Gå til innhold

Kvinnen bør takke mannen!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nei, ingen av dere har villet forholde dere til at menn er totalt overlegne kvinner på alle nyskapende felt i hele samfunnet. All statistikk og alt man kan se med egne øyne viser at menn er ufattelig mye flinkere enn kvinner når det gjelder å skape verdier.

Dere bør i det minste takke oss for at vi ikke påpeker dette hele tiden. I arbeidslivet jatter vi derimot med dere, oppmuntrer dere og syr puter under armene deres. Alt for at dere ikke skal føle dere mindreverdige. Da hadde dere bare blitt deprimerte og bidratt enda mindre til verdiskapningen.

Stapp den nyskapinga og statistikken opp i ræva di. Har du noe i mot kvinner eller? Og tror du at det bare er innenfor teknologi man skaper verdier?? I så fall har du gått glipp av noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og tror du at det bare er innenfor teknologi man skaper verdier?? I så fall har du gått glipp av noe...

Neida, jeg er klar over sminkesalg og sjelesørging for medsøstre teller med i beregningen av BNP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er klar over sminkesalg og sjelesørging for medsøstre teller med i beregningen av BNP.

:popcorn:

Du "glømte" å svare på det første spørsmålet.

Endret av Leiah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kyniker
Dersom den hvite rasen forsvinner som følge av raseblanding medfører det nødvendigvis at det biologiske mangfoldet i global skala blir mindre.

Nei. Da har du en egen definisjon på mangfold. Mengden av forskjell er større, jo mer blanding. Gråtoner gir mer variasjon enn bare sort og hvitt.

Folk flest har et instinktivt ønske om å sikre sine egne gener, herunder egen folkegruppe da denne deler mer av ens eget genetiske materiale enn andre.

Dette forklarer ikke påstanden du kom med, at jeg skulle være forpliktet til å pule kvinner som er hvite og ikke av annen hudfarge. Du gir en "ER" beskrivelse, men argumenterer med "BØR."

Et lite tips i retur: tilpassingen til miljøet i Europa var mer krevende enn tilpassing til miljøet i f.eks. Afrika. Naturlig seleksjon førte derfor til at de som overlevde i Europa hadde betydelig høyere i IQ enn de i Afrika. En annen miljøtilpassing er pigmentene i huden.

Både hvit hud, og høy IQ, er (uavhengige) resultater av tilpasningen til et nordisk miljø.

Videre handler kampen for å sikre hvites etniske integritet om mer enn bare IQ.

Ja, det var poenget mitt, det er størrelser som er uavhengige. Jeg påstår ikke at både IQ og hudfarge ikke har oppstått som en funksjon av like miljøer.

Vil bare presisere at grunnen til at jeg skriver dette, skyldes de som leser innleggene dine, ikke deg selv, du har nok av referanser som får meg til å tro at du har et lite sosialeksperiment, eller flere samtidig, i denne online-karakteren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da har du en egen definisjon på mangfold. Mengden av forskjell er større, jo mer blanding. Gråtoner gir mer variasjon enn bare sort og hvitt.

Hvis du har fire spann med forskjellig maling og du kaster all malingen i en stor balje, så har du MER variasjon, ikke MINDRE? Artig lek med ord, får man si.

Dette forklarer ikke påstanden du kom med, at jeg skulle være forpliktet til å pule kvinner som er hvite og ikke av annen hudfarge. Du gir en "ER" beskrivelse, men argumenterer med "BØR."

Ah, man viser til Hume?

Dersom man ikke har (den medfødte) solidariteten med sitt eget folk, så gir det kanskje liten mening å snakke om "bør". Det samme argumentet kan brukes overfor familiemedlemmer, for hvorfor "bør" en mor bry seg om sitt eget barn, sitt eget kjøtt og blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kyniker
Hvis du har fire spann med forskjellig maling og du kaster all malingen i en stor balje, så har du MER variasjon, ikke MINDRE? Artig lek med ord, får man si.

Nei, analogien din er feil. Gener kombineres ikke på samme måte som med fargespann. Kjempelysebrun, lysebrun, brun, mørkebrun, kjempemørkebrun er mer variert enn hvitt og sort, og genmaterialet vil også bli mer variert.

Ah, man viser til Hume?

Dersom man ikke har (den medfødte) solidariteten med sitt eget folk, så gir det kanskje liten mening å snakke om "bør". Det samme argumentet kan brukes overfor familiemedlemmer, for hvorfor "bør" en mor bry seg om sitt eget barn, sitt eget kjøtt og blod?

Hun bare gjør det. Sånn er det. Det fins ingen holdepunkter for å si at hun bør, og det er meningsløst å si at alle kvinner bør forplante seg. Vi blir slukt av sola uansett, og kommer alle til å dø, so who fucking cares. At dine preferanser tilsier at andre ikke skal knulle negerjenter, det er noe helt annet, og det driter jeg i.

Men om vi tar utgangspunkt i at du og jeg forsøker å maksimere lykken vår i livet, så har du et poeng i at vi ikke behøver å behandle kvinner bra. Så hvorfor vi allikevel gjør det, er jo en gåte, det ser ikke ut som om kvinnenes frammarsj er udelt bra for oss gutter. Kan det være fordi vi ikke har noe valg, det bare er blitt sånn?

Jeg tenker mer som J.L Mackie, men hva vet jeg. Reiste unna ex.phil. Litt sånn trekkfugl, lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kyniker
Stapp den nyskapinga og statistikken opp i ræva di. Har du noe i mot kvinner eller? Og tror du at det bare er innenfor teknologi man skaper verdier?? I så fall har du gått glipp av noe...

Jeg har masse imot kvinner. Hadde jeg vært Gud, ville jeg skammet meg, så mongo i hue mange damer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, analogien din er feil. Gener kombineres ikke på samme måte som med fargespann. Kjempelysebrun, lysebrun, brun, mørkebrun, kjempemørkebrun er mer variert enn hvitt og sort, og genmaterialet vil også bli mer variert.

Hvis man har en relativt liten gruppe mennesker med høy IQ som så blander seg med mennesker med særdeles lav IQ, vil det da være en berikelse?

Vil det være en berikelse hvis de mest folkerike rasene absorberer de minst folkerike, slik at den sistnevnte gruppen dør ut?

Vi har strenge bøtesatser for folk som parrer hunder med ulver, nettopp fordi ulvens genetiske materiale ikke skal blandes ut. Jeg anvender samme prinsipp på mennesker.

Hun bare gjør det. Sånn er det.

Det er en grunn til at hun gjør det, det ligger en logisk "tanke" bak. De som ga faen døde ut, de sterkeste (de med instinkter som sikret at genene deres videreførte seg) gjorde det motsatte. De gjorde som meg.

Men om vi tar utgangspunkt i at du og jeg forsøker å maksimere lykken vår i livet, så har du et poeng i at vi ikke behøver å behandle kvinner bra.

Så hvorfor vi allikevel gjør det, er jo en gåte, det ser ikke ut som om kvinnenes frammarsj er udelt bra for oss gutter. Kan det være fordi vi ikke har noe valg, det bare er blitt sånn?

Fordi vi menn har instinkter som gjør at vi setter pris på damer og ønsker at de skal ha det bra, så forsaker vi oss selv til tider og forventer det samme i retur. Klisjeen om å "gi og ta" er således treffende, men etter mitt syn er det altfor mange norske damer som gir 30% av tiden og tar de resterende 70%, og til alt overmål får seg til å hevde at det er de selv som er generøse, og deres menn som er de heldige i forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en relativt liten gruppe mennesker med høy IQ som så blander seg med mennesker med særdeles lav IQ, vil det da være en berikelse?

Da starter du en diskusjon på siden av ankepunktet mitt. Men greit det, IQ-messig er jo blandingen en berikelse for den lavintelligente gruppen, på mange måter.

Vil det være en berikelse hvis de mest folkerike rasene absorberer de minst folkerike, slik at den sistnevnte gruppen dør ut?

Har jeg ikke noe spesiell formening om.

Vi har strenge bøtesatser for folk som parrer hunder med ulver, nettopp fordi ulvens genetiske materiale ikke skal blandes ut. Jeg anvender samme prinsipp på mennesker.

Ja, jeg har skjønt det. Dette med hund og ulv var nytt for meg. Jeg antar at det fins gode grunner for å ikke ville blande inn ulvens genetiske materiale i noe som helst.

Det er en grunn til at hun gjør det, det ligger en logisk "tanke" bak. De som ga faen døde ut, de sterkeste (de med instinkter som sikret at genene deres videreførte seg) gjorde det motsatte. De gjorde som meg.

Javel. Hva gjorde du da?

Fordi vi menn har instinkter som gjør at vi setter pris på damer og ønsker at de skal ha det bra, så forsaker vi oss selv til tider og forventer det samme i retur. Klisjeen om å "gi og ta" er således treffende, men etter mitt syn er det altfor mange norske damer som gir 30% av tiden og tar de resterende 70%, og til alt overmål får seg til å hevde at det er de selv som er generøse, og deres menn som er de heldige i forholdene.

Javel, men så lenge det fungerer, og vi aksepterer det, så er det vanskelig å si at det burde være annerledes. Hvilken fordel har kvinner av at ting er annerledes?

Det fins mange, mange damer jeg ikke har noe imot, også. Som er vennlige, smarte, ambisiøse og hyggelige å være sammen med. Jeg er sikker på at en muskelbunt som deg, burde ha sjanser til å finne seg en kvinne som er mer enn 70% bra og mindre enn 30% dårlig, men om du legger til for mange tilleggskriterier, så blir det kanskje vanskelig, som strenge kjønnsroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ga faen døde ut, de sterkeste (de med instinkter som sikret at genene deres videreførte seg) gjorde det motsatte. De gjorde som meg.

Men da må du også huske at du kunne vært luket bort dersom vi hadde bodd i et steinaldersamfunn. Alle de av oss som har hatt en sykdomstilstand eller et handicap som hadde vært livstruende uten behandling hadde dødd tidlig og derfor ikke fått forplantet oss, vi hadde altså IKKE vært av de sterkeste. Kanskje hadde vi hatt en ung og uerfaren mor som ikke passet godt på oss, kanskje kunne hun ikke amme, osv. osv.

Derfor - i dagens samfunn nytter det ikke å komme trekkende med en lite gjennomtenkt darwinistisk tese. Se bare hvor mange rednecks og trailertrash i USA som tenker de samme tankene som deg - er ikke DET "the shallow end of the genepool", så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man fire spann med maling, har man kun fire farver. Om man blander dem kan man få hele regnbuen. Men samtidig mister man de fire opprinnelige farvene.

Mulighetene for variasjon forsvinner idet man varierer, men den tilstedeværende variasjonen blir større.

Men dette blir nok alt for vanskelig for både konservative og kynikere å forstå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da starter du en diskusjon på siden av ankepunktet mitt. Men greit det, IQ-messig er jo blandingen en berikelse for den lavintelligente gruppen, på mange måter.

Egentlig ikke.

De med høyest IQ vil dø ut, bastardene vil få avkom med den folkerike gruppen som er igjen (de tallrike med lav IQ), slik at deres etterkommere gradvis vil synke tilbake til minste felles multiplum.

Javel. Hva gjorde du da?

De som overlevde gjorde som meg, dvs. at de forholdt seg til sine rasebevisste instinkter og holdt seg til egen gruppe og blandet seg ikke ut.

Jeg er sikker på at en muskelbunt som deg, burde ha sjanser til å finne seg en kvinne som er mer enn 70% bra og mindre enn 30% dårlig, men om du legger til for mange tilleggskriterier, så blir det kanskje vanskelig, som strenge kjønnsroller.

Hvis du leter frem tråden om hva kvinnene her synes om menn med en betydelig mengde muskelmasse, så vil du se at det er nærmest total enighet om at dette er å anse som lite attraktivt.

At mine tilleggskriterier gjør det vanskeligere å finne en dame som passer er selvfølgelig riktig, men alternativet er å bli sammen med en jeg ikke passer med og det er neppe noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da må du også huske at du kunne vært luket bort dersom vi hadde bodd i et steinaldersamfunn. Alle de av oss som har hatt en sykdomstilstand eller et handicap som hadde vært livstruende uten behandling hadde dødd tidlig og derfor ikke fått forplantet oss, vi hadde altså IKKE vært av de sterkeste. Kanskje hadde vi hatt en ung og uerfaren mor som ikke passet godt på oss, kanskje kunne hun ikke amme, osv. osv.

Jeg ser ikke helt hvor du vil hen.

Ja, de som ikke var i stand til å komme "gjennom nåløyet" døde ut, og her i Norden var det mer krevende å overleve enn i f.eks. Afrika.

Se bare hvor mange rednecks og trailertrash i USA som tenker de samme tankene som deg - er ikke DET "the shallow end of the genepool", så vet ikke jeg.

At folk fra sørstatene i USA fremstilles som siklende, tilbakestående idioter i amerikansk media betyr ikke at dette er et korrekt bilde av innbyggerne i sørstatene.

Jeg antar at du

Inlägget redigerat, se reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes kvinnen bør elskes av mannen fremfor å ha høyest score hos Mensa eller i Nobelsprisens venner.

Feil!

IQ-tester måler det man vanligvis mener når man bruker begrepet "intelligens". Dette viser seg ved at IQ-tester er svært presise i å angi hvor egnet en person er til å utøve kompliserte arbeidsoppgaver m.m.

At IQ-tester ikke er presise er en myte, skapt av venstrevridde fjols som klamrer seg fast til tesen om at alle er født like (tabula rasa). Ikke minst trengs denne myten som en bortforklaring på hvorfor visse typer scorer svært lavt på IQ-tester.

Inlegget redigert, se reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil!

IQ-tester måler det man vanligvis mener når man bruker begrepet "intelligens". Dette viser seg ved at IQ-tester er svært presise i å angi hvor egnet en person er til å utøve kompliserte arbeidsoppgaver m.m.

At IQ-tester ikke er presise er en myte, skapt av venstrevridde fjols som klamrer seg fast til tesen om at alle er født like (tabula rasa). Ikke minst trengs denne myten som en bortforklaring på hvorfor visse typer scorer svært lavt på IQ-tester.

/Furstina (mod)

Hva i all verden mener du med "feil"?

Er det feil å mene at kvinnen bør elskes av mannen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden mener du med "feil"?

Er det feil å mene at kvinnen bør elskes av mannen?!

Det var nok en IQ-test for å se hvem som skjønte at det var feilsitat.

Er du kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil!

/Furstina (mod)

Spørs helt på hva du legger i ordet intelligens. Hvis intelligens er å arrangere geometriske former i riktig sekvens, så er iq-tester en god måte å måle det på. Men å bruke det som et definitivt mål på intellektuell kapasitet? Alfred Binet (han som fant opp iq-testen) sa jo selv at den ikke skulle brukes som et mål på intelligens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...