Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Del Skrevet 27. desember 2008 Har et par invitasjoner stående fra familie og en venn angående nyttårsaften...er litt i tvil, det blir kanskje mest for å være sammen med noen den kvelden, ikke fordi det er så gøy. Så fikkjeg invitasjon fra en flørt på Sukker i samme by som meg der jeg er nyinnflyttet...har ikke chattet noe særlig med ham men han ser sånn passe kjekk ut. Han inviterte til å dra på singelfest om jeg ikke hadde bedre fester å gå på nyttårsaften. Blir det tåpelig fordi jeg ikke kjenner ham - eller bare ok? Kanskje man bare skal bli hjemme alene og se en film. Ka trur dokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #2 Del Skrevet 27. desember 2008 Det må da være helt kurant. I hvertfall hvis det er en åpen fest hvor flere ikke kjenner hverandre. Blir litt rart om du blir invitert med som hans følge, dersom det er hans venner som arrangerer en mer intim fest-greie. Så det kommer vel an på fest-konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xGjest Skrevet 27. desember 2008 #3 Del Skrevet 27. desember 2008 Kanskje litt off topic. Men personlig føler jeg at nyttårsaften er en dag for fest og morro. Julaften er en dag for familie. Derfor forstår jeg ikke hvorfor så mange velger å feire nyttårsaften med familie, fremfor venner...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Del Skrevet 28. desember 2008 Den regelen har jeg aldri hørt. Gjerne opp til hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 28. desember 2008 #5 Del Skrevet 28. desember 2008 Er vel ingen regel på det, man må jo bare gjøre det man helst vil;) Jeg ville også ha sett an festen, er det en fest med mange bekjente kan dette fort bli flaut og dumt, men er det en fest der de fleste ikke kjenner hverandre kan det vel være et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 28. desember 2008 #6 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du er nyinflyttet er det kanskje et smart trekk å bli med på den festen så du kan treffe litt nye folk? Syns du skal velge det du syns virker mest moro jeg. Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 30. desember 2008 #7 Del Skrevet 30. desember 2008 Har to invitasjoner nå... Men tror jeg blir hjemme jeg! Tar en rolig kveld. Så får det heller være at jeg er single. Har liksom festet så mye i alle år, så... Godt Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå