Gjest caramell Skrevet 7. januar 2009 #41 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis du ikke søker "skolejenter", hva søker du da? Dumme jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 7. januar 2009 #42 Del Skrevet 7. januar 2009 De fremmedes samfunn er konsekvensen av deres DNA. Haha! Kultur er kodet inn i DNA, mener du? Med slike utsagn så stiller ikke du deg selv i så positivt lys akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 7. januar 2009 #43 Del Skrevet 7. januar 2009 nei for å være helt ærlig så syns jeg egentlig ikke norske gutter er no interessante.. de er jo kjedlige ass de er jo ikke noe spenning de tør jo ikke å si noenting dnei egentlig så liker jeg ikke norske gutter.. Men NOEN kan være snille men i det tilfellet er vis de henger med utleninger men uansett nå gikk samtalen over til noe annet! jeg har bare et dårøig minne med norske gutter, at de rett og slett var utrolig umodne for alder når de var jeg vet ikke jeg 14 år gammel, og siden det har jeg bare ikke omgått norske menn. så egentlig kan jeg ikke utale meg om dem for jeg gir dem heller ikke en sjanse, nei, men i min omgangskrets så er det ikke sånn at jeg må avvise alt for mange norske gutter heller:P jeg omgås rett og slett ikke norske gutter i det hele tatt. Du sier selv du ikke gir dem en sjanse. Blir litt overrasket over at du da er så krass og negativ mot norske gutter. Du tenker likt som folk som dømmer alle fra f.eks Somalia ut fra negative ting enkelte fra Somalia har gjort, og derfor ikke gidder å ha noe med noen fra Somalia å gjøre. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D U MADE MY DAY. Godt å vite at det fins mennesker i denne verden som skjønner at man skal dømme i fra personlighet ikke nasjonalitet, kultur osv! Ja, heldigvis er det noen som tenker at et menneske er et menneske, og ikke legger så stor vekt på hvor mennesket er fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mhm Skrevet 17. mars 2009 #44 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, jeg er utlending og kan ikke se meg selv være sammen med en fra mitt eget land. Ikke at de er stygge eller noe, men jeg vet ikke helt blir mer tiltrukket av kvinner fra en annen ''rase''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå