Gjest Gjest_mia_* Skrevet 29. desember 2008 #1 Del Skrevet 29. desember 2008 Altså.. her for en stund siden traff jeg en fyr ute på byen. Vi Ble sittende sammen hele kvelden, prata og fant rett og slett tonen med en gang.. Han ymtet vel egentlig frempå at han kunne tenke seg å gjenta dette, men det ble visst en slags misforståelse der.. Jeg oppfatta det ikke helt med en gang, og når jeg "skjønte" det, var det liksom for sent.. Ble litt merkelig og rart, og vi sa bare hadet, "snakkes".. Jeg tar meg selv i å tenke mer og mer på han, og kunne virkelig tenkt meg å treffe han igjen. Jeg har nr hans, men ikke fordi han gav meg det(ble jo så rart), men fant det ved å søke på navnet hans.. Mitt nummer derimot er ikke mulig for han å finne(hvis han skulle ønske det..), da jeg har reservert meg mot dette.. Så, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Synes det er litt flaut å bare ta kontakt helt ut av det blå med tanke på hvordan det endte sist.. Hva synes dere??? Ble litt rotete dette her, beklager det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(-:Vesla:-) Skrevet 29. desember 2008 #2 Del Skrevet 29. desember 2008 Det skader ikke å sende en hilsen, så ser du jo om du får respons:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. desember 2008 #3 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg ville også sendt meg melding og bare sagt hei. Han blir sikkert glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. desember 2008 #4 Del Skrevet 29. desember 2008 Siden dere i utgangspunktet ikke har noe kontakt kan det neppe skade å sende en melding. Enten får du et hyggelig svar tilbake og han ønsker å møte deg, ellers får du ikke noe svar. Du bør absolutt ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 29. desember 2008 #5 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, kan jo kanskje bare gjøre det.. Men er så UTROLIG skummelt!!!!!!! Er nok frykten for å bli avvist som er ekstremt sterk... Er vel i grunn litt pysete på dette området.. Jeg får prøve å manne(eller kvinne ) meg opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingeniøren Skrevet 29. desember 2008 #6 Del Skrevet 29. desember 2008 Bare ring ham. Ikke noe flaut i det hele tatt det og hva galt kan skje? Du snappet vel opp noe om han som gjør at du kan invitere ham/deg selv til noe? Tenk hvordan du ville reagert om en mann ringte deg opp for å spørre om du ikke ville bli med på hundeutstillingen (siden dere begge var så utstillingsinteresserte) eller bare ville treffe deg igjen fordi dere hadde det koselig sist? Er ikke det bare hyggelig da? Om ikke annet så kan det jo bli ett vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå