Gjest frustrert og forvirret Skrevet 30. desember 2008 #1 Del Skrevet 30. desember 2008 Møtte en gutt for ett år siden (vi er begge i midten av 20-åra), vi var i samme miljø fram til sommeren, da reiste han til en annen by for å studere. Før sommeren hadde vi en flørt på gang, aldr møtt noen jeg har hatt slik kjemi med, og jeg ble kjempeforelska. Det var ganske uskyldig flørting, mest verbalt og litt stryking, klapp og klem, han har ikke hatt kjæreste før. Nå skal det også sies at jeg hadde en kjæreste fram til sommeren, som jeg så gjorde det slutt med, for jeg skjønte at jeg ikke klarte å komme over forelskelsen i han her, og skjønte også at det ikke var liv laga for meg og kjæresten. Like før han flyttet for å studere fortalte jeg nesten rett ut hva jeg følte for han, og han visste nok ikke helt hvordan han skulle reagere stakkar. Det ble til at vi holdt kontakten via msn etc. gjennom sommeren, og han maste om at jeg måtte komme å besøke han etter sommeren (da jeg allikevel skulle et sted i nærheten). På dette tidspunktet var jeg ganske sikker på at han bare var interessert i vennskap, selv om han hadde gitt litt tvetydige signaler. Så var jeg å besøkte han da, vi var ute å spiste middag, gikk tur i byen, og var på tur i marka. Han flørtet litt, strøk på meg, jeg satt i armkroken hans osv. Så siste dagen sier han at han ikke ser for seg noe forhold mellom oss, pga.avstand og at vi er for ulike osv. Så blir jeg litt irritert, for jeg tenker jo at han har hatt det her klart for seg hele tiden, og synes derfor han kunne spart seg for flørtinga, og bare vært vennskapelig, hvis det var det han var interessert i (senere sier han at han var usikker, og hadde vurdert om det var noe mer mellom oss) Så hvor er vi nå? Jo, snakker med han jevnlig; - han sier jeg får han i så godt humør - han sier han digger humoren min - han sier (om helga da jeg møtte han sist) at det var bra vi ikke møttes på by`n den kvelden, for da vet vi jo begge hvordan det hadde endt.. - han sier at han kunne ønske jeg var hos han og satt i armkroken hans (men han var usikker på om jeg ville det igjen), og at det ikke var hvem som helst han ville ha sittende der. - han sender tekstmeldinger i fylla når han er på fest, og skriver at jeg skulle ha vært der osv. , kjempeartig fest... - Men så sier han også indirekte at han ikke er interessert i meg på den måten, og fram til sommeren nå så er jo avstanden mellom oss for stor uansett... Men så lurer jeg da.. hva tenker han EGENTLIG? For han viser jo veldig at han bryr seg om meg da, og jeg får det liksom ikke til å stemme at han er helt uinteressert.. Eller er han bare interessert i litt oppmerksomhet? Noen som har noen tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Del Skrevet 30. desember 2008 Ser ut som om Mr.fornuftig ikke ønsker å binde seg. Det er nok for deilig å være fri og frank uten noen forpliktelser langt borte. Han ser sikkert ikke noe galt med deg, enkelte gutter ikke så lett blir følelsemessig involvert og du nok allerede plassert i kategori "venn" , rart at han ikke gikk for "pulevenn" i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå