Gå til innhold

Kvinnen bør takke mannen!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*

Jeg regner virkelig med at mennene i denne tråden er ute etter å provosere, kjenner en del sånne som synes det er utrolig morsomt å få folk til bli skikkelig sinna for noe idiotisk.

Mener de det så blir jeg skikkelig redd, for et sånn kvinnesyn er skremmende. Å se ned på halvparten av verdensbefolkning kun fordi de er kvinner, hjelp!

Jeg er veldig glad for at både jeg og konen min er likeverdige. Vi respekterer hverandre og ikke minst elsker hverandre!

Dere menn som skriver her kan jo umulig ha elsket en kvinne noen gang, og sjanser for at dere vil gjøre det er liten, for hvordan skal dere klare det når dere synes så lite om dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Infralove
Pioner!!! :ler: Ada var Babbage's assistent. Hun ble satt til å skrive ned instruksjonene han hadde tenkt ut.

Joda, kvinner var "pionerer" med hullkort også. 60-årenes mest shitty jobb.

Biler, skip, fly, romskip, bygg, dataprogrammer, forskning... Listen kan lages så lang man bare vil. Ett er felles: Alt skapes av menn.

Hvor lang tid tror dere det tar før et dataprogram utviklet av en kvinne blir en verdenssuksses? Jeg tipper minst 100 år. Da vil tilfeldighetene føre til at en kvinne med unormalt høyt testosteronnivå skaper noe bra.

Las du linken til Grace Hopper? Eller lista over oppfinningar? Der er allereie dataprogram utvikla av kvinner. Men då er det plutseleg ikkje bra nok, då begynner du å snakke om alle andre oppfinningar kvinne ikkje har laga. Kvifor er det så viktig for deg å vere betre enn kvinnene?

Dersom kvinner ikke hadde jobbet så mye som dere gjør, ville vi hatt en lavere inflasjon og lavere priser på det meste. Levestandarden ville gått noe ned, men ikke så voldsomt, vil jeg tro.

I tillegg ville vi ikke hatt alle disse unødvendige kranglene om hvem skal gjøre hva i huset.

Lavare levestandard, lavare prisar. Høgare levestandard, høgare prisar. Dette er praktisk talt same greia. Og dersom du vil unngå den krangelen om husarbeid, så kan jo du berre bli heimeverande. Trenger ikkje lage problem av ting som kan lett løysast.

Det store paradokset, som mange menn er mektig lei av og forbannet over, er at ingen steder i verden har kvinner det så bra som i Vesten, allikevel er det ingen steder kvinner klager og er mer fiendtlig innstilt overfor menn enn her.

Vi synes vel det er blodig urettferdig at menn som behandler damene sine skammelig, som f.eks. i muslimske land, blir møtt med langt mer varme og vennlighet fra kvinner i sine land enn vi blir i våre.

Påstand basert på synsing. Eller kan du dokumentere at kvinner her er meir fiendtlig innstilt til menn?

Og hadde nokon stått og trua deg med pistol, så trur eg du hadde behandla vedkommande varmt og. Men er det ein slik varme du vil ha? Er det ikkje betre når andre menneskjer respektera deg for den du er, og ikkje fordi du kan banke dei?

Men faktisk er jeg litt enig med deg. Likestillingen har bare bragt dere depresjoner, ME, fibromyalgi og Gud-vet-hva dere ikke har fått som følge av friheten vi har gitt dere. Vi vet jo nå at dere aller mest ønsker en kraftig stemme og en fast hånd som forteller dere hva dere skal gjøre. Da først blir dere lykkelige.

With a decrease in the number of pirates we have seen an increase in global warming over the same time period.

Therefore, global warming is caused by a lack of pirates.

Correlation does not imply causation

2. Java, Ruby, Perl, Python, C, C++, Visual Basic, Pascal, PHP, stopp meg når vi kommer til det programmeringsspråket en kjerring står bak. Men bra det også fins kvinnelige informatikere. Hvem skal en ellers lure til å hente kaffe, lizm? Og boller.

Dette snakka eg om på forrige side ...

3. Typisk kvinner å skylde på menn for at de ikke står bak flere gode oppfinnelser.

Kven er det som gjer det? Det er det vel strengt tatt du og eit par andre i tråden (om ikkje same person) som har gjort, berre mot kvinner. Men då er det vist greit.

Jeg leste en blog av en hjemmeværende triatlet som fortalte om hvordan han fikk stygge blikk av andre mødre når han tok med poden i butikken, og etterhvert skjønte han at det var fordi han ble sett på som en spion som kunne røpe hvor jævlig behagelig det er å være hjemmeværende. Bare passe på å gjøre alt husarbeidet 10 min før kjerringa kom hjem, så det så ut som han hadde jobbet.

Dette blir kalla humor.

Faktum er at kvinner er bedagelige vesen, som skal ha i pose og sekk, og dessverre har forventningene til kvinner steget i befolkningen, slik at disse late dyra nå må ut i arbeidslivet for å være fornøyde med seg sjælv. Marie Curie klarte å gjøre store oppdagelser. Hvorfor klarte ikke andre kvinner dette? Svar: de var mer enn nok happy med å spre bein og bake kaker, for de TRENGTE IKKE MER.

Der har vore mange fleire kvinnlege oppfinnarar. Eg linka til ein god del på forrige side. Og at kvinner flest har ein jobb, viser at dei ikkje er fornøgde med å gå heime.

Jeg regner virkelig med at mennene i denne tråden er ute etter å provosere, kjenner en del sånne som synes det er utrolig morsomt å få folk til bli skikkelig sinna for noe idiotisk.

Man kan alltids håpe. Men samstundes har eg møtt mange rare haldningar, så det ville ikkje overraske meg om det er seriøst meint.

Endret av Infralove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom kvinner ikke hadde jobbet så mye som dere gjør, ville vi hatt en lavere inflasjon og lavere priser på det meste. Levestandarden ville gått noe ned, men ikke så voldsomt, vil jeg tro.

I tillegg ville vi ikke hatt alle disse unødvendige kranglene om hvem skal gjøre hva i huset.

Jeg vil allikevel nevne at jeg ser det som en selvfølge at kvinner skal kunne delta i yrkeslivet på lik linje med menn, men da for sin egen del.

Det store paradokset, som mange menn er mektig lei av og forbannet over, er at ingen steder i verden har kvinner det så bra som i Vesten, allikevel er det ingen steder kvinner klager og er mer fiendtlig innstilt overfor menn enn her.

Vi synes vel det er blodig urettferdig at menn som behandler damene sine skammelig, som f.eks. i muslimske land, blir møtt med langt mer varme og vennlighet fra kvinner i sine land enn vi blir i våre.

Dersom det er slik du sier, at menn og samfunnet hadde tjent på, vært rikere, dersom kvinnen ikke jobbet utenfor hjemmet, hvorfor er det da så mange som er avhengige av to inntekter for å klare å beholde den graden av luksus de føler de må ha?

jeg tror faktisk levestandarden hadde gått betraktelig ned, og ihvertfall for kvinner, som igjen måtte gå tilbake til å være slaver for menn, noe som hadde satt kvinner tilbake, og også menn, da de hadde gått fra å være de oppegående, fornuftige individene de har blitt takket være kvinners krav, til å gå tilbake til å bli maktelskende huleboere som banker kona om hun ikke har middagen ferdig når han kommer hjem fra jobb.

Nei, om du selv tror på det du sier, at norge hadde hatt like tilfredsstillende levestandard og fortsatt utviklingen den har hatt, ved at kvinner igjen ble plassert hjemme, så lurer jeg virkelig på hva slags menneske du er. Du virker ikke dum på måten du skriver, men jeg er jo bare kvinne, jeg kan ta feil. ;)

og ang krangling, hadde samfunnet jeg lever i, gått tilbake til å plassere kvinner som slaver i hjemmet, med eneste mulighet til jobb, er å være husmor for en maktsyk, sneversynt mann.... DA ville det blitt krangling da, det kan du banne på. Av en HELT annen dimesjon en hva menn ser idag.

Dessuten, det ville aldri blitt akseptert av kvinner, hadde dere prøvd, hadde vi nektet. Så å snu utviklingen og skru tiden tilbake, er ikke nødvendigvis enkelt skjønner du.

og at kvinnen bare skulle jobbet for seg selv, vet du, jeg kjenner ganske mange menn som er avhengige av kvinnens inntekt, vet også om endel forhold der kvinnen er den med høyest lønn, så spør de mennene om de er enige med deg at kvinnen bare jobber for seg selv.

Vet du ikke hvorfor kvinner i vesten er mer fientelige mot menn? skjønner du ikke det?

Vi har jo SETT hva slags maktmissbruk menn bruker, og ønsker å bruke, ovenfor kvinner! Vi VET hvor slette dere er når det kommer til å oppføre seg som normale, likeverdige vesener!

Dersom man SER hva slags voldsvesen man har levd med i altfor mange år, og ser at andre fremdeles må leve med slike, så endrer man synet på disse vesenene litt.

Jeg kan helt fint respektere menn, på lik linje med at jeg respekterer kvinner. Men menn som tenker slik du gjør, som har ett kvinnesyn likt det du har i denne tråden, får akkurat like lite respekt og takknemlighet fra meg som en drapsdømt massemorder noensinne vil få.

Mener de det så blir jeg skikkelig redd, for et sånn kvinnesyn er skremmende. Å se ned på halvparten av verdensbefolkning kun fordi de er kvinner, hjelp!

Jeg er veldig glad for at både jeg og konen min er likeverdige. Vi respekterer hverandre og ikke minst elsker hverandre!

Dere menn som skriver her kan jo umulig ha elsket en kvinne noen gang, og sjanser for at dere vil gjøre det er liten, for hvordan skal dere klare det når dere synes så lite om dem?

jeg regner også med det, og håper det virkelig, for mennenes egen del.

kvinner i vesten har blitt for sterke til at de hadde vært noen trussel for mer en enkeltindivider, men som du sier, de viser ett kvinnesyn som ikke finnes bedre en de mennene de snakker om fra andre kulturer.

Hva er forskjellen p en som denger kona si, og en som ikke gjør det men krever takknemlighet fra kona for at han ikke denger henne? Han viser jo tydelig at han har akkurat samme kvinnesyn som han som denger, han bare liker å late som han er litt snillere.

og Konservativ mann, du svarte aldri på mitt tidligere spørsmål, ønsker du virkelig at vi skal slutte å se på menn som likestilte, oppegående og fornuftige menn, og begynne å se på dere som de kvinnemisshandlerne og voldsforbryterne dere med ditt syn tydeligvis er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kvinner får statistisk sett bedre karakterer enn menn, selv om IQ er statistisk sett jevnt fordelt. Det vil si at kvinner får en lettere tur, og sånn sett er jeg ikke så imponert over pliktoppfyllende kjerringer som de fortrinnsvis kvinnelige lærerene forfordeler. Bias, rett og slett.

Jeg registrerer at det ikke var noen damer som kommenterte dette. Det er kanskje ikke så rart, fordi det gir et heller mindre flatterende bilde av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kom forresten på en ting....

vi i vesten har funnet ut mannens svake punkt!!!

så om vi på noe tidspunkt trenger å stoppe dere, kan vi bare begynne en ondskapsfull kamp der vi konstant forteller dere hvor små og stygge penisene deres er, at de ikke duger og at dere er ufullstendige som menn pga størrelsen på penisen deres!

vips, så har vi ødelagt alt som er av menn og vi kan virkelig ta kontroll over verden. :lur:

men først vil vi bare se om dere takler å være likeverdige, om dere er det, skal vi nyte dere og penisene deres litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Jeg holder kurs i rettskriving. Også i touching, samt pusteteknikker. Med en kombinasjon av kompetanse, blir kanskje innleggene dine lesbare?

Jeg prøver å jobbe så lite som mulig med damer, da jeg setter pris på mentalt stabile arbeidskollegaer.

HAHAHA; rettskriving og touch!?? Du har virkelig kommet langt :skratte: Jeg får en master i informatikk med gode karakterer i tillegg, og det er alt du har!??? Det er visst bra det finnes smarte menn da som tydeligvis har oppfunnet alt for du hadde jammen meg ikke kunnet bidratt stort!!! Å det med rettskiving er ikke noe jeg legger stor vekt på når jeg skriver her. Touch kan jeg nok ganske så mye bedre enn deg også. I motsetning til deg så kan jeg flere av språkene du nevnte og kan utvikle større programmer med de, du har vel bare hørt om dem. Det er ikke rart du er så sjalu, du har jo ikke blitt til noe selv og derfor må du sutre på kvinneguiden. Samboeren min synes du er patetisk, og ja, han studerer det samme. Tilbake til Ada, hun var ikke noen assistent, hun skrev programmene og han lagde maskinen de ble kjørt på. Det er jo en grunn til at språket er oppkalt etter henne!!Språket hun lagde brukes fortsatt av militæret i USA! Grunnen til at det ikke er flere damer innen informaitkk er jo fordi damer ikke har vist så mye interesse for det før nå! I dag er det vel kanskje 20-30% kvinner på studiet og det øker fra år til år. Rettskriving og touch trenger man ikke utdannlelse for en gang. HAHAHAHAHA, du er morsom du :ler: Det er mange kvinnelige informatikere som har gjort seg kjent. http://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_computing.

http://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_science

Les det, så kan du gå å legge deg!

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Infralove

Jeg registrerer at det ikke var noen damer som kommenterte dette. Det er kanskje ikke så rart, fordi det gir et heller mindre flatterende bilde av kvinner.

Det er fordi det ikkje er verdt å kommentere.

1. Fordi det er synsing

2. Skal eg finne dei verste og dummaste mannfolka, og seie at det er standarden for alle menn?

"Menn skal liksom vere så smarte, ja, sjå på Hitler da!"

Det er tåpeleg.

(Forfordele betyr for øvrig gi mindre enn man har krav på.)

Eg ser no at dette kan bli oppfatta som om at eg syns at lærarar er dei verste og dummaste kvinnfolka. Det var ikkje meininga. Eg tar utgangspunkt i det vedkommande hevdar. Men eg reknar med at dei fleste skjønar poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las du linken til Grace Hopper? Eller lista over oppfinningar?

Den fantastiske listen din inkluderer bl. a. den revolusjonerende oppfinnelsen skjold til vindusvisker! :ler:

Hvor mange deler finnes det på en bil? Ti tusener? Og det skrøpelige kjønns stolthet er at en kvinne har klart å finne opp et vindusviskerskjold? :skratte:

Kjære dere. Det finnes titusener av dyktige menn for hver dyktige kvinne. Med få unntak er alt laget av menn. Og slik vil det alltid være. Kvinner flest har rett og slett ikke det som trengs for å gjøre noe stort. Dere kan imidlertid gjøre bra ting hvis dere får en ledende hånd og aller helst en konkret oppgave.

Det gjelder ikke bare oppfinnelser, men business generelt. Finnes det i det hele tatt et stort suksessrikt firma som i hovedsak er startet og drevet av kvinner? Neppe. Og om det gjør det, snakker vi i hvert fall om promiller av næringslivet.

Innse deres udyktighet og takk oss for det vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA; rettskriving og touch!?? Du har virkelig kommet langt

Nå svarte en annen enn den du spurte. La meg si det slik, jeg jobber i et stort firma og har mange ansatte under meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie Curie klarte å gjøre store oppdagelser. Hvorfor klarte ikke andre kvinner dette?

Fordi hun fant sin plass i livet som sin manns, Pierre Curies, assistent. Uten hans velvilje og faste hånd ville hun neppe utrettet noe som helst.

Kvinner, dere er våre uvurderlige hjelpere. Det takker vi dere for. Takk nå oss for at vi er deres lærere og mestere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster

Det er vel ikke noe vits i å diskutere med folk som tydeligvis har psykiske problemer. Dere som har slike holdninger er heldigvis en minoritet. Jeg har aldri møtt noen med slike holdninger. Dere er en skam for andre mannfolk. Dere kommer aldri til å leve et lykkelig liv når dere har så mange komplekser. Dere vil aldri få dere dame, men dere er vel kanskje mer interessert i det mannlige kjønn. Siden dere hater damer så sterkt så får dere holde dere inne. Slutt å bruk tiden deres på kvinneguiden i hvertfall. Skjønner egentlig ikke hva dere prøver å oppnå med det, er ingen som er enige med dere uansett. Samboeren min blir flau på vegne av sitt eget kjønn når han leser det dere har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Nå svarte en annen enn den du spurte. La meg si det slik, jeg jobber i et stort firma og har mange ansatte under meg. ;)

Hva slags firma da, hvilken stilling har du? Har du skapt ny teknologi helt og alene kanskje? Tror ikke det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe vits i å diskutere med folk som tydeligvis har psykiske problemer. Dere som har slike holdninger er heldigvis en minoritet. Jeg har aldri møtt noen med slike holdninger. Dere er en skam for andre mannfolk. Dere kommer aldri til å leve et lykkelig liv når dere har så mange komplekser.

Du har ikke mye annet å bidra med enn å si at dine motdebattanter har komplekser. Men det er ikke overraskende tatt i betraktning ditt kjønn.

Hva slags firma da, hvilken stilling har du?

Forsøk å diskutere tema i stedet for å bli personlig. Ikke det at jeg tror du har evnen til det, men du kan jo forsøke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CookieMonster

En ting til, hvorfor konverterer dere ikke bare til islam og flytter til midtøsten slik at dere kan få oppfylle drømmen om å mishandle damer. Da får dere jo det akkurat som dere vil. Enhver dag har dere da muligheten til å mishandle både koner, døtre og mødre psykisk og fysisk, det hadde vel vært på sin plass elle hva!?

Verden trenger virkelig ikke psykisk ustabile mennesker som dere. Lurer på hvor godt dere hadde klart dere uten damer... Verden kommer dessverre aldri til å bli slik dere vil at den skal bli, for tapere som dere finnes det heldigvis ikke mange av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
Du har ikke mye annet å bidra med enn å si at dine motdebattanter har komplekser. Men det er ikke overraskende tatt i betraktning ditt kjønn.

Forsøk å diskutere tema i stedet for å bli personlig. Ikke det at jeg tror du har evnen til det, men du kan jo forsøke. :)

Jeg har skrevet masse før i likhet med andre kvinner her inne, nytter ikke å diskutere med dere uansett for dere har ikke evnen til å se lenger enn deres egen nesetipp! Jeg har nok større evner enn deg. Nei, nå gidder jeg ikke mer. Dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet masse før i likhet med andre kvinner her inne,

Nei, ingen av dere har villet forholde dere til at menn er totalt overlegne kvinner på alle nyskapende felt i hele samfunnet. All statistikk og alt man kan se med egne øyne viser at menn er ufattelig mye flinkere enn kvinner når det gjelder å skape verdier.

Dere bør i det minste takke oss for at vi ikke påpeker dette hele tiden. I arbeidslivet jatter vi derimot med dere, oppmuntrer dere og syr puter under armene deres. Alt for at dere ikke skal føle dere mindreverdige. Da hadde dere bare blitt deprimerte og bidratt enda mindre til verdiskapningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, ingen av dere har villet forholde dere til at menn er totalt overlegne kvinner på alle nyskapende felt i hele samfunnet. All statistikk og alt man kan se med egne øyne viser at menn er ufattelig mye flinkere enn kvinner når det gjelder å skape verdier.

Dere bør i det minste takke oss for at vi ikke påpeker dette hele tiden. I arbeidslivet jatter vi derimot med dere, oppmuntrer dere og syr puter under armene deres. Alt for at dere ikke skal føle dere mindreverdige. Da hadde dere bare blitt deprimerte og bidratt enda mindre til verdiskapningen.

Hvem er "vi" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer også på hvem disse "vi" er, du og de andre som diskuterer slik dere gjør i denne diskusjonen, tilhører en gruppe norske menn med et kvinnesyn som ikke ligner noe det norske samfunnet står for.

kommer aldri til å takke mennesker med ditt syn, ikke nå og ikke noengang. Jeg er ikke takknemlig ovenfor slike som deg, for hvorfor i alle dager skulle jeg være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At urettferdighet skjer andre steder, betyr ikke at man trenger takke tidligere voldsforbrytere for ikke å skade oss lenger. For skal du se på det på den måten du sier, så må vi faktisk slutte å se på menn som likeverdige, opplyste og kunnskapsrike menn, og begynne å se på dere som forbrytere og mishandlere. Er det det du ønsker? At vi skal takke dere fordi dere tøyler deres medfødte mishandlernykker?

Er alle menn latent voldelige, og eneste grunnen til at menn i norge ikke utnytter seg av denne volden, er at dere er så mye snillere en menn i andre kulturer?

gjentar mitt spørsmål jeg, siden ingen av dere fantastiske herrer evner å svare.

Er maktmissbruk og voldsbruk en ting som ligger medfødt hos alle menn?

Måtte det kvinners overtalelse til, før dere evnet å se hva som faktisk er rett og galt?

Dersom dere er oss så overlegne, burde dere ikke da selv sett at slik dere hold kvinner som slaver, var feil? hvorfor måtte kvinner fortelle dere det?

Og, er dere egentlig bare en gjeng voldsforbrytere hele gjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infralove
Den fantastiske listen din inkluderer bl. a. den revolusjonerende oppfinnelsen skjold til vindusvisker!

Skjold til vindaugsviskaren? Det var sjølve vindaugsviskaren ho oppfann. Du kan jo prøve å køyre utan.

Du ser på mange av oppfinningane som små og ubetydlege. Men hadde du prøvd å klare deg utan vindaugsviskaren til dømes, så hadde du nok sett annleis på det.

I tillegg overser du det faktum at det er ikkje berre å snurre ihop nokre deler, og vips så har du ei båndsag. Du trenger kunnskap og intelligens for å få til noko slikt. Det er nok mykje meir krevjande enn det vi kan forestille oss. Og sjølv om oppfinningane verkar ubetydlege, så ligg det like mykje arbeid bak dei. Men kvinner har og oppfunne saker og ting som har større betydning, sjølv om du nektar å innsjå det.

Kjære dere. Det finnes titusener av dyktige menn for hver dyktige kvinne. Med få unntak er alt laget av menn. Og slik vil det alltid være. Kvinner flest har rett og slett ikke det som trengs for å gjøre noe stort. Dere kan imidlertid gjøre bra ting hvis dere får en ledende hånd og aller helst en konkret oppgave.

Tvert imot, vi ser at kvinnene i meir grad interesserer seg for forskning, data osv.

Og antallet kjem nok til å stige.

Det er haldningar og diverse som har forhindra kvinner i å gjere seg meir bemerka innan forsking osv. Men på tross av negative haldningar, er det overraskande mange kvinner som har bidratt.

Men eg tenkjer at du i stadan for å prøve å forstå, så kjem du til å fokusere nokolunde slik;

"HAHAHA 15%, skal det liksom vere noko!!!!"

Og dermed gå glipp av poenget ...

Det gjelder ikke bare oppfinnelser, men business generelt. Finnes det i det hele tatt et stort suksessrikt firma som i hovedsak er startet og drevet av kvinner? Neppe. Og om det gjør det, snakker vi i hvert fall om promiller av næringslivet.

Hehe. Du spør jo etter nye områder for kvart innlegg. Håpar du at du til slutt skal finne ein stad der kvinner aldri har trådd? Er det deg sjølv eller oss du prøvar å overbevise?

Forsøk å diskutere tema i stedet for å bli personlig. Ikke det at jeg tror du har evnen til det, men du kan jo forsøke.

Du burde kanskje slutte å bruke hersketeknikkar sjølv, før du begynner å fortelje andre korleis dei skal forholde seg til deg.

Det er fordi at eg ikkje forholder meg til tull og synsing :)

Og dersom det er så tydeleg at menn er overlegne i absolutt alt, så burde det ikkje vere noko problem for deg å dokumentere det. Eg har ikkje sett deg oppgi noko kjelde hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...