Gå til innhold

Alene på nyttårsaften

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er hva det er. Gjør det beste ut av kvelden! :) Slapp av, nyt barnefrie timer, kos deg, se en film, spis god mat, osv.

Det er mange som er alene på nyttårsaften enten de har valgt det selv eller (som i mitt tilfelle) ikke. Men det er opp til oss hvordan kvelden blir. Sitter man og furter så blir det en kjip kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også være hjemme alene imorgen. :)

Er så heldig å ha valgt det selv da, og vet at jeg hadde vært hjertlig velkommen flere steder om jeg ville.

Og, jeg har på ingen måte tenkt å la det være en helt vanlig dag/kveld! Det er jo nyttårsaften! :) inngangsporten til det nye året, som jeg gleder meg så til.

Jeg skal ut å kjøpe en film jeg har kjempelyst til å se, har kjøpt inn masse god mat, godteri, godt å drikke og skal se om jeg finner noen egenpleieprodukter på shopping i morgen. Har store planer om å bruke mye av kvelden på å pleie meg selv. Ansiktsmasker, hårkur, stelle hud og negler og være skikkelig snill med meg selv. Gjøre alle sånne ting som jeg sjelden har tid til i hverdagen.

Kanskje skal jeg også male litt, sy litt, lese litt og i det hele tatt, så tror det blir en riktig så fin kveld jeg. :) (og kommer sikkert innom her en runde også tipper jeg... hihi)

nei, jeg er for å kose seg, spesiellt vi som er hjemme.

jeg satte meg rett og slett ned og tenkte på hvordan jeg ønsket å starte det nye året, og kom igrunnen frem til at dersom jeg starter det nye året med å pleie meg selv og være snill mot meg selv, så synes jeg det er en skikkelig god måte å gå inn i det nye året på. La det fortsette slik.

Høres ut til å være en fin måte å feire nytt år på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut til å være en fin måte å feire nytt år på!

jepp, tror jeg også det blir. :)

og ang å være her inne i morgen... vel, stikker nok sikkert innom, men har ikke planer om å bruke kvelden til å sitte på kg egentlig. DET gjør jeg nok i hverdagen, i morgen skal være mer spesiell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her inne som har lyst til å være i denne tråden i morgen kveld også, så får vi kose oss sammen litt..??

I'll be here...

(OK, neppe hele tiden da, men rusler til og fra :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg kommer nok også til å sitte her store deler av kvelden, glad for litt selskap utover de ungene og voksne jeg skal feire sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok også til å sitte her store deler av kvelden, glad for litt selskap utover de ungene og voksne jeg skal feire sammen med.

Så bra, da blir vi stadig flere, kan jo bli litt koselig det også, det får vi se.. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også antageligvis til å bli hjemme i morgen kveld. Jeg må ikke, har blitt bedt bort på fest, men orker rett og slett ikke. Har vært syk hele jula, og er ikke helt i slaget enda. Har også en hund som er livredd raketter, så jeg kan uansett ikke dra ifra ham. Så jeg tror rett og slett jeg koser meg hjemme i morgen kveld, med god mat og en bra film, og passer på hunden min og hestene på gården.

Kommer sikkert til å være innom her noen runder og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg skulle egentlig ut, men jeg har ingen å dra ut sammen med. Eller, jeg har folk å treffe ute, men ingen som har invitert meg på vorspiel, selv omjeg har hintet litt, så da føler jeg meg ikke så veldig velkommen. Blir så rart å sitte inne å drikke alene for så å gå ut, alene:( Føler meg så patetisk på grunn av det der.. Mest sannsynelig dropper jeg hele festingen og blir hjemme med godis og kattungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig ut, men jeg har ingen å dra ut sammen med. Eller, jeg har folk å treffe ute, men ingen som har invitert meg på vorspiel, selv omjeg har hintet litt, så da føler jeg meg ikke så veldig velkommen. Blir så rart å sitte inne å drikke alene for så å gå ut, alene:( Føler meg så patetisk på grunn av det der.. Mest sannsynelig dropper jeg hele festingen og blir hjemme med godis og kattungene.

Feire med familien? Kan være koselig det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg får ikke til å feire med familien, har egentlig ingenting imot noen av dem, men jeg har en tendens til å bli deprimert og opprevet av å omgås dem. så jeg tror jeg har det bedre hjemme alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir nok også alene.... er ikke invitert noenplass i år :(

Og ble singel for en mnd siden, så litt kjipt.

Kunne kansje finne en plass, men da må jeg komme meg hjem og det er jo like stress når man er blakk.

Alternativet er å sitte hos mamma og pappa,,,, tragisk!

Vet ikke om jeg orker :(

Huff,,,, syntes dette er leit. MIn første kjipe nyttårs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Min kjipeste nyttårsaften var det året jeg ble dumpet så og si på slaget 12. Godt nyttår ja^^ Så jeg tenker som så at det kan ikke bli verre enn det var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjipeste nyttårsaften var det året jeg ble dumpet så og si på slaget 12. Godt nyttår ja^^ Så jeg tenker som så at det kan ikke bli verre enn det var da.

Huff den er kjip ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært alene flere nyttårsaftner, ikke noe gøy og føler seg litt teit som ikke har venner. Men syns det er verre å være alene på julaften, vite at "alle" har familie og koser seg. Men har nå overevd. Eneste jeg ikke liker er å høre alle i morgen på jobben snakke om festen de skal på og hvor morsomt det blir. eller noen spør hva jeg skal. Jaja, man har to valg, enten kan jeg legge meg ned å grine eller å kan jeg kose meg med et eller annet. internett, film, god mat eller bok osv. Ttror jeg velger det siste.

Ønsker alle her en fin nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har man vært i butikken og handlet siste rest i dette året. Middag til i morgen og drikke til i kveld (en øl til pinnekjøttet og ellers blir det brus).

Og så har jeg handlet masse lys. Sender ikke opp raketter, så jeg skal ha levende lys rundt om i stua i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig så sitter jeg på jobb. Men ferdig kl 14. Etter det skal jeg gå og kikke litt i butikker. Se om jeg finner en film jeg kan kjøpe og se ikveld. Også handlet noe godt til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...