Gå til innhold

2 Spørsmål.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som vet hvor man kan kjøpe en klit-vibrator med fjernkontroll?... Tenker da ikke på "egg" men heller en slags butterfly....(tror jeg de heter)... Kona har lyst på og det kan bli artig med meg som fjernkontroll pilot.... Må være trådløs.... he he he

Noen som har prøvd å vil fortelle om opplevelsen?

Og så... noen som har prøvd diverse sex-spill? Mener da brettspill...ser de selger på blandt annet Erotikknett, kondomeriet osv.... Noen som vet om bra brettspill?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

følger med her! dette vil jeg også finne ut av! :)

jepp, og med argus øyne... min bedre halvdel syns mitt frekke forslag var veldig spennende...hun kjører bil, jeg kjører fjernkontroll.... men hun vil ikke ha egg... hun vil ha noe på klitten:) Og det SKAL hun få!.... Håpe noen kan svare etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet hvor man kan kjøpe en klit-vibrator med fjernkontroll?... Tenker da ikke på "egg" men heller en slags butterfly....(tror jeg de heter)... Kona har lyst på og det kan bli artig med meg som fjernkontroll pilot.... Må være trådløs.... he he he

Noen som har prøvd å vil fortelle om opplevelsen?

Og så... noen som har prøvd diverse sex-spill? Mener da brettspill...ser de selger på blandt annet Erotikknett, kondomeriet osv.... Noen som vet om bra brettspill?

Moren min er med i en ungdomsforening.. Vi hadde loppemarked og vi fikk inn et sånt sex-spill, tro det eller ei...

Vi ble jo alle nyskjerrige, og åpnet å så. Det var et vanlig brettspill der man kaster en terning og går så mange øyne det er på terningen. På MANGE av feltene var det kort du skulle trekke. Der sto det ting du skulle gjøre med partneren din. Jeg er ikke sikker, men mener å huske det var fra 2001, så man finner nok noe lignende spill nå også.

Du kan jo også lage det sjøl :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les fort,den blir sikkert sletta med en gang.

Her finnes en.

En slik brukte en av jentene i Sex and the City...de var i selskap, så satte kjæresten på remote control. Så begynte hun å skrike, det skjedde noe galt med controllen og hun sprang rundt og hylte av smerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik brukte en av jentene i Sex and the City...de var i selskap, så satte kjæresten på remote control. Så begynte hun å skrike, det skjedde noe galt med controllen og hun sprang rundt og hylte av smerte...

Du ser for mye på film :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...