Gjest Emera Skrevet 29. desember 2008 #1 Del Skrevet 29. desember 2008 Drar over dette innlegget fra den andre tråden om The Bachelorette 4: Hun har også fått botox i pannen, og pumpet opp overleppen... Vet du dette? Skjuler det neste jeg skriver, i tilfelle noen skulle forville seg inn i denne tråden som ikke vet hvordan det gikk til slutt. Så er de herved advart ordentlig! Mistenker at den damen gjerne ville på TV... Hun har, overraskende nok, fått TV-jobb etter serien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2008 #2 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har også sett den ferdig! Favoritten min ble ikke valgt. Eller jeg hadde flere favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 31. desember 2008 #3 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg så det ferdig igår,men unngår å skrive navn på han som vant just in case. Jeg syns at vinneren virket som en kul type, men jeg så absolutt ikke noe kjemi mellom dem på en romantisk måte. Jeg så det heller ikke med nr2, selvom jeg personlig syntes han var en utrolig søt type. Jeg tror at DeAnna fortsatt var ganske brent etter Brad. Hun snakka om han og det at hun hadde vært i guttas sko så mye, at jeg skjønner ikke hvordan hun skal ha klart å komme seg videre når hun konstant minner seg selv på hva som har skjedd, og tar det med i senere dater. Jeg tror at hun heller var i en falsk "jeg skal komme sterkere tilbake"-periode, hvor hun egentlig er sint, men innbiller seg at det er styrke. Det betyr at hennes bilde av det hun ønsker seg ble farget av tidligere hendelser. Men, jeg tror helt ærlig at Graham hadde vært typen for henne. Han er usikker, og slakk, og uerfaren og alt det andre. Men jeg tror de hadde passet sammen, fordi det var intenst, lidenskapelig,fysisk,rått og emosjonelt. Den dagen hun sendte han hjem, og de snakka utenfor, fikk jeg skikkelig tårer i øya. Og hadde dere kjent meg, hadde dere ikke forstått det for jeg er no sucker for love og absolutt ikke for noen realityserier av denne typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #5 Del Skrevet 1. januar 2009 Men, jeg tror helt ærlig at Graham hadde vært typen for henne. Han er usikker, og slakk, og uerfaren og alt det andre. Men jeg tror de hadde passet sammen, fordi det var intenst, lidenskapelig,fysisk,rått og emosjonelt. Den dagen hun sendte han hjem, og de snakka utenfor, fikk jeg skikkelig tårer i øya. Og hadde dere kjent meg, hadde dere ikke forstått det for jeg er no sucker for love og absolutt ikke for noen realityserier av denne typen Det tror jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 1. januar 2009 #6 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. januar 2009 #7 Del Skrevet 1. januar 2009 Er dette den "sesongen" som starta på FEM sist veke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #8 Del Skrevet 1. januar 2009 Er dette den "sesongen" som starta på FEM sist veke? :klø: Ja jeg tror det. Ungarskvinnen nr 4, DeAnna Pappas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2009 #9 Del Skrevet 1. januar 2009 Er dette den "sesongen" som starta på FEM sist veke? :klø: Det begynte vel for 3-4 uker siden.. Episode nr 5 på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dianah Skrevet 5. januar 2009 #10 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har ikke sett hele serien, men da jeg lette etter webtv-linker kom jeg tilfeldigvis over et sammendrag som oppsummerte den siste episoden. Min favoritt røk ut som nummer tre. Vinneren synes jeg ingenting spesielt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 6. januar 2009 #11 Del Skrevet 6. januar 2009 Men noen som vet om de fortsatt er sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2009 #12 Del Skrevet 6. januar 2009 Men noen som vet om de fortsatt er sammen? Nei hun dumpet han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. januar 2009 #13 Del Skrevet 6. januar 2009 Men noen som vet om de fortsatt er sammen? Det er en link i den skjulte setningen i startinnlegget mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #14 Del Skrevet 9. januar 2009 DeAnna dumpa Jesse i oktober-november. Han la ut en video på youtube 2 dager etterpå. Graham er sammen med noen faktisk. Jason er den nye ungkaren som skulle begynne i januar i USA, tror jeg. Det er spekulasjoner om at DeAnna var med på dette for PR og for å bli kjent. Hun har nå fått tilbud om å jobbe i et TV program som handler om bryllup og ekteskap. Til og med programlederen sa at han tror at det var et stunt og at "she got a big head" av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. januar 2009 #15 Del Skrevet 9. januar 2009 Jason er den nye ungkaren som skulle begynne i januar i USA, tror jeg. Så bra! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 9. januar 2009 #16 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. januar 2009 #17 Del Skrevet 9. januar 2009 DeAnna dumpa Jesse i oktober-november. Han la ut en video på youtube 2 dager etterpå. Det er spekulasjoner om at DeAnna var med på dette for PR og for å bli kjent. Hun har nå fått tilbud om å jobbe i et TV program som handler om bryllup og ekteskap. Til og med programlederen sa at han tror at det var et stunt og at "she got a big head" av det. Det var i grunnen det som var meningen med startinnlegget i tråden, ja... jeg la til og med ut linken til videoen der. Kan ikke folk å lese bak spoiler-striper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #18 Del Skrevet 9. januar 2009 PR-stunt? Ja, det tror jeg iallfall var en del av det. DeAnna ville ha Graham. Men mer enn det, ville hun vise det amerikanske folk at hun ikke er en som blir dumpet. Hun ville "vinne" og bli valgt denne gangen. Så da den hun ville ha, ikke virket like engasjert som de andre ungkarene (de hadde stjerner i blikket og ring i tankene, virket det som), måtte hun sende ham hjem for å unngå faren for å bli dumpet igjen. Etter den tredje siste roseseremonien, der hun altså har mistet "the only one I was falling in love with" har hun kun få dager på seg til å finne en ny. Ikke en "for livet" nødvendigvis, men en som frir, en som det blir et (kortvarig) forhold ut av (de kan jo ikke gjøre det slutt med hverandre før siste episode er sendt i USA iallfall). Jason? Nei, han har en sønn og jeg tror vel hun skjønte det ville bli fryktelig for sønnen også, om faren ble sammen med en dame og fikk masse oppmerksomhet på det, for så å bli dumpet veldig raskt. Jeremy? Jeg trodde lenge at etter Graham, var han en god nummer to, men kanskje han ble for dominant for henne. Så: Jesse. Det mest uventede forholdet sett ut fra livsstil, og også noe det blir masse publisitet ut av. (Etter det jeg har forstått, var det mest hun som ville la forholdet deres være offentlig i så stor grad som mulig). Emera: Ja, jeg så at det var noen her som ikke så det skjulte du hadde der, så jeg tenkte jeg skulle hjelpe dem om det var flere som overså det. Jeg så den linken du la ut før jeg leste innlegget Og til det jeg siterer: Det er AKKURAT det jeg tenkte. Hun snakka så mye om at "i know how you feel, i've been there" og "Brad did it to me, I won't do it to you". Og var såå sikker på hva hun vil og fremsto som en sterk kvinne som kjente seg selv så godt. Men så kom Graham og hun falt for han. Men Graham var ikke like ivrig - problem! Jeg lurer på om hun har prøvd å oppsøke Graham i ettertid. Han ble intervjuet av hollywood gossip (hvis jeg husker riktig) om DeAnna og hva som skjedde, og han begynte med å fortelle at han ikke kunne forelsket seg i henne. Men så ble det mer sånn "jeg kunne ikke, med den tiden vi hadde tilgjengelig". Men anyhow, han er sammen med noen nå. Som om det betyr noe i Hollywood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå