Dizzy Skrevet 1. januar 2009 #21 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg klarte selvfølgelig å glemme sesongpremieren Noen som vet om den går i reprise en av dagene før episode 2 på tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 1. januar 2009 #22 Del Skrevet 1. januar 2009 Ser nå at reprisen går på lørdag kl 22, på TV2 Zebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 1. januar 2009 #23 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Det med barna til Tom og Lynette lurte jeg også veldig på, og hvor er Julie? Hun er jo i tjueårene nå da, så hun er kanskje et sted og studerer eller noe Julie, var det ho psykojenta? Ho vart i så fall køyrt av garde til eit barneheim eller noko. Etter det med at prøvde å få gutungane til å gjere galne ting. Brenne ned restauranten osv. Eller var det eldstedottra til susan som heitte det? Det var en knallåpning ja :D Men ja, hva skjedde med at plutselig Gaby og Carlos fikk barn alikevel da? Tror Mike og Susan finner hverandre igjen jeg:D Blir spennende å finne ut hva som har skjedd mellom de. Ble så glad når han ikke var død alikevel, trodde ho bare så syner når han kom inn døra mned en gang jeg... Eg er lei av det susan&mike av- og- på- greiene =| Endret 1. januar 2009 av Infralove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2009 #24 Del Skrevet 1. januar 2009 Julie, var det ho psykojenta? Ho vart i så fall køyrt av garde til eit barneheim eller noko. Etter det med at prøvde å få gutungane til å gjere galne ting. Brenne ned restauranten osv. Eller var det eldstedottra til susan som heitte det? Eg er lei av det susan&mike av- og- på- greiene =| Julie var dattera til Susan ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #25 Del Skrevet 5. januar 2009 Er ikke sikker, men havnet han ikke i fengsel eller noe? Tror ikke hun bare innbiller seg at han er der, han var jo på restauranten og sang karaoke også. Det var da ikke Mike? Det var jo han nye mannen som sang karaoke, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. januar 2009 #26 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var da ikke Mike? Det var jo han nye mannen som sang karaoke, vel. Hvem ny mann? Det var ikke Mike nei, det var såvidt jeg husker mannen til Bree? Husker ikke hva han heter akkurat nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 5. januar 2009 #27 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvem ny mann? Det var ikke Mike nei, det var såvidt jeg husker mannen til Bree? Husker ikke hva han heter akkurat nå ... Maleren/elskeren til Susan, sang karaoke. Men mener at det var et lite glimt av Orson ved mikrofonen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #28 Del Skrevet 5. januar 2009 Julie, var det ho psykojenta? Ho vart i så fall køyrt av garde til eit barneheim eller noko. Etter det med at prøvde å få gutungane til å gjere galne ting. Brenne ned restauranten osv. Eller var det eldstedottra til susan som heitte det? Eg er lei av det susan&mike av- og- på- greiene =| Det var elstedattera til Tom, som han hadde fått før han møtte Lynette. Kayla eller noe slikt het hun? Men Julie er dattra til Susan ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. januar 2009 #29 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg gikk glipp av sesongpremieren og reprisen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 6. januar 2009 #30 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg og. Noen som har lyst til å gi en kjapp oppsummering? Skjønner at Susan har ny mann og Gabi har barn, men det så vi jo i siste episode forrige sesong også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. januar 2009 #31 Del Skrevet 6. januar 2009 Åh, jeg klarte ikke vente i høst jeg, så jeg er allerede langt uti sesongen etter å ha lastet det ned med bittorrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2009 #32 Del Skrevet 6. januar 2009 Endelig er det tirsdag igjen! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 6. januar 2009 #33 Del Skrevet 6. januar 2009 Vet ikke helt om jeg liker den nye "tvisten" på denne sesongen. Er ikke noe gøy at Gaby ser så slaskete ut, og at Orson og Bree ikke har det bra. Liker heller ikke han nye typen til Susan. Og, hva skjer med håret til Lynette. Ser ut som en parykk som har sklidd frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #34 Del Skrevet 7. januar 2009 Og, hva skjer med håret til Lynette. Ser ut som en parykk som har sklidd frem. Utrolig usaklig egentlig, men dette satt jeg faktisk og undret meg over i hele gårsdagens episode. Mistet nesten fokus på handlingen for jeg ble så opphengt i parykk-frisøyren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2009 #35 Del Skrevet 20. januar 2009 Endelig tirsdag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_julia_* Skrevet 20. januar 2009 #36 Del Skrevet 20. januar 2009 Han fyren til Edie er creepy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2009 #37 Del Skrevet 27. januar 2009 Pga håndballkampen er det ikke noe frusterte fruer ikveld!BU!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #38 Del Skrevet 27. januar 2009 Dårlig gjort!! Må vi vente helt til neste tirsdag, da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 27. januar 2009 #39 Del Skrevet 27. januar 2009 aaaarghhh.. Er jo omtrent eneste serien jeg følger med på Får sjekke hva som går på tvnorge i kveld ettersom sesongavslutningen til CSI miami var forrige tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå