Ciara Skrevet 2. januar 2009 #81 Del Skrevet 2. januar 2009 Løse oppgaver som menn har laget til deg klarer du nok. Men finnes det ett eneste revolusjonerende, eller i det minste kommersielt vellykket, dataprogram laget av kvinner? Microsoft, Apple, Google, Facebook, etc. Alt er laget av menn, menn og atter menn. Dere har like stor tilgang til pc-er som oss, men mangler evnene til å skape noe. Hold deg til kjøkkenet der du kan bake kaker, du. Så du går med på at kvinner kan skape bakverk, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #82 Del Skrevet 2. januar 2009 Så du går med på at kvinner kan skape bakverk, altså? Jada, dere er så flinke på kjøkkenet, så. Jeg skal i tillegg være så snill å gå med på at dere er gode til å tilpasse nyvinninger til kvinner. Dere vet - utrolig nok - best hva dere selv liker. Så for at en smart oppfinnelse av en mann skal bli en kommersiell suksess hos kvinner, må det kvinner til for å finjustere den (design og ergonomi og slikt). Det er stort sett den eneste funksjonen dere har i den skapende delen av næringslivet. Men verdens beste kokker er hovedsaklig menn det også. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. januar 2009 #83 Del Skrevet 2. januar 2009 bøyer meg i støvet, jeg har ikke ledd så mye på lenge :dåne: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #84 Del Skrevet 2. januar 2009 I tillegg kan vi jo si at velferdssamfunnet er blitt til med menns medvirkning, og her kommer jo bl.a. alle de rettigheter og velferdsordningene som kvinner har i forbindelse med fødsler. Den velstanden som de fleste nyter godt av, er blitt til på grunn av at menn har jobbet hardt for det. En forutsetning for at menn har kunnet jobbe hardt, er jo at kvinner har tatt støyten med hardt arbeid på hjemmebane. Samtidig har kvinner blitt frarøvet muligheter og rettigheter til å delta på lik linje med menn for å jobbe hardt utenfor hjemmet. Selv idag ser vi tendensen til at menn unnlater seg arbeidet på hjemmebane og prioriterer seg selv og egen karriere. Med hensyn til menneskelige kvaliteter, hva gjør et menneske til et godt menneske? Evne til å ta seg av andre mennesker eller evne til å prioritere seg selv? De godene som kvinner har idag, hvilket forøvrig er selvfølgelige goder og ikke noe kvinner skal måtte være takknemlige for - det er goder som er selvfølgeligheter, det skulle bare mangle at de er på plass, er det kvinner som har satt fokus på. Det er ikke menn som har hevet stemmen på vegne av kvinner, men kvinner som har kjempet på vegne av kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #85 Del Skrevet 2. januar 2009 Ah, unntakene som bekrefter regelen kunne oppsummeres på drøyt 10 linjer. Løse oppgaver som menn har laget til deg klarer du nok. Men finnes det ett eneste revolusjonerende, eller i det minste kommersielt vellykket, dataprogram laget av kvinner? Microsoft, Apple, Google, Facebook, etc. Alt er laget av menn, menn og atter menn. Dere har like stor tilgang til pc-er som oss, men mangler evnene til å skape noe. Hold deg til kjøkkenet der du kan bake kaker, du. Facebook? Bevares, hvilket nyttig bidrag til mennskeheten. Facebook gjør jo samfunnet mer sivilisert og inkluderende. Det at skaperene av Apple osv er menn er nok ikke tilstrekkelig grunnlag for å hevde din selvfølelse (jeg antar du har utvekst mellom beina). Særlig ikke med tanke på at alle kriger er igangsatt av menn, menn og atter menn. Det lille av positive ting blir så til de grader utvisket av alle historiske bestialske overgrep mot menneskeheten. Hitler, Stalin, Mussolini, Hussain. Menn, menn og atter menn. Som mann er oddsene er større for at du begår drap, voldtekt eller en annen grusomhet mot andre mennesker, enn at du faktisk gjør noe bra. Du brude kutte av deg snurrebassen først som sist. Men ikke at det ville gjøre noe til eller fra, mangelen på empati skyldes vakuumet mellom ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 2. januar 2009 #86 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ah, unntakene som bekrefter regelen kunne oppsummeres på drøyt 10 linjer. Løse oppgaver som menn har laget til deg klarer du nok. Men finnes det ett eneste revolusjonerende, eller i det minste kommersielt vellykket, dataprogram laget av kvinner? Microsoft, Apple, Google, Facebook, etc. Alt er laget av menn, menn og atter menn. Dere har like stor tilgang til pc-er som oss, men mangler evnene til å skape noe. Hold deg til kjøkkenet der du kan bake kaker, du. Grace Hopper. Ada Byron Lovelace regnast som historiens første dataprogrammerar. Det hadde kanskje vore lurt å lest litt, før du kjem med slike bastante utsegn som er basert på gjetting... Det handlar ikkje om at kvinner ikkje kan, at der er kvinnlege oppfinnarar motbeviser det. I dag er ca 20% av alle oppfinnarar, kvinner. Det er forventa at denne prosenten vil stige til 50% i løpet av neste generasjon. I løpet av historien har undertrykking og haldningar forhindra kvinner i å utforske dette området. Men vi ser no at det snur. Her er fleire oppfinnelser av kvinner, sidan du er så opptatt av antall. Men der er sjølvsagt mange fleire. Endret 2. januar 2009 av Infralove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 2. januar 2009 #87 Del Skrevet 2. januar 2009 Ah, unntakene som bekrefter regelen kunne oppsummeres på drøyt 10 linjer. Løse oppgaver som menn har laget til deg klarer du nok. Men finnes det ett eneste revolusjonerende, eller i det minste kommersielt vellykket, dataprogram laget av kvinner? Microsoft, Apple, Google, Facebook, etc. Alt er laget av menn, menn og atter menn. Dere har like stor tilgang til pc-er som oss, men mangler evnene til å skape noe. Hold deg til kjøkkenet der du kan bake kaker, du. Nok en gang kommer du med uholdbare argumenter! Du vet vel at verdens første programmerer var en kvinne??? Men du vet kanskje ikke hva en programmerer er!? Du er morsom du kjære dumme deg! Hvordan har du bidratt da? Hva gjør du? Annet enn å hakke ned på kvinner da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #88 Del Skrevet 2. januar 2009 Nok en gang kommer du med uholdbare argumenter! Du vet vel at verdens første programmerer var en kvinne??? Men du vet kanskje ikke hva en programmerer er!? Du er morsom du kjære dumme deg! Hvordan har du bidratt da? Hva gjør du? Annet enn å hakke ned på kvinner da.. Dette visste ikke jeg, og jeg er kvinne. Er det ikke symptomatisk for tingenes tilstand, at menn skryter av andre menn og neglisjerer kvinnene som faktisk viser seg å være pioneerene? Skrytepavene er jo stort sett menn. Fordi mange menn har så sårbart ego at de, som aldri personlig har prestert noe av betydning annet enn kvalme fjerter, benytter enhver anledning til å skryte av andre menn for å prøve opphøye seg selv, hører vi dessverre sjelden om kvinner som ovennevnte. Kvinner er jo ikke kjent for å skryte av seg selv på vegne av hva andre kvinner har prestert. Mens dette er typisk for menn. Henger vel sammen med at de fleste menn har lavere intelligens enn kvinner, mens en liten prosentandel har høyere intelligens enn kvinner. De lavt intelligente mennene prøver ophøye seg selv ved å peke på de 5% av menn som har høy intelligens. Så veldig..lite intelligent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #89 Del Skrevet 2. januar 2009 Dette visste ikke jeg, og jeg er kvinne. Er det ikke symptomatisk for tingenes tilstand, at menn skryter av andre menn og neglisjerer kvinnene som faktisk viser seg å være pioneerene? Pioner!!! Ada var Babbage's assistent. Hun ble satt til å skrive ned instruksjonene han hadde tenkt ut. Joda, kvinner var "pionerer" med hullkort også. 60-årenes mest shitty jobb. Biler, skip, fly, romskip, bygg, dataprogrammer, forskning... Listen kan lages så lang man bare vil. Ett er felles: Alt skapes av menn. Hvor lang tid tror dere det tar før et dataprogram utviklet av en kvinne blir en verdenssuksses? Jeg tipper minst 100 år. Da vil tilfeldighetene føre til at en kvinne med unormalt høyt testosteronnivå skaper noe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 2. januar 2009 #90 Del Skrevet 2. januar 2009 Pioner!!! Ada var Babbage's assistent. Hun ble satt til å skrive ned instruksjonene han hadde tenkt ut. Joda, kvinner var "pionerer" med hullkort også. 60-årenes mest shitty jobb. Biler, skip, fly, romskip, bygg, dataprogrammer, forskning... Listen kan lages så lang man bare vil. Ett er felles: Alt skapes av menn. Hvor lang tid tror dere det tar før et dataprogram utviklet av en kvinne blir en verdenssuksses? Jeg tipper minst 100 år. Da vil tilfeldighetene føre til at en kvinne med unormalt høyt testosteronnivå skaper noe bra. Du er syk i hodet ditt! Har skikkelige mange komplekser du? Jeg kommer til å lage dataprogrammer når jeg er ferdig jeg. Du har fortssatt ikke svart på det jeg spurte om! Hva har du bidratt med i samfunnet da????? Du kommer aldri til å få deg dame, det er nå hvertfall sikkert, finnes ingen som vil ha en taper som deg. Du føler deg tydeligvis truet av damer og har mange komplekser. Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å utrette langt mer enn deg, det er hvertfall sikkert. Du kommer til å få et stusselig liv med dine holdninger, jeg kan ikke annet enn synes synd på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. januar 2009 #91 Del Skrevet 2. januar 2009 rasende er nok å ta litt hardt i, du skaper ikke så sterke følelser i mange av oss tror jeg. forøvrig er jeg ganske sikker på at de aller fleste norske kvinner er takknemlige over at de bor i et land der vi har de mulighetene vi har. Det vi er uenig med deg i, er at vi skal takke mannen for dette. At urettferdighet skjer andre steder, betyr ikke at man trenger takke tidligere voldsforbrytere for ikke å skade oss lenger. For skal du se på det på den måten du sier, så må vi faktisk slutte å se på menn som likeverdige, opplyste og kunnskapsrike menn, og begynne å se på dere som forbrytere og mishandlere. Er det det du ønsker? At vi skal takke dere fordi dere tøyler deres medfødte mishandlernykker? Er alle menn latent voldelige, og eneste grunnen til at menn i norge ikke utnytter seg av denne volden, er at dere er så mye snillere en menn i andre kulturer? Og, i såtilfelle, så burde igrunnen menn vise litt mer takknemlighet ovenfor kvinner. For at vi, som tydeligvis er de mest oppegående og vise av kjønnene, fortalte dere at det dere gjorde var galt, på en så overtalende måte at dere evnet å se at vi hadde rett. Dere burde takke oss for at vi viste dere den rette veien og fikk dere til å gå fra å være udyr til medmennesker. Dere burde takke oss for at vi satte igang noe som hadde en stor innvirkning på utviklingen i landet, og siden de aller fleste husstander idag er avhengige av at både mannen og kvinnen jobber og tjener penger, burde dere takke oss litt mer for at vi er villige til å gjøre dette, og dermed skape ett samfunn der vi har en luksus og overflod som samfunnet som helhet ikke hadde evnet om det var slik dere så inderlig ønsker vi skal takke dere for at det ikke er. Dersom kvinner ikke hadde jobbet så mye som dere gjør, ville vi hatt en lavere inflasjon og lavere priser på det meste. Levestandarden ville gått noe ned, men ikke så voldsomt, vil jeg tro. I tillegg ville vi ikke hatt alle disse unødvendige kranglene om hvem skal gjøre hva i huset. Jeg vil allikevel nevne at jeg ser det som en selvfølge at kvinner skal kunne delta i yrkeslivet på lik linje med menn, men da for sin egen del. Det store paradokset, som mange menn er mektig lei av og forbannet over, er at ingen steder i verden har kvinner det så bra som i Vesten, allikevel er det ingen steder kvinner klager og er mer fiendtlig innstilt overfor menn enn her. Vi synes vel det er blodig urettferdig at menn som behandler damene sine skammelig, som f.eks. i muslimske land, blir møtt med langt mer varme og vennlighet fra kvinner i sine land enn vi blir i våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 2. januar 2009 #92 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hvilken utdannelse har egentlig du/huleboeren som sprer kompleksene sine på kvinneguiden? Hva jobber du som? Hva har du bidratt med i samfunent? Hvordan behandler du damene du eventuelt jobber sammen med? Endret 4. januar 2009 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. januar 2009 #93 Del Skrevet 2. januar 2009 Dersom kvinner ikke hadde jobbet så mye som dere gjør, ville vi hatt en lavere inflasjon og lavere priser på det meste. Levestandarden ville gått noe ned, men ikke så voldsomt, vil jeg tro. I tillegg ville vi ikke hatt alle disse unødvendige kranglene om hvem skal gjøre hva i huset. Jeg vil allikevel nevne at jeg ser det som en selvfølge at kvinner skal kunne delta i yrkeslivet på lik linje med menn, men da for sin egen del. Hvordan får du dette til å henge i hop? Kvinner bør jobbe mindre, men samtidig skal de delta i yrkeslivet på lik linje med menn og ta husarbeidet? Døgnet har bare 24 timer for kvinner også, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 2. januar 2009 #94 Del Skrevet 2. januar 2009 Dersom kvinner ikke hadde jobbet så mye som dere gjør, ville vi hatt en lavere inflasjon og lavere priser på det meste. Levestandarden ville gått noe ned, men ikke så voldsomt, vil jeg tro. I tillegg ville vi ikke hatt alle disse unødvendige kranglene om hvem skal gjøre hva i huset. Jeg vil allikevel nevne at jeg ser det som en selvfølge at kvinner skal kunne delta i yrkeslivet på lik linje med menn, men da for sin egen del. Det store paradokset, som mange menn er mektig lei av og forbannet over, er at ingen steder i verden har kvinner det så bra som i Vesten, allikevel er det ingen steder kvinner klager og er mer fiendtlig innstilt overfor menn enn her. Vi synes vel det er blodig urettferdig at menn som behandler damene sine skammelig, som f.eks. i muslimske land, blir møtt med langt mer varme og vennlighet fra kvinner i sine land enn vi blir i våre. HAHAHA, nok en gang.. De kvinnene blir mishandlet hver dag enten psykisk eller fysisk og kan ikke noe annet enn å fake varme og vennlighet, Du motsier deg selv veldig i det du sier. Når de damer blir behandlet skammelig og frykter for livet sitt så sier det seg vel selv at de ikke tør klage. Synes du virkelig vi skal takke menn for at dere ikke oppfører dere som ville dyr og slår og tenner på oss. Ja, TUSEN TAKK!!!! Hvorfor skal ikke kvinner ha det bra egentlig, hvorfor skal ikke vi fortjene å bli behandlet likt uten å måtte takke dere for det??? Jeg vet ikke om noen menn som har kompleksene dere her inne har, dere er nok i et mindretall for ingen normale mennesker har slike urgamle holdninger som dere viser. Hva med å takke kvinnen for alt det hun gjør, det er det ingen som tenker på. Prøv å føde et barn og bli møtt med fordommer hele tiden. Håper ingen av dere får barn selv, det hadde blitt en tragedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 3. januar 2009 #95 Del Skrevet 3. januar 2009 Når jeg tenker på alt dette, slår det meg hvor utrolig takknemlige norske kvinner burde ha vært overfor norske menn. Joda, det er mannen som er det sterke kjønn! Norske menn kunne ha valgt å behandle kvinnene sine akkurat like ille som nevnt ovenfor. I stedet behandles norske kvinner som dronninger og bæres frem på silkeputer. Men er de takknemlige? Å nei da! I stedet skriker de opp om enda mer kvinnekvotering - det være seg i næringslivet eller ved universitetet. Jeg er faktisk glad jeg aldri har blitt misshandlet eller voldtatt. Men taknemlig, nei det er jeg ikke. Som kvinne har jeg følt meg truet av menn, jeg har blitt utsatt for seksuelle tilnærmelser. Enkelte menns holdninger til kvinner, skremmer meg i stor grad. Og før du lar alle menn ta æren for å behandle kvinner som dronninger, bør du tenke på alle kvinner og barn som daglig utsettes for vold av menn. Kvinner som må oppsøke krisesenter fordi de blir forfulgt av menn. Når det er snakk om at menn tilfører samfunnet så mye mer enn kvinner, husk da også at menn er overrepresentert når det gjelder kriminalitet. Dette koster samfunnet mange penger, for ikke å snakke om alle menneskene som blir skadelidende. De fleste av offrene er også menn, bortsett fra når det gjelder voldtekt og vold i nære relasjoner. Vi kvinner mener da ikke at dere menn skal takke oss for at vi oppfører oss, slik at dere slipper gå rundt å frykte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #96 Del Skrevet 3. januar 2009 Du er syk i hodet ditt! Har skikkelige mange komplekser du? Jeg kommer til å lage dataprogrammer når jeg er ferdig jeg. Fantastiske argumenter! Det er sjelden jeg har sett noen så søt og sint på en gang! :rødme: Men joda, du vil nok en dag skrive dataprogrammer. Eller rettere sagt, bistå en mannlig sjefsprogrammerer. Kjære lille snille deg. Jeg skjønner godt at det gjør vondt at virkeligheten påpekes. Menn har gjennom historien utviklet praktisk talt alt og kvinnefrigjøringen har ikke endret det. Det er selvfølgelig ikke tilfeldig. Hadde kvinner hatt de samme genetiske anlegg som menn, ville de naturligvis ha satt sitt preg på historien. Men dessverre, kvinner har aldri hatt og vil aldri få baller til å utføre de samme tingene som menn. Det er med mentale som det fysiske. Med noen få unntak er kvinner dårligere utrustet over hele fjøla enn menn. Ett av unntakene er å føde barn. Der er dere knallgode. Neste gang du morer deg, ser en film eller ler av en vits, tenk på hvem som har tenkt ut det som gjør at du har det bra. (Svar: Menn. ) Deretter synes jeg du bør revurdere om du ikke bør takke oss som har gjort livet ditt så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #97 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg vet ikke om noen menn som har kompleksene dere her inne har, dere er nok i et mindretall for ingen normale mennesker har slike urgamle holdninger som dere viser. Så, så, snuppa. Når vi om noen tiår er ferdig med dette historiens sidespor som likestilling er, vil vi få tilbake veldefinerte kjønnsroller. Mannen som skaper og kvinnen som vedlikeholder og familieanker. Men faktisk er jeg litt enig med deg. Likestillingen har bare bragt dere depresjoner, ME, fibromyalgi og Gud-vet-hva dere ikke har fått som følge av friheten vi har gitt dere. Vi vet jo nå at dere aller mest ønsker en kraftig stemme og en fast hånd som forteller dere hva dere skal gjøre. Da først blir dere lykkelige. Så vi menn burde kanskje ikke ha sluppet dere løs. Vi har vel rett og slett vært for snille. Men likevel synes jeg vi fortjener en takk for at vi hørte på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trygg Mann Skrevet 3. januar 2009 #98 Del Skrevet 3. januar 2009 Så, så, snuppa. Når vi om noen tiår er ferdig med dette historiens sidespor som likestilling er, vil vi få tilbake veldefinerte kjønnsroller. Mannen som skaper og kvinnen som vedlikeholder og familieanker. Men faktisk er jeg litt enig med deg. Likestillingen har bare bragt dere depresjoner, ME, fibromyalgi og Gud-vet-hva dere ikke har fått som følge av friheten vi har gitt dere. Vi vet jo nå at dere aller mest ønsker en kraftig stemme og en fast hånd som forteller dere hva dere skal gjøre. Da først blir dere lykkelige. Så vi menn burde kanskje ikke ha sluppet dere løs. Vi har vel rett og slett vært for snille. Men likevel synes jeg vi fortjener en takk for at vi hørte på dere. Du snakker ikke for andre enn deg selv, glem det der vi-preiket. Vi menn med selvtillit og omløp i skallen ler like rått som kvinnene gjør her. Faen ass, dere driter maks på leggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannsgris1 Skrevet 3. januar 2009 #99 Del Skrevet 3. januar 2009 Den tråden her blir rett og slett for dum. Heldigvis er det bare et fåtall av den mannlige befolkningen som har synet til de selvgode, patetiske mennene som har skrevet her inne. Vi skal da ikke takke menn for at vi blir behandlet med respekt og likeverd, det skal være en SELVFØLGE!!!! At damer ikke har fått vært med på å skape ny teknologi i like stor grad som menn er pga mangel på rettigheter og utdanning som kvinner har manglet gjennom tidene. Dette vil i fremtiden balanseres ut fordi dagens kvinner har bedre vilkår enn før og har nå muligheten til det. Til deg som skriver at menn er mer intelligente/de eneste som klarer skape ny teknologi: jeg skal vedde på at jeg hadde høyere karaktersnitt enn deg på videregående og at jeg kommer til å gjøre mye mer ut av livet mitt og skape mye mer enn det du noengang vil gjøre. Du får sitte hjemme på hybelen til mora di og leve på trygd og på hu. Når jeg er ferdig meg min utdannelse, mastergrad i informatikk så kan jeg velge og vrake i ulike jobber. Jeg får kun topkarakterer (korreksjon:toppkarakterer) og jobber som bare det. Nei, jeg er ikke lesbe (bare litt skrytete), jeg er ikke for kjønnskvotering og jeg stemmer ikke rød!! (rødt? Eller valgalliansen?) Jeg er så glad samboeren min ikke er så skutt i hodet som det dere er. (det betyr at han trasher deg i mario kart?) Slike menn som dere bestiller vel konene deres på nettet eller henter dem i Thailand (er det galt og nå?) slik at dere kan undertrykke dem (de har det nok bedre her, så hva faen klager de for), som dere tydeligvis mener at damer burde behandles. SKAM DERE!!!!!!! I det minste hold dere unna kvinneguiden!! (si meg, er du like hissig hver gang venninnene dine forveksler java med kaffe? :D ) 1. Kvinner får statistisk sett bedre karakterer enn menn, selv om IQ er statistisk sett jevnt fordelt. Det vil si at kvinner får en lettere tur, og sånn sett er jeg ikke så imponert over pliktoppfyllende kjerringer som de fortrinnsvis kvinnelige lærerene forfordeler. Bias, rett og slett. 2. Java, Ruby, Perl, Python, C, C++, Visual Basic, Pascal, PHP, stopp meg når vi kommer til det programmeringsspråket en kjerring står bak. Men bra det også fins kvinnelige informatikere. Hvem skal en ellers lure til å hente kaffe, lizm? Og boller. 3. Typisk kvinner å skylde på menn for at de ikke står bak flere gode oppfinnelser. Typisk indoktrinering som begynner på barneskolen med at dersom noen kvinner ikke hadde pælma seg foran hester, og dratt på seg røde strømper, så ville de fremdeles ha vært hjemmeværende. Det er selvfølgelig en grov forenkling av virkeligheten, slik aggressive, psykotiske, små feminister med komplekser skriker ut med hissig stemme. Jeg leste en blog av en hjemmeværende triatlet som fortalte om hvordan han fikk stygge blikk av andre mødre når han tok med poden i butikken, og etterhvert skjønte han at det var fordi han ble sett på som en spion som kunne røpe hvor jævlig behagelig det er å være hjemmeværende. Bare passe på å gjøre alt husarbeidet 10 min før kjerringa kom hjem, så det så ut som han hadde jobbet. Faktum er at kvinner er bedagelige vesen, som skal ha i pose og sekk, og dessverre har forventningene til kvinner steget i befolkningen, slik at disse late dyra nå må ut i arbeidslivet for å være fornøyde med seg sjælv. Marie Curie klarte å gjøre store oppdagelser. Hvorfor klarte ikke andre kvinner dette? Svar: de var mer enn nok happy med å spre bein og bake kaker, for de TRENGTE IKKE MER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #100 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hva har du bidratt med i samfunent? Jeg holder kurs i rettskriving. Også i touching, samt pusteteknikker. Med en kombinasjon av kompetanse, blir kanskje innleggene dine lesbare? Hvordan behandler du damene du eventuelt jobber sammen med? Jeg prøver å jobbe så lite som mulig med damer, da jeg setter pris på mentalt stabile arbeidskollegaer. Endret 4. januar 2009 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå