Gå til innhold

Alene på nyttårsaften

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Nyttårsgjest

Godt nyttår!

Hehe, fikk selvfølgelig en melding fra en som er på fest med eksen. Det ble nok til at jeg var på fest. Ikke moden nok til å stå frem å si at jeg er alene hjemme i kveld.. :( Men fornøyd med at jeg har hatt det fint selv, men mest selvstendig hadde jeg nok vært om jeg kunne innrømte det også. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest virvelvind

Fikk sendt meldingen nå, men får ikke noe svar, satser på at han har en annen operatør enn meg som er mer overbelastet. Det er lov og håpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt nyttår alle sammen. :)

Jeg har kost meg godt i kveld, selv om jeg akkurat kl tolv, kjente litt at jeg savnet en spesiell. Har en aldri så liten ulykkelig betatthet, som ikke er gjengjeldt, tenkte på ham når jeg stod alene og så på fyrverkeriene... men, jeg får ham aldri, så shake him of women! shake him of!

fokus der fokus skal være, ikke på tull. :)

nytt år, og jeg vet opptil flere ting jeg skal jobbe hardt for i 2009, og min lille betatthet, er IKKE en av dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Her smeller det litt ennå.

Isbjørn er muligens min nabo.

I kveld har jeg malt ferdig baderomsdøren, surfet og hatt en runde med ansiktsmaske. Man må jo gå inn i det nye året med ren og frisk hud. Noe annet skulle tatt seg ut.

Nå er jeg litt glad for at jeg ikke er på fest, siden jeg kan våkne opp i morgen og ikke være i bakrus.

Og; jeg har ikke invitert noen i kveld og jeg antar at dersom jeg hadde gått gjennom alle navnene på mobilen, ville jeg alltids ha funnet noen som jeg kunne ha vært med i kveld. Jeg hadde rett og slett litt lyst til å prøve å ha en av disse kveldene man vanligvis er sammen med andre, helt alene. For å kjenne litt på ensomhet og sånt. Det kom så mange sms at jeg ikke har følt meg i nærheten av ensom, så neste nyttårsaften satser jeg på å feire sammen med noen. Sannsynligvis ungene. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så mye på 2009 enda og hva jeg vil gjøre. Det finner jeg ut av etter hvert. Jeg merker at jeg savner å ha noen ved siden av meg. Håper han kanskje dukker opp i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! En kjæreste hadde ikke vært å forakte. Jeg tror jeg ønsker meg det til bursdagen min.

Jeg ønsket meg en til jul men det fikk jeg ikke. Kanskje jeg får det til bursdagen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littstuslig
Jeg ønsket meg en til jul men det fikk jeg ikke. Kanskje jeg får det til bursdagen min da.

Er det noe spesielt sted man kan melde inn slike ønsker?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her smeller det litt ennå.

Isbjørn er muligens min nabo.

I kveld har jeg malt ferdig baderomsdøren, surfet og hatt en runde med ansiktsmaske. Man må jo gå inn i det nye året med ren og frisk hud. Noe annet skulle tatt seg ut.

Nå er jeg litt glad for at jeg ikke er på fest, siden jeg kan våkne opp i morgen og ikke være i bakrus.

Og; jeg har ikke invitert noen i kveld og jeg antar at dersom jeg hadde gått gjennom alle navnene på mobilen, ville jeg alltids ha funnet noen som jeg kunne ha vært med i kveld. Jeg hadde rett og slett litt lyst til å prøve å ha en av disse kveldene man vanligvis er sammen med andre, helt alene. For å kjenne litt på ensomhet og sånt. Det kom så mange sms at jeg ikke har følt meg i nærheten av ensom, så neste nyttårsaften satser jeg på å feire sammen med noen. Sannsynligvis ungene. *ler*

Her smeller det litt ennå her også.. så kanskje er vi nabo ja.. ;-) eller hvordan kom du på det da? :-)

Endret av Isbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aline. Fokus der fokus skal være i 2009. Her i gården er det jobb (holde spiriten oppe under den pågående finanskrisen samt utføre nye arbeidsoppgaver best mulig) og dessuten skal jeg lære meg mer om seiling.

Ved neste årsskifte hadde det vært OK med en bitteliten betatthet, men helst ikke en ulykkelig en. Men det får komme hvis det kommer. Det inngår ikke i fokuseringene.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aline. Fokus der fokus skal være i 2009. Her i gården er det jobb (holde spiriten oppe under den pågående finanskrisen samt utføre nye arbeidsoppgaver best mulig) og dessuten skal jeg lære meg mer om seiling.

Ved neste årsskifte hadde det vært OK med en bitteliten betatthet, men helst ikke en ulykkelig en. Men det får komme hvis det kommer. Det inngår ikke i fokuseringene.

Blir med jeg når det gjelder seiling :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår alle sammen! :)

Måtte det nye året bringe mange gleder, og nok av bra mannfolk så det rekker til alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg tror mitt nyttårsløfte skal være go for it, eller dropp fyren. Jeg gidder ikke mer tulling og usikkerhet, jeg liker ikke å spille spill. Så jeg skal samle guts å finne ut om han vil noe mer enn sex, hvis ikke kan det bare være med hele greia. Så kan jeg heller fokusere på ting som tilfører meg noe positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, så vet jeg ikke om jeg virkelig ønsker meg en kjæreste, trives egentlig ganske godt slik jeg har det akkurat nå.. så jeg tar det som det kommer og ser hva tida bringer.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes også det kunne vært helt ok, om den hadde vært lykkelig eller i det minste nøytral...

som du sier, det kommer hvis det kommer og inngår IKKE i fokusen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...