Strikk Skrevet 16. november 2009 #21 Del Skrevet 16. november 2009 Din eks høres ut som min eks, fnys! Jeg merker jeg blir sur når han prøver å være så forbannet snill! Jeg bare "bjeffer" når han prøver, nå har han gitt opp tror jeg! Grisen! Uansett! Så spennende med han nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 17. november 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 17. november 2009 Hehehe, mannfolk altså Men nå skal det sier at min ex sin irriterende-snill-og-god-fase gikk over ganske kjapt. Nå virker det som han enten prøver å være drittsekk, eller at han prøver å gjøre meg sjalu uansett hva meningen hans med det er, så synd for han, for det funker ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 18. november 2009 #23 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg tror den fårete oppførselen kom av dårlig samvittighet fra "min". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 22. november 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 22. november 2009 Aha, I see men, nå gir jeg offisielt opp mannfolk! nonneklosteret neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 22. november 2009 #25 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg vil gjerne bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 22. november 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 22. november 2009 ja bare å henge seg på, the more, the merrier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 30. november 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 30. november 2009 nonneplanene gikk litt skeis For som det ofte pleier å være så er det slik at etter jeg egentlig hadde gitt opp mannfolk, så møtte jeg en som er helt fantastisk, og vips så hadde man ny kjæreste :rødme: hihi, og han er veldig god og søt og snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 30. november 2009 #28 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) nonneplanene gikk litt skeis For som det ofte pleier å være så er det slik at etter jeg egentlig hadde gitt opp mannfolk, så møtte jeg en som er helt fantastisk, og vips så hadde man ny kjæreste :rødme: hihi, og han er veldig god og søt og snill :D Whaaaaaaaaat?!?!? Må jeg bli nonne alene? Neida Så flott at du har funnet deg en kar! Det gir meg håp å høre at de fortsatt finnes der ute. Gratiss, hvor fant du han? Var det flere der? Endret 30. november 2009 av Strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 2. desember 2009 takker... jeg fant han på nettet, det er nok en god del flere der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå