Gjest Stjernedryss Skrevet 2. januar 2009 #61 Del Skrevet 2. januar 2009 Nettopp! Men til dags dato har jeg aldri opplevd å bli tiltrukket av en som er over 5 år eldre en meg. Blir dessuten ekstra kresen når det gjelder nettdating, man kan jo ikke se sjarm og sånt over nettet, men gidder jo ikke å date gud og hvermann heller for å kanskje møte på en jeg liker godt. På nettet blir liksom rammene det eneste man har å gå etter, derfor blir det litt annerledes der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2009 #62 Del Skrevet 2. januar 2009 Men det er jo klart at om man dater noen man ikke har tro på, så har man allerede satt en grense. "Ja jeg får vel prøve da", er jo ikke et godt utgangspunkt... Men ved å ikke sette disse grensene på forhånd, som går på alder, utseende osv, så tror jeg man kan få noen overrakelser, da snakker jeg ikke om dypere ting som må stemme. For et par år siden datet jeg en som var 10 år eldre enn meg. Jeg var veldig skeptisk til det, mest pga alder. Men jeg gikk på en date med han. Det var kjempehyggelig. Vi endte faktisk opp med å bli sammen. Det var ikke så lenge men det hadde ikke noe med alder å gjøre. Etter det så har jeg blitt litt mer åpen ang alder. Men jeg vil også si at jeg ikke går ut med hvem som helst. I hvert fall ikke fra nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. januar 2009 #63 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg ser selvsagt forskjellen på nettet og IRL. Men allikevel så har jeg satt høyere aldersgrense etter at jeg med hell datet en som var 17 år eldre enn meg. På samme måte som at jeg var skeptisk til menn med barn fra før. Nå skal det sies at jeg syns nettdate er noe dritt, og jeg syns det er forferdelig vanskelig å se hva som er hva der. MEN, noen av de hyggelige jeg har møtt, har vært litt utenom det jeg på forhånd har tenkt positivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. januar 2009 #64 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg ser selvsagt forskjellen på nettet og IRL. Men allikevel så har jeg satt høyere aldersgrense etter at jeg med hell datet en som var 17 år eldre enn meg. På samme måte som at jeg var skeptisk til menn med barn fra før. Nå skal det sies at jeg syns nettdate er noe dritt, og jeg syns det er forferdelig vanskelig å se hva som er hva der. MEN, noen av de hyggelige jeg har møtt, har vært litt utenom det jeg på forhånd har tenkt positivt... Når det gjelder det med barn er jeg faktisk ikke så redd for det. Vil helst finne en som er barnløs, men om jeg møter en som har barn avviser jeg han ikke av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 2. januar 2009 #65 Del Skrevet 2. januar 2009 Men til dags dato har jeg aldri opplevd å bli tiltrukket av en som er over 5 år eldre en meg. Da har du ganske smale rammer. Jeg synes for eksempel at enkelte 40-åringer kan se ut som de er 30, og motsatt. Så da må du jo være veldig god å anslå alder når du ser en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. januar 2009 #66 Del Skrevet 2. januar 2009 Da har du ganske smale rammer. Jeg synes for eksempel at enkelte 40-åringer kan se ut som de er 30, og motsatt. Så da må du jo være veldig god å anslå alder når du ser en mann. Jeg er bare 25 da, og sjelden jeg faller for 30 åringer uansett i grunn, men jeg har satt det som maksgrense i tilfelle det skulle dukke opp noen "gullkorn". Eldste kjæresten jeg har hatt har vært et år eldre enn meg, og gutter jeg dater er stort sett ca på min alder +/- 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solange Skrevet 2. januar 2009 #67 Del Skrevet 2. januar 2009 Nettet blir jo en overflafisk arena å finne seg partner på, da man går etter spesielle kriterier for hva man er interessert i lenge før man har hilst på vedkommende. Det er nok mange sjarmerende menn der ute som ikke får en sjans på nettet fordi sjarm, utstråling og andre personlighetstrekk ikke er det man kan plukke interessenter ut ifra på nettet. Her er det mer alder, barn/ikke barn, utseendet, interesser og hvor kreativ man er i å skrive noe glupt på profilsiden som avgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. januar 2009 #68 Del Skrevet 2. januar 2009 Nettet er et pussig sted å treffe noen, ja. Man kan jo lage kravlister over hva man vil ha og noen ganger, når jeg ser listene til mennene, blir jeg litt full av latter, og sånn som dette kan de ofte se ut: Mann 48, trener jevnli (men ser litt kvapsete ut på bildet i bar overkropp, der han vifter med halvliteren, lett solbrent), ferdi med tidligere forholl, ønsker søt dame mellom 18 og 34. Hun må være gla, søt, snill, jærne trene mye å like koz. Ta kontaktdavell! Eller (og hvem matcher denne?) Mann 32, (uten bilde) med krevende jobb, 50% omsorg for to barn som jeg setter høyest her i verden, liker meg i friluft og reiser mye. Ønser dame som har stor interesse for fridykking, klatring, foto, paragliding og alle typer skigåing. Du må like barn, men være allsidig, like å gå på museum, konserter og utstillinger. NB! Mail fra profiler uten foto besvares ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. januar 2009 #69 Del Skrevet 2. januar 2009 Nettet er et pussig sted å treffe noen, ja. Man kan jo lage kravlister over hva man vil ha og noen ganger, når jeg ser listene til mennene, blir jeg litt full av latter, og sånn som dette kan de ofte se ut: Mann 48, trener jevnli (men ser litt kvapsete ut på bildet i bar overkropp, der han vifter med halvliteren, lett solbrent), ferdi med tidligere forholl, ønsker søt dame mellom 18 og 34. Hun må være gla, søt, snill, jærne trene mye å like koz. Ta kontaktdavell! Eller (og hvem matcher denne?) Mann 32, (uten bilde) med krevende jobb, 50% omsorg for to barn som jeg setter høyest her i verden, liker meg i friluft og reiser mye. Ønser dame som har stor interesse for fridykking, klatring, foto, paragliding og alle typer skigåing. Du må like barn, men være allsidig, like å gå på museum, konserter og utstillinger. NB! Mail fra profiler uten foto besvares ikke. Å, dette er så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #70 Del Skrevet 3. januar 2009 Man kan jo lage kravlister over hva man vil ha og noen ganger, når jeg ser listene til mennene, blir jeg litt full av latter, og sånn som dette kan de ofte se ut: Mann 48, trener jevnli (men ser litt kvapsete ut på bildet i bar overkropp, der han vifter med halvliteren, lett solbrent), ferdi med tidligere forholl, ønsker søt dame mellom 18 og 34. Hun må være gla, søt, snill, jærne trene mye å like koz. Ta kontaktdavell! Utrolig sant. Har mange ganger lurt på hvorfor så mange menn synes det er en smart idé å legge ut bilde av seg selv med halvliteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 3. januar 2009 #71 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er det ikke bare eldre menn som sender meldinger til yngre personer av det annet kjønn. Det er da stadig også kvinner som sender meldinger til menn som er betydelig yngre enn dem selv. Egentlig ikke noe problem, da de ihvertfall er høfflige og ikke blir sure når de ikke får svar. Er uansett litt artig å få en melding som sier at hun er erfaren med folk på min alder, da hun har en datter som er like gammel som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. januar 2009 #72 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er det ikke bare eldre menn som sender meldinger til yngre personer av det annet kjønn. Det er da stadig også kvinner som sender meldinger til menn som er betydelig yngre enn dem selv. Egentlig ikke noe problem, da de ihvertfall er høfflige og ikke blir sure når de ikke får svar. Er uansett litt artig å få en melding som sier at hun er erfaren med folk på min alder, da hun har en datter som er like gammel som meg Jeg pleier å svare det til menn mellom 18 og 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. januar 2009 #73 Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn er det når man er feig og redd for å bli avvist. Å, haha, nei. Det var bare et eksempel, om enn dårlig. Jeg er ikke interessert i så unge menn. Angående det med å bli avvist, skulle jeg mot formodning sende melding til en tjueåring (med alderskrav 18-22 år) bare for å bevise at jeg ikke er redd for å bli avvist..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. januar 2009 #74 Del Skrevet 3. januar 2009 Utrolig sant. Har mange ganger lurt på hvorfor så mange menn synes det er en smart idé å legge ut bilde av seg selv med halvliteren... Hva er så farlig med deg da? Man har da lov til å kose seg en gang i blandt. Det er jo gjerne i sosiale settinger det blir tatt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. januar 2009 #75 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er det ikke bare eldre menn som sender meldinger til yngre personer av det annet kjønn. Det er da stadig også kvinner som sender meldinger til menn som er betydelig yngre enn dem selv. Egentlig ikke noe problem, da de ihvertfall er høfflige og ikke blir sure når de ikke får svar. Er uansett litt artig å få en melding som sier at hun er erfaren med folk på min alder, da hun har en datter som er like gammel som meg Hvorfor svarer du ikke? Kresen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå