Gå til innhold

Frustrerte fruer, sesongpremiere 21.30 i kveld!

Gjest Gjest_Gro_*

Anbefalte innlegg

Jeg klarte selvfølgelig å glemme sesongpremieren :tristbla:

Noen som vet om den går i reprise en av dagene før episode 2 på tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Infralove
Det med barna til Tom og Lynette lurte jeg også veldig på, og hvor er Julie? Hun er jo i tjueårene nå da, så hun er kanskje et sted og studerer eller noe :vetikke:

Julie, var det ho psykojenta? Ho vart i så fall køyrt av garde til eit barneheim eller noko. Etter det med at prøvde å få gutungane til å gjere galne ting. Brenne ned restauranten osv.

Eller var det eldstedottra til susan som heitte det?

Det var en knallåpning ja :D Men ja, hva skjedde med at plutselig Gaby og Carlos fikk barn alikevel da?

Tror Mike og Susan finner hverandre igjen jeg:D Blir spennende å finne ut hva som har skjedd mellom de. Ble så glad når han ikke var død alikevel, trodde ho bare så syner når han kom inn døra mned en gang jeg...

Eg er lei av det susan&mike av- og- på- greiene =|

Endret av Infralove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie, var det ho psykojenta? Ho vart i så fall køyrt av garde til eit barneheim eller noko. Etter det med at prøvde å få gutungane til å gjere galne ting. Brenne ned restauranten osv.

Julie var dattera til Susan ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker, men havnet han ikke i fengsel eller noe? :vetikke: Tror ikke hun bare innbiller seg at han er der, han var jo på restauranten og sang karaoke også.

Det var da ikke Mike? Det var jo han nye mannen som sang karaoke, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke Mike? Det var jo han nye mannen som sang karaoke, vel.

Hvem ny mann? Det var ikke Mike nei, det var såvidt jeg husker mannen til Bree? Husker ikke hva han heter akkurat nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ny mann? Det var ikke Mike nei, det var såvidt jeg husker mannen til Bree? Husker ikke hva han heter akkurat nå ...

Maleren/elskeren til Susan, sang karaoke.

Men mener at det var et lite glimt av Orson ved mikrofonen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var elstedattera til Tom, som han hadde fått før han møtte Lynette.

Kayla eller noe slikt het hun?

Men Julie er dattra til Susan ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorina

Jeg og. Noen som har lyst til å gi en kjapp oppsummering?

Skjønner at Susan har ny mann og Gabi har barn, men det så vi jo i siste episode forrige sesong også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg klarte ikke vente i høst jeg, så jeg er allerede langt uti sesongen etter å ha lastet det ned med bittorrent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg liker den nye "tvisten" på denne sesongen. Er ikke noe gøy at Gaby ser så slaskete ut, og at Orson og Bree ikke har det bra. Liker heller ikke han nye typen til Susan.

Og, hva skjer med håret til Lynette. Ser ut som en parykk som har sklidd frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og, hva skjer med håret til Lynette. Ser ut som en parykk som har sklidd frem.

Utrolig usaklig egentlig, men dette satt jeg faktisk og undret meg over i hele gårsdagens episode. Mistet nesten fokus på handlingen for jeg ble så opphengt i parykk-frisøyren hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

aaaarghhh.. Er jo omtrent eneste serien jeg følger med på :( Får sjekke hva som går på tvnorge i kveld ettersom sesongavslutningen til CSI miami var forrige tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...