Gjest forelsket Skrevet 31. desember 2008 #1 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har møtt en gutt flere ganger og har fått følelser for han, han har sagt at han liker å bruke tid sammen med meg. Vi har ikke kysset ennå, - men han har sagt før at han har lyst til det. Har på følelse at vi vil kysse neste gang vi møtes, - kan jeg kanskje spørre han om han ønsker å prøve mer? Er redd for at han bare tenker på en ting? Hvordan ville dere har spurt? eller ventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussetrollet Skrevet 31. desember 2008 #2 Del Skrevet 31. desember 2008 Er redd for at han bare tenker på en ting? Hvordan ville dere har spurt? eller ventet? Hva er du redd for at han tenker på? Hvis det ikke skjer noe neste gang kan det være naturlig å spørre om et kyss før dere gå hver til dere? Bare spør: Kan jeg får et hadekyss? Eller spør han rett ut om han vil kysse deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forelsket Skrevet 31. desember 2008 #3 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva er du redd for at han tenker på? Hvis det ikke skjer noe neste gang kan det være naturlig å spørre om et kyss før dere gå hver til dere? Bare spør: Kan jeg får et hadekyss? Eller spør han rett ut om han vil kysse deg? Hm, jeg får spørre han om han har lyst på et hadekyss, om han gjør det så er det vel et tegn på at han liker meg? Er så redd at han bare har lyst på et ligg, ikke noe mer. Hehe jeg liker han nok for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå