Gjest Embla s Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Dere som er interessert i stjernetegn; Ser dere noe mønster i hvilke menn dere faller for, hvilke menn som faller for dere, hvilke menn dere trives samnmen med, og hva med veninner og venner? Er det visse tegn som "går igjen" i vennekretsen? Er dere bevisste på dette? Jeg er. Ikke slik å forstå at jeg "går etter" et visst tegn, men fordi jeg er en liuten "hobby astrolog", tenker jeg over hvilket tegn folk jeg omgås er født i, og har etterhvert ikke kunne unngå å se visse linjer. hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Min eks og min samboer har ikke samme sterjentegn (og andre kjærester har jeg aldri hatt) Andre jeg har falt for.. vel, der er en jeg virklig falt for, men han var løve, som meg, heller ikke likt min samboer eller min eks. Mine venner... jeg vet knapt hvilke stjernetegn de har, så nei, jeg må ærlig si: Jeg tenker ikke på det, og ser ikke noe mønster noen plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 ja, faktisk! har det med å bli ugjengjeldt forelsket i fiskegutter. jeg liker dem, men de er uintressert i meg! og det har skjedd MANGE ganger. mens forholdene mine som har vart en stund og der følelsene har vært gjensidige har stort sett vært med gutter av andre jordtegn enn mitt eget, bortsett fra det lengste samboerforholdet, som var med en gutt med tegnet motsatt av mitt. jeg velger IKKE menn på grunnlag av stjernetegn, men det ser ut til å være et mønster der likevel. litt pussig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 -Har merket en tendens til at jeg trives best med mennesker i ildtegn eller lufttegn - selv er jeg ildtegn og når jeg tenker etter, er mine beste venner også ild.-Blir ofte fort kjent med Løver. Men ifølge horoskopet mitt, så "ser jeg etter" Tyrens kvaliteter-(7.hus viser dette)-og har en del gode venner her også.- Har ennå ikke møtt/vært sammen med noen mann i Tyrens tegn, men tar ikke sjansen på å bruke det som et kriterium. Har sett skrekk-eksempler på venninner som velger menn kun etter stjernetegn...skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Har to vannmenn lettere for det enn andre? De er så orginale disse personene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg tror nok at om man har trivdes spesielt godt med partnere fra et stjernetegn er det nok tilfeldig. Selv er jeg skytte og samboeren min er skorpion og etter hva jeg har lest passer ikke disse to stjernetegnene spesielt godt sammen. Dette kan jeg nesten si at vi har motbevist etter å ha vært samboere i snart 7 år og er like glad i hverandre fortsatt. (Har også en datter på 2,5 år) Synes mange ganger at horoskoper kan stemme bra men det er ikke så rart når du går horoskopene etter i sømmene ser du at de blir skrevet så generelt og uklart at dersom man vil så kan nesten hvilket som helst av stjernetegnene passe for nesten hvilken som helst person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2003 #7 Del Skrevet 30. juni 2003 Ja det er en tendens... Jeg har hatt mine lengste og mest intense forelskelser i Tyrer, men har også snublet borti flere Løver. På vennefronten har jeg en klar tendens til å trives aller best med andre lufttegn.. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har hatt mine lengste og mest "opprivende" affærer med lufttegn..Tror jeg vil satse på ildtegn nå..Trenger litt heftig lidenskap! Ild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #9 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg Fisk selv. Har hatt kjærester som har vært Skorpioner og Tvillinger. Tendensen gjentar seg. Er ofte dem jeg faller for på nytt. Vet at disse ikke er "de rette" for meg, men noe må det jo være som tiltrekker meg mot de?? Har akkurat truffet en fyr som er jomfru - interessant.. Men jeg blir usikker. Han "likner" mer på meg med tanke på følsomhet, usikkerhet osv.. Noen gode råd??? Fisk som svømmer litt hit og litt dit... Finner ingen ro!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 15. oktober 2003 #10 Del Skrevet 15. oktober 2003 men fordi jeg er en liuten "hobby astrolog" Har du vært inne på astro.com? Veldig bra web-side! Med tanke på det som flere har skrevet i tråden: Vi må huske på at 'tegnet' vårt, er bare én av 12 deler - og det er i sin enkleste form! Ett horoskop er langt mer personlig, sammensatt og komplisert. Så, for å svare på spørsmålet ditt: SELVFØLGELIG er det ett mønster! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #11 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nei. Har snart snublet gjennom hele spekteret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #12 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nei. Har snart snublet gjennom hele spekteret... Litt desp...? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #13 Del Skrevet 15. oktober 2003 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #14 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sikker? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. oktober 2003 #15 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har to vannmenn lettere for det enn andre? De er så orginale disse personene. Jeg "klikka" veldig godt sammen med en vannmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 15. oktober 2003 #16 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har utallige ganger blitt tiltrukket av skyttemenn! Ærige, morsomme og vakre har de vært!! Synd de passer så dårlig med krepsekvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 15. oktober 2003 #17 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg ser det er to tegn det er vann og luft-tegn jeg blir tiltrukket av. Disse gjentar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå