Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som har vært oppe i 1P? (Praktisk matematikk) fra kunnskapsløftet som privatist? Står ingenting på privatistweb om en kan ha med regelbok og isåfall hvilken regelbok. Vi pleide alltid å ha en ferdig skrevet regelbok på vgs med noen åpne sider der vi kunne skrive.. Men vet ikke om det er lov her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan garantert ha med lærebok og formelbok. Om du kan skrive selv vet jeg dog ikke.

Skrevet

lærebok har da aldri vært lov, det hadde jo vært latterlig enkelt da.

Gjest gabriela
Skrevet

Det er to deler. Del 1 er uten noen hjelpemidler, del 2 med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon.

Skrevet

Jo, for å få generell studiekompetanse så må man ta 1P & 2P eller 1T og 2T.

Du tar skriftlig eksamen i enten 2P eller 2T, etter hva jeg kjenner til.

Det er fordi det ene faget er et tretimersfag, mens det andre er et femtimersfag, om det er 1* eller 2* som er fem- eller tre, husker jeg ikke.

Det er likevel overkommelig, og jeg mener du kan bruke _alle_ hjelpemidler under del 2. Denne varer i 3 timer. Det eneste som ikke er lov, er ting som lar deg kommunisere med andre. Du kan med andre ord laste ned hele kvinneguiden på laptopen din, og deretter søke rundt i den på maskinen din under eksamen. Dette krever dog at du oppgir referanser.

I del 1 får du ikke bruke noen hjelpemidler annet enn passer, gradskive eller andre "skrivesaker". Ergo; no calculator for you my friend.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...