Gjest TS Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Noen andre som har vært oppe i 1P? (Praktisk matematikk) fra kunnskapsløftet som privatist? Står ingenting på privatistweb om en kan ha med regelbok og isåfall hvilken regelbok. Vi pleide alltid å ha en ferdig skrevet regelbok på vgs med noen åpne sider der vi kunne skrive.. Men vet ikke om det er lov her.
DingDong Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hallo Jeg har ikke vært oppe i 1P, men du finner mer informasjon om eksamensform og så videre her; http://udir.no/templates/udir/TM_Fag.aspx?...mp;fagid=280843 Hvis du er usikker, kontakt din lokale VGS. Endret 29. desember 2008 av DingDong
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Du kan garantert ha med lærebok og formelbok. Om du kan skrive selv vet jeg dog ikke.
Gjest TS Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 lærebok har da aldri vært lov, det hadde jo vært latterlig enkelt da.
Gjest gabriela Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Det er to deler. Del 1 er uten noen hjelpemidler, del 2 med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 er litt usikker på dette, men er det ikke både 1P og 2P man må opp i eksamen i? Men det er riktig at det er to deler. der første del er uten hjelpemidler og i del 2 er alle hjelpemidler tillatt bortsett fra kommuniskasjon. ta en titt her: http://www.udir.no/upload/Eksamen/Viderega...iledning_BM.pdf
DingDong Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Jo, for å få generell studiekompetanse så må man ta 1P & 2P eller 1T og 2T. Du tar skriftlig eksamen i enten 2P eller 2T, etter hva jeg kjenner til. Det er fordi det ene faget er et tretimersfag, mens det andre er et femtimersfag, om det er 1* eller 2* som er fem- eller tre, husker jeg ikke. Det er likevel overkommelig, og jeg mener du kan bruke _alle_ hjelpemidler under del 2. Denne varer i 3 timer. Det eneste som ikke er lov, er ting som lar deg kommunisere med andre. Du kan med andre ord laste ned hele kvinneguiden på laptopen din, og deretter søke rundt i den på maskinen din under eksamen. Dette krever dog at du oppgir referanser. I del 1 får du ikke bruke noen hjelpemidler annet enn passer, gradskive eller andre "skrivesaker". Ergo; no calculator for you my friend.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå