Gjest LLL_ Skrevet 4. april 2009 #21 Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg har gjort det på oslo akutten medisinske klinikk. Det var ganske billig der... men det billigste er ikke alltid det aller beste. Resultatet var ganske dårlig, eller uprofesjonelt for å si det sånn. Det ble ikke laget noe bildet av hvordan resultatet skulle se ut etter operasjonen, noe som blir gjort så vidt jeg fikk vite senere på nesten alle klinikker. Etter at hevelsene forsvant (det oppstår hevelser under operasjonen), så det veldig skuffende ut. Jeg ville anbefalt Nobel Klinikken for dem som er interessert i det, som er en av de beste i Norge... Har bestemt meg selv for å blir operert på nytt der... Jeg har nesten bestemt meg for kosmetisk neseoperasjon, men er litt usikker. Blant annet på hvilken klinikk jeg skal velge. Valget står mellom Bunæs og Nobel Clinic. Jeg har ikke vært på konsultasjon enda. Er litt redd for at veien fra konsultasjon til operasjon kan bli veldig kort når jeg først har vært innom klinikken. Har så mange spørsmål som jeg ønsker å få svar på før jeg legger meg under kniven. Håper at noen av dere kan hjelpe - Hvor ble dere operert, og hvor mye betalte dere? - Hvorfor valgte dere operasjon? - Hva skjedde hos kirurgen i forkant av operasjonen? Hvordan diskuterte dere hvordan nesen skulle se ut etter operasjonen? Datasimulering? Bilder? - Hvor fornøyd er dere med resultatet? - Ser nesa operert ut? - Hjalp operasjonen på selvtillitten/selvfølelsen deres? - Følte dere at dere var i trygge hender før, under og etter operasjonen? Hva med trygghet i forhold til forventet resultat? Innlegget er endret iht reglene mrs_bond, mod Endret 5. april 2009 av mrs_bond
bazbooom Skrevet 7. juni 2009 #22 Skrevet 7. juni 2009 Jeg var på konsultasjon hos Colosseumsklinikken, Nobel og Bunæs. Ingen av klinikkene hadde datasimulering. Alle brukte vanlig speil. Kun Bunæs viste før og etterbilder. Jeg skulle operere en liten kul på neseryggen, gjøre tuppen mindre, rotere den og ta inn nesevingene. Kun Bunæs ville ta inn nesevingene. Colosseum og Nobel kom på rundt 27 000 inkludert konsultasjonen. Bunæs 33 500 + konsultasjon mener jeg. Konsultasjonene kostet 500 alle plasser. Colosseumsklinikken var den beste på konsultasjon mener jeg. Han tok seg god tid til meg og snakket grundig om resultatet. Spurte meg hva jeg tenkte selv og viste meg i speilet hva han mente. Nobel klinikk tok de bilde først, jeg pratet mest med en sykepleier eller hva hun var og fikk et kort møte med kirurgen. Bunæs bladde så kjapt gjennom før og etterbildene at jeg så faktisk ingenting. Han var veldig travel og direkte, jeg kom ikke til med det jeg faktisk ville spørre om. Jeg valgte Bunæs fordi jeg hadde lest at han var best på neser i landet. Ikke på grunnlag av konsultasjonene. Jeg følte meg tryggest der da han var den eneste jeg hadde hørt om. Jeg valgte operasjon fordi jeg følte at nesen min opptok fokuset i ansiktet mitt. Jeg hatet å bli tatt bilder av og jeg følte ikke at nesen min gjenspeilet hvordan jeg følte meg. Jeg hadde tenkt på operasjon i 7 år før jeg gjorde det. Nesen ser absolutt ikke operert ut. Tror ikke det er mange kirurger her i landet som gjør neseoperasjonen så drastisk at den ser operert ut. Jeg angrer absolutt ikke på at jeg opererte meg. Jeg er glad for all forandring på min nese. Ingen ser at den har endret seg, ikke engang mine aller nærmeste. Jeg selv ser at det som gjorde den pregende tidligere er finet ut, men store forandringer er det ikke. Jeg skulle løfte nesen fordi tuppen peker litt ned. Dette påpekte Bunæs på konsultasjonen. Dette er ikke gjort, det er jeg 100% sikker på. Den er akkurat i samme posisjon. Men Bunæs står på sitt og sier den er rotert og mener at jeg må betale for ny operajon for å løfte nesen. Jeg er skuffet over operasjonen fordi jeg mener det er altfor dyrt for et så lite resultat. 34 000 kr. Når jeg i tillegg må ut med mer penger for å få den som jeg mener var avtalt.. Gå på konsultasjon på begge plasser anbefaler jeg deg, selv om det koster deg 500 kr ekstra. Det er det værdt. Og ha litt is i magen før du bestemmer deg for hvilken plass du føler deg tryggest hos med tanke på egen konsultasjon. Noter ned alt du ønsker å vite før konsultasjon og ta sats og spør om alt. Du betaler faktisk 500 kroner for timen så da bør de sette av tid til deg. Lykke til! Hei! Jeg har nettopp operert nesen min hos Christiania Park Klinikk, hadde en stor bulk på nesen, og den er nå borte. Dr Lars Salemark fikk også nesetuppen litt opp, betalte til sammen 28.000 for denne operasjonen.. Men etter å ha lest litt her og der, virker det som om jeg heller skulle dratt til Bunæs, angrer litt.. Er kjempe redd resultatet skal være dårlig=/ Er det så store forskjeller mellom klinikkene? Off vet ikke hva jeg skal gjøre, kanskje det var litt dumt av meg å oppdage dette så sent:( Og nå etter 2 uker er nesen fortsatt stor=/ Blir den mye mindre? eller er den sånn bare?? føler nesevingene er digre også
Gjest Dårlige norske klinikker... Skrevet 7. juni 2009 #23 Skrevet 7. juni 2009 Jeg var på konsultasjon hos Colosseumsklinikken, Nobel og Bunæs. Ingen av klinikkene hadde datasimulering. Alle brukte vanlig speil. Kun Bunæs viste før og etterbilder. I all verden...er det mulig?! Vi betaler dyrt for et privat legetilbud, men legene ved de private kirurgiklinikkene i Norge har ikke en gang datasimulering på neseinngrep?! Det er hårreisende at norske kunder godtar å betale så mye for et såpass dårlig tilbud. I Nederland, Storbritannia, Frankrike, Sør-Afrika og USA vet jeg at de har datasimulering, og det er også rimeligere...tror de har datasimulering i Sverige og Danmark også. Hallo, er det mulig...
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #24 Skrevet 7. juni 2009 Jeg skulle løfte nesen fordi tuppen peker litt ned. Dette påpekte Bunæs på konsultasjonen. Dette er ikke gjort, det er jeg 100% sikker på. Den er akkurat i samme posisjon. Men Bunæs står på sitt og sier den er rotert og mener at jeg må betale for ny operajon for å løfte nesen. Jeg er skuffet over operasjonen fordi jeg mener det er altfor dyrt for et så lite resultat. 34 000 kr. Når jeg i tillegg må ut med mer penger for å få den som jeg mener var avtalt.. ! Eh, sørget du ikke for at det ble tatt bilder før og etter operasjonen? På den måten man kan jo dokuementere... Det er helt horribelt at det ikke er noen som har datasimulering i dette landet, som et annet fattig u-land! Jeg har med en kontrakt før en operasjon, som sier at dersom kirurgen ikke får et resultat som avtalt, så skal jeg reklamere og få oppretting gratis.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #25 Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg har nesten bestemt meg for kosmetisk neseoperasjon, men er litt usikker. Blant annet på hvilken klinikk jeg skal velge. Valget står mellom Bunæs og Nobel Clinic. Jeg har ikke vært på konsultasjon enda. Er litt redd for at veien fra konsultasjon til operasjon kan bli veldig kort når jeg først har vært innom klinikken. Har så mange spørsmål som jeg ønsker å få svar på før jeg legger meg under kniven. Håper at noen av dere kan hjelpe - Hvor ble dere operert, og hvor mye betalte dere? - Hvorfor valgte dere operasjon? - Hva skjedde hos kirurgen i forkant av operasjonen? Hvordan diskuterte dere hvordan nesen skulle se ut etter operasjonen? Datasimulering? Bilder? - Hvor fornøyd er dere med resultatet? - Ser nesa operert ut? - Hjalp operasjonen på selvtillitten/selvfølelsen deres? - Følte dere at dere var i trygge hender før, under og etter operasjonen? Hva med trygghet i forhold til forventet resultat? Hei,søsteren min opererte nesen sin i istanbul i tyrkia hos en pl.kirurg som heter ilker manavbasi(www.ilkermanavbasi.com.tr) og er stor fornøyd(har en annen innlegg her i forumet om samme legen og fettsuging,men den hjalt meg lille søsteren min og jeg dro dit sammen:) ). I tyrkia koster slike inngrep nesten halvparten så mye som den gjør i Norge og flybilett koster rundt 2000kr tur/retur.Prisen inkluderer 1 uke hotell med frokost,henting og tilbake kjøring fra flyplassen,tur/retur fra sykehuset og fra kjekk,overnatting på sykehuset (luksus). Jeg kan godt hjelpe deg hvis du har spørsmål til legen ang operasjonen el pris da jeg opprinnelig er tyrkisk Søsteren min har hatt psykiske problemer ang. nesen sin siden hun var 12 år så jeg skjønner jo deg når det gjelder problemet ditt. Du kan kontakte meg via e-mail hvis du ønsker det så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan Adressen min er OG FOR DER ANDERE SOM SLITER MED SELVBILDET SITT,DET ER BARE Å KONTAKTE MEG SÅ HJELPER JEG DERE GJERNE OM DERE ØNSKER DET jeg syns det er sååå dumt at slike inngrep koster skjorta her i Norge når nesten halvparten av befolkningen sliter med slike problemer!! e-post fjernet i henhold til kvinneguidens regler pasha mod Endret 12. august 2009 av Pasha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå