2009 Cate er ikke noe fruktfat selv. Mannen ligger likevel flere hall under henne i utseende! Hun burde ha valgt en som er høyere og mer mandig. Han på bildet liknet vel mer en pusling. Hehe.........fornøyelig utsagn.......hun burde valgt en annen mann enn den hun faktisk er sammen med..... Kjenner du noen av dem? Hva vet vel du om hva hun finner attraktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2009 #12 Del Skrevet 1. januar 2009 Cate Blanchett sier at hun ikke vil ta plastiske operasjoner, og at det å få barn gjør noe med kroppen. Men er ikke det lett å si når mannen ser såpass uattraktiv og lav ut som han gjør? : http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=42473 Har man en mann som ikke finnes attraktiv, da er det vel mye enklere å si at man selv ikke er så opptatt av utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 31. januar 2009 #13 Del Skrevet 31. januar 2009 Æsj, altså. Synes det er trist når noen tror at alle mannfolk som ikke ser ut som Brad Pitt el ikke er gode nok. Jeg får bare mer sansen for henne som person også, når det er så tydelig at hun ikke gjør som mange andre i det miljøet, både med tanke på plastisk kirurgi og at hun ikke drive på med sånn... "mannebytte" (med mangel på bedre ord) - mange av disse kjendisers "kjekke" kjærester går jo på rundgang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #14 Del Skrevet 31. januar 2009 Jøss, jeg synes Cate Blanchett er vakker, jeg! Mannen hennes var kanskje ikke noe modellemne, men er nå virkelig det så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå