Strix Skrevet 1. januar 2009 #141 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er kanskje litt på feil rom her, men vågde meg inn her siden dette var tråden for de som feira alene. Er jo lykkelig gift, men han er borte på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 1. januar 2009 #142 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er kanskje litt på feil rom her, men vågde meg inn her siden dette var tråden for de som feira alene. Er jo lykkelig gift, men han er borte på jobb... Det gjør ingenting, vi gleder oss over at du er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. januar 2009 #143 Del Skrevet 1. januar 2009 Det gjør ingenting, vi gleder oss over at du er her! Takk for det Isbjørn!! Håper dere alle finner den ene å feire nyttår sammen med til neste år, dersom det er det dere ønsker såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. januar 2009 #144 Del Skrevet 1. januar 2009 om jeg kan stå å se på rakettene neste nyttårsaften, med viten om at jeg har malt og solgt egne bilder (trenger ikke være så mange), at jeg har klart å skaffe meg atelie og jobbet både med kunsten og dansen, da skal jeg også fint kunne stå der alene som i år. Selv om det selvsagt hadde vært koselig om vi var to likevel. Men, nå er det tid for senga her, i morgen er det masse planer allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 1. januar 2009 #145 Del Skrevet 1. januar 2009 om jeg kan stå å se på rakettene neste nyttårsaften, med viten om at jeg har malt og solgt egne bilder (trenger ikke være så mange), at jeg har klart å skaffe meg atelie og jobbet både med kunsten og dansen, da skal jeg også fint kunne stå der alene som i år. Selv om det selvsagt hadde vært koselig om vi var to likevel. Men, nå er det tid for senga her, i morgen er det masse planer allerede. God natt, jeg skal nok legge meg snart også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #146 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror også at jeg tar kvelden nå.. Takk for ikveld! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 1. januar 2009 #147 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) God natt til dere alle og takk for i kveld! :søvn: Endret 1. januar 2009 av Isbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanSomMistetAlt Skrevet 1. januar 2009 #148 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) God Natt! Lykke til med det nye året alle sammen! <3 Endret 1. januar 2009 av HanSomMistetAlt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #149 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg fortalte som vanlig at jeg følte meg dårlig i kveld og ville være hjemme, skylte nedpå en flaske rødvin i 22-tiden, satte i ørepropper og la meg til å sove på et mørkt med rullegardin. Ganske tung i hodet nå, men raketter klarer jeg bare ikke. Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanSomMistetAlt Skrevet 1. januar 2009 #150 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg fortalte som vanlig at jeg følte meg dårlig i kveld og ville være hjemme, skylte nedpå en flaske rødvin i 22-tiden, satte i ørepropper og la meg til å sove på et mørkt med rullegardin. Ganske tung i hodet nå, men raketter klarer jeg bare ikke. Godt nytt år! offda, alltid noen her som kan passe på deg vettu! Raketter er også forbudt nå og, så få av de i år Kos dere videre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #151 Del Skrevet 1. januar 2009 at jeg har klart å skaffe meg atelie og jobbet både med kunsten og dansen, AtelieR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. januar 2009 #152 Del Skrevet 1. januar 2009 Takk for det gamle! Sovna som en sprengt padde. Gløttet såvidt på et øye, av at jeg konstaterte at det smalt her og der. Og at brannalarmen forvarslet. Da var klokka halv ett. Mens jeg sto bredbeint ustø og klamret meg til doveggen med en hånd, og en halvtømt snabel i den andre, ga jeg opp å få åpnet det andre øyet. Så jeg stavret meg tilbake til puta, og det halvåpne øyelokket klasket ned, og holdt seg der til i dag morges. Husker vagt at telefonen peip hist og pist, men er man i koma, så er man i koma. Fortsatt med gangsperr og litt snillere gnagsår, noterer jeg meg at jeg ikke la merke til det siste ordet i trådens overskrift, før nå. Synes slett ikke det er noe trist!? Synes det er på grensen til temmelig nøytralt. Og skulle jeg i et svakt øyeblikk sleppe et kvinnfolk innpå meg, for å rasere harmoni og fordragelighet og sånn, håper jeg at hun kan brukes til flere ting enn å feire nyttår sammen med. En slags swiss army wife? Neh, nyttårsforsett? Være uthvilt i det nye året? God natt, godt nytt år, og do not disturb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2009 #153 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Sovna som en sprengt padde. Gløttet såvidt på et øye, av at jeg konstaterte at det smalt her og der. Og at brannalarmen forvarslet. Da var klokka halv ett. Mens jeg sto bredbeint ustø og klamret meg til doveggen med en hånd, og en halvtømt snabel i den andre, ga jeg opp å få åpnet det andre øyet. Så jeg stavret meg tilbake til puta, og det halvåpne øyelokket klasket ned, og holdt seg der til i dag morges. Hehe...dette laget pop-up-bilder på netthinnen min: et skikkelig sjarmtroll du jo! --- Ellers så sov jeg da klokka var midnatt. Dro flanellsdynetrekket over nesa og sovnet så godt så. Man kan jo gjøre seg sine tanker om det å være alene på slike "merkedager". Det finnes positive og negative sider ved det meste her i verden. Parforhold er en av dem. Det å ønske seg en partner å dele en armkrok med, er hyggelig nok det,- men tenk om forholdet ikke er av det beste da? Å bruke kvelden til irritasjoner og gnisninger som bygger seg opp til storms styrke, forsterket av alkohol - er jammen ikke noe morro i det hele tatt. Jeg har levd det, og jeg vil ikke ha det igjen. Egentlig er det ikke noe spesielt med den kvelden der i det hele tatt. Den er som alle andre kvelder, men "vi" legger så mange følelser i det. Spesielt sånne som er litt såre og vonde. Om vi er alene i tillegg, er det ikke måte på hvor fattige vi kan begynne å føle oss...og har vi først anlegg for det, er det ingen begrensninger på hvor fælt vi kan klare å få det. Og det er det ingen mening i! Vi fortjener bedre enn å ha det slik. I skrivende stund antar jeg at de fleste har kommet seg ut av eventuelle depresjoner, og har registrert at det har blitt den 1 Januar i år 2009. Om vi løfter blikket helt opp, ser vi at i alle retninger ligger det blanke ark og bøtter med gode kvalitets-fargestifter; det er opp til oss å finne frem kreativiteten og farge det nye året. I vårt bilde skal vi skape det! Jeg tror at dette kommer til å bli et godt år jeg. Endret 1. januar 2009 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. januar 2009 #154 Del Skrevet 1. januar 2009 Man kan jo gjøre seg sine tanker om det å være alene på slike "merkedager". Det finnes positive og negative sider ved det meste her i verden. Parforhold er en av dem. Det å ønske seg en partner å dele en armkrok med, er hyggelig nok det,- men tenk om forholdet ikke er av det beste da? Å bruke kvelden til irritasjoner og gnisninger som bygger seg opp til storms styrke, forsterker av alkohol - er jammen ikke noe morro i det hele tatt. Jeg har levd det, og jeg vil ikke ha det igjen. Bravo! Nettopp sånn er det jeg også pleier å tenke . Bedre alene enn i et dårlig forhold, selv om et godt forhold naturligvis hadde vært ønskelig. Ser for meg at det kan være en del "kriger" i de tusen hjem på slike høytidsdager. Nå har jeg hvilt ut i jule- og nyttårshelgen og bretter opp ermene for at 2009 skal bli enda bedre enn 2008 (som slett ikke var så verst). Begynner nuh med en spasertur i fint vintervær. Trenger litt frisk luft i lungene etter gårsdagens innesitting. *trasker avgårde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #155 Del Skrevet 1. januar 2009 Da er det en ny dag og ikke minst et nytt år med nye muligheter. Jeg fikk overnattingsbesøk i natt. Vi har møtt hverandre 3 ganger i jula og det har vært kjempekoselig. Vi har kjent hverandre i noen år men aldri snakket noe om vi liker hverandre eller ikke. Men når jeg våknet ved siden av han i dag tidlig så trengte ingen av oss å si så mye. Vi tenkte nok begge det samme. Jeg kunne ha hatt en kjæreste nå men han studerer i utlandet og reiser tilbake idag. Bu!!!! Men vi har blitt enig om at jeg skal besøke han der. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 1. januar 2009 #156 Del Skrevet 1. januar 2009 Bravo! Nettopp sånn er det jeg også pleier å tenke . Bedre alene enn i et dårlig forhold, selv om et godt forhold naturligvis hadde vært ønskelig. Ser for meg at det kan være en del "kriger" i de tusen hjem på slike høytidsdager. Nå har jeg hvilt ut i jule- og nyttårshelgen og bretter opp ermene for at 2009 skal bli enda bedre enn 2008 (som slett ikke var så verst). Begynner nuh med en spasertur i fint vintervær. Trenger litt frisk luft i lungene etter gårsdagens innesitting. *trasker avgårde* Ja, en spasertur blir det her også nå, skikkelig vinter igjen her i byen.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 1. januar 2009 #157 Del Skrevet 1. januar 2009 Da er det en ny dag og ikke minst et nytt år med nye muligheter. Jeg fikk overnattingsbesøk i natt. Vi har møtt hverandre 3 ganger i jula og det har vært kjempekoselig. Vi har kjent hverandre i noen år men aldri snakket noe om vi liker hverandre eller ikke. Men når jeg våknet ved siden av han i dag tidlig så trengte ingen av oss å si så mye. Vi tenkte nok begge det samme. Jeg kunne ha hatt en kjæreste nå men han studerer i utlandet og reiser tilbake idag. Bu!!!! Men vi har blitt enig om at jeg skal besøke han der. Gleder meg allerede! Oi.. så koselig!!! Det er nok kjempe å begynne det nye året på en slik måte.. lykke til!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #158 Del Skrevet 1. januar 2009 Oi.. så koselig!!! Det er nok kjempe å begynne det nye året på en slik måte.. lykke til!!! :-) Takk skal du ha! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. januar 2009 #159 Del Skrevet 1. januar 2009 Da er det en ny dag og ikke minst et nytt år med nye muligheter. Jeg fikk overnattingsbesøk i natt. Vi har møtt hverandre 3 ganger i jula og det har vært kjempekoselig. Vi har kjent hverandre i noen år men aldri snakket noe om vi liker hverandre eller ikke. Men når jeg våknet ved siden av han i dag tidlig så trengte ingen av oss å si så mye. Vi tenkte nok begge det samme. Jeg kunne ha hatt en kjæreste nå men han studerer i utlandet og reiser tilbake idag. Bu!!!! Men vi har blitt enig om at jeg skal besøke han der. Gleder meg allerede! Det kaller vi "flying start" på godt nytt år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #160 Del Skrevet 1. januar 2009 Det kaller vi "flying start" på godt nytt år . Ja jeg klager ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå