Gå til innhold

Gå ned 8-10 kg


Gjest Gjest_sol_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caroline Alexandra

Hei :-D

Vet noen her om en slankepille som FUNKER? Jeg trener sånn passe mye, men får ikke trent så mye pga jeg har fått kyssedyken.. :| Og jeg vil liksom tørre å gå med bikini til sommeren! Jeg er 178 cm og veier 55 kg.. Jeg har syyyykt feite lår! Vet noen her hvordan man får tynne ben? 0:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-D

Vet noen her om en slankepille som FUNKER? Jeg trener sånn passe mye, men får ikke trent så mye pga jeg har fått kyssedyken.. :| Og jeg vil liksom tørre å gå med bikini til sommeren! Jeg er 178 cm og veier 55 kg.. Jeg har syyyykt feite lår! Vet noen her hvordan man får tynne ben? 0:)

Du er ikke feit, og du vil erfare at kyssesyken fungerer som slanking, enten du vil eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg tråkker alt for langt over streken her nå - men jeg blir nesten litt satt ut når div gjester her syter og klager når de er godt over 170 cm og veier under 60 kg. det høres helt utrolig tynt ut, og for oss som faktisk har gått opp masse i vekt eller er overvektige og sliter med å gå ned, så føles det litt sånn.. øøh... å lese om det.

når du er 178 cm og veier 55 kg, så skal det sabla godt å gjøres å ha "syyyykt feite lår".

mulig dere har et bilde av deres egen kropp som stor, og isåfall beklager jeg, men folk som liksom skal streve for å fremstå eller ønsker å være sykelig tynne, gjør meg litt provosert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg tråkker alt for langt over streken her nå - men jeg blir nesten litt satt ut når div gjester her syter og klager når de er godt over 170 cm og veier under 60 kg. det høres helt utrolig tynt ut, og for oss som faktisk har gått opp masse i vekt eller er overvektige og sliter med å gå ned, så føles det litt sånn.. øøh... å lese om det.

når du er 178 cm og veier 55 kg, så skal det sabla godt å gjøres å ha "syyyykt feite lår".

mulig dere har et bilde av deres egen kropp som stor, og isåfall beklager jeg, men folk som liksom skal streve for å fremstå eller ønsker å være sykelig tynne, gjør meg litt provosert.

Enig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
jeg trener basket 4 ganger i uken. jeg har ganske lårmuskeler. jeg digger å gå i tights, men føler liksom at alle STIRRER på lårene mine, haater det! jeg vil ha tynnere lår! men vil ikke slutte å trene! jeg spør mange om de syns jeg har tjukke lår, men de sier: er du gaal?! du har drit tynne lår.men jeg syns ikke det! de er for mye muskler i, hater det! derfor vil jeg slanke meg, sånn at jeg går ned i vekt og sånn at jeg får tynnere lår :) noen som har noen tips til sånt type problem?

Altså, du må ikke få noe tynnere lår. Det er kjempe fint med lårmuskler! Da noen stirrer på lårene dine, så er det mest sannsynlig fordi de er markerte og fine. IKKE slank deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...