Gå til innhold

kvinner født biseksuelle (ny undersøkelse)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jennifer8

dagens VG side 39

Kvinner blir like opphisset av bilder med nakne kvinner som av nakne menn, viser en undersøkelse fra Northwestern university, USA, gjort over hele 3 tiår.

-dette viser en fundamental forskjell på hvordan menn og kvinner oppfatter seksualiteten mener professor Bailey.

Denne oppfatningen må jeg si jeg deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bilder man snakker om?

For i så fall, så har hvertfall jeg evnen til å syns en kvinnekropp er like fin og sexy som en mannskropp, kanskje enda mer, siden en naken mann faktisk ikke er så pen som en kvinnes.

Men opphisset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kvinner født biseksuelle? Da er da menn også det. Det kommer bare an på hvilken del samfunnet legger vekt på. Det har eksistert samfunn der homofili eller sex mellom samme kjønn var godtatt. I det gamle Hellas ble det til og med sett på som noe guddommelig.

Vi er alle "biseksuelle" i utgangspunktet, men er i forskjellig grad påvirket av heterofikseringen i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si at menn er bifile bare fordi at kvinner er bifile...

Ikke glem at de fleste jenter gjerne vil prøve hvordan andre jenter er i senga...det kommer ikke nødvendigvis av kåthet, men som vi vet har kvinner vikarierende grunner for å ha sex, og mye sier meg at hovedårsaken er nok at kvinner som oftest er ganske usikre...omkring sin egen seksulitet.... og gjerne har sex med kvinner...for å lære av feilene til sine venninner...

Waco

Svarer der hvor andre sitter fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:roll: Og så må vi jo heller ikke glemme at de fleste menn er overhomofobiske... jeg personlig tror det skyldes frykten for at de skulle komme til å tenne på en mann hvis anledningen bød seg...

De har jo ofte den innstillingen at homofile menn burde skytes, men at to kvinner sammen bare er helt topp...

At flere kvinner tør utforske den biten har vel også sammenheng med at vi fra vi var små går hånd i hånd, arm i arm, går på do sammen, det er liksom bare mer naturlig og ikke så skremmende. Vi kan rett og slett tillate oss mer på noen områder... aner ikke hvorfor det er blitt slik, men det har kanskje noe med mannens behov for å markere seg som Maskulin med stor M. Kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Waco skrev at årsaken kan være at kvinner er mer usikre i henhold til sin egen seksualitet....At vi har sex med hverandre for å lære av feilene til våre venninner, det er vel ikke akkurat et riktig utgangspunkt for å ha sex?

Er vi ikke mer frigjorte hvis vi kan se litt mer åpent på det da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg kan se om en kvinnekropp er tiltrekkende eller

ikke (men det mener jeg bestemt at det kan gutta også

når det gjelder andre gutter/menn -

de er veldig klar over hvem det er som er "konkurrenter"

i markedet og hvem som ikke er det - sier ihvertfall mine

mannlige venner). Men det at jeg kan se om en kvinne

er vakker eller ikke betyr ikke det at jeg får lyst på henne

for og si det sånn.

Jeg kunne aldri verden ha tenkt meg og hatt sex med en

annen kvinne, usj! Mao - jeg tenner ihvertfall ikke på det,

og såvidt jeg vet så er det ingen av mine venninner heller

som har ytret ønsker/tanker i den retning..Så det er mulig

det gjelder for mange, men ikke skjær alle over en kam

her da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Er det bilder man snakker om?

For i så fall, så har hvertfall jeg evnen til å syns en kvinnekropp er like fin og sexy som en mannskropp, kanskje enda mer, siden en naken mann faktisk ikke er så pen som en kvinnes.

Men opphisset?

har du noen gang hatt sex med en kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...