Gå til innhold

Utlendinger og norske

Gjest Norske jenter og utlendinger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ Tea*
19 år gammel mann som lurer på noe her;). Stemmer det at norske jenter liker utelandske menn bedre i Oslo? Jeg er egentlig fra et annet sted, men er en del i Oslo å fester xD. Jeg ser bra ut, kler meg bra og personligheten min er også bra. Føler at jeg har draget blant alle andre unntatt norske jenter. Svarte, pakistanske og lationer går helt fint, men av en eller annen grunn så får jeg inntrykk av at norske jenter liker utlendinger bedre. Stemmer det? Snakker om de fineste blonde jentene. Er enig i at mange utlendinger kler seg bra etc, men likevel så er det noe som ikke stemmer liksom..For et par år siden så var jeg i utlandet et år som utvekslingstudent og der var jeg den eneste hvite blant sinnsykt mange svarte. Dette førte til at jeg fikk utrolig mye oppmerksomhet fra de svarte jentene der...Ikke for å skryte eller noe. Kan det være samme med norske jenter og utlendingene?

Spiller ingen rolle om vi er norsk eller ikke.. kanskje de damene du har hørt om,omgåes utenlandske menn.

Jeg bor i Oslo, er blond, ( normal blond, ikke bimbo :gjeiper: ) men jeg liker IKKE utenlandske menn i Oslo!!!!!!!

De jeg har sett i Oslo, henger og slenger i gjenger, tror de er noe...nei.. huff.. de er så fram på, tror de kan gjøre hva de vil.... og de tror de kan få respekt ved å henge ved Oslo City, henge på kebab sjappa, eller bare være gangster!!!

Nei.. huff... jeg beundre de utenlandske som kommer til Norge for å jobbe, studere og bli noe... IKKE henge rundt å gjøre faenskap!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle om vi er norsk eller ikke.. kanskje de damene du har hørt om,omgåes utenlandske menn.

Jeg bor i Oslo, er blond, ( normal blond, ikke bimbo :gjeiper: ) men jeg liker IKKE utenlandske menn i Oslo!!!!!!!

De jeg har sett i Oslo, henger og slenger i gjenger, tror de er noe...nei.. huff.. de er så fram på, tror de kan gjøre hva de vil.... og de tror de kan få respekt ved å henge ved Oslo City, henge på kebab sjappa, eller bare være gangster!!!

Nei.. huff... jeg beundre de utenlandske som kommer til Norge for å jobbe, studere og bli noe... IKKE henge rundt å gjøre faenskap!!!!!!!!!!!!!

Vis du går der det er garantert flest utleninger kommer du sefølglig til å se flere utlendinger enn norske gjøre faenskap, bare stå å loke, oppfører seg som noen skikkelig drittsekker.

syns ikke du skal gå rundt kebab shapper og oslo city vis du ikke trives med disse menneskene. Hva med Karl johans gate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok av nordmenn som henger rundt og gjør faenskap. Kanskje vi skal begynne å dømme ut i fra folks personlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok av nordmenn som henger rundt og gjør faenskap. Kanskje vi skal begynne å dømme ut i fra folks personlighet?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D U MADE MY DAY.

Godt å vite at det fins mennesker i denne verden som skjønner at man skal dømme i fra personlighet ikke nasjonalitet, kultur osv!

som jeg sa;

“Choose your friends by their character and your socks by their color.Choosing your socks by their character makes no sense, and choosing your friends by their color is unthinkable”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D U MADE MY DAY.

Godt å vite at det fins mennesker i denne verden som skjønner at man skal dømme i fra personlighet ikke nasjonalitet, kultur osv!

som jeg sa;

“Choose your friends by their character and your socks by their color.Choosing your socks by their character makes no sense, and choosing your friends by their color is unthinkable”

:jepp: I min verden skulle dette egentlig bare mangle. I tiden vi lever i nå får alle rett og slett bare venne seg til tanken på et multikulturelt land. Det er en realitet. En flott realitet.

Idioter finnes overalt. Tilsynelatende også på kg. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: I min verden skulle dette egentlig bare mangle. I tiden vi lever i nå får alle rett og slett bare venne seg til tanken på et multikulturelt land. Det er en realitet. En flott realitet.

Kunne ikke sagt det bedre selv :) !

hehe sant, så sant :fnise: Men kjedlig at de ikke har evnen til å forstå hvordan ting egentlig fungerer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke sagt det bedre selv :) !

hehe sant, så sant :fnise: Men kjedlig at de ikke har evnen til å forstå hvordan ting egentlig fungerer :/

Det har seg sånn at her i verden kommer en alltid til å snuble over folk med andre meninger, og noen har ikke evnen til å akseptere andres uten å rakke ned. Det er bare å heve seg over det.

Endret av GraGra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn at her i verden kommer en alltid til å snuble over folk med andre meninger, og noen har ikke evnen til å akseptere andres uten å rakke ned. Det er bare å heve seg over det.

Ja, kloke ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller siden vil vekten av de rasefremmede dra Vestens økonomi ned.

De fremmedes samfunn er konsekvensen av deres DNA. Med mange nok negroide og pakistanere i Norge vil også vårt land bli et U-land på sikt. Da vil stemningen tilspisse seg, etniske grupperinger vil stå steilt mot hverandre og den flerkulturelle utopien (som kun finnes i sosialistenes virkelighetsfjerne hoder) vil knuses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo enda godt jeg har anledning til en framtid i et land som nå er et U-land. Da er jo jeg og barnebarna sikret.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller siden vil vekten av de rasefremmede dra Vestens økonomi ned.

De fremmedes samfunn er konsekvensen av deres DNA. Med mange nok negroide og pakistanere i Norge vil også vårt land bli et U-land på sikt. Da vil stemningen tilspisse seg, etniske grupperinger vil stå steilt mot hverandre og den flerkulturelle utopien (som kun finnes i sosialistenes virkelighetsfjerne hoder) vil knuses.

Du er en syk, syk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra innleggene du har skrevet her, virker du ikke som en type gutt en jente vil date. At du mener blondiner er bimboer og det er faktisk bimboer du vil ha. Nå er ikke jeg blondine, men jeg ville bare ikke date en med din innstilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Alex_*
Utifra innleggene du har skrevet her, virker du ikke som en type gutt en jente vil date. At du mener blondiner er bimboer og det er faktisk bimboer du vil ha. Nå er ikke jeg blondine, men jeg ville bare ikke date en med din innstilling

hehe, men tror ikke TS sa noe om at de fineste jentene er bimboer da. Det kan variere Linni Meister er utrolig fin og hun er bimbo, Celina Middelfart er også veldig fin, men vil du kalle hun bimbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går etter norske gutter:P om jeg må velge mellom norske og muslimske:)

Jeg synes mange untenlandske kan kle seg veeeldig klysete og litt for mye parfyme!. :P

Og jg har lest om dem som har vært sammen med utenlandske/muslimer

dem har som oftest blitt slått! OG kalt diverse ting!

og det kan man bli av norske å da så klart! men alikavel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes to typer utenlandske gutter (folk):

Den ene gruppen er dominert av de som fortsatt ikke er norske statsborgere/asylsøkere/flyktninger. Disse henger på Oslo City og forstår ikke at jenter ikke tenner på at man lager merkelige lyder og snakker på språket sitt til dem når de går forbi. De slår rett og slett ihjel tid med å henge på spesielle plasser (hvor det finnes mye folk) slik at de kan sjekke opp jenter (på sitt vis) og se på hva Norge har å tilby. Disse finner jeg ikke tiltrekkende i det hele tatt (er utenlandsk jente selv).

Den andre gruppen er dominert av de som er født og oppvokst her. Disse er ofte integrert (bortsett fra om de holder til i veldig multikulturelle miljøer som f.eks Holmlia) og hardtarbeidende. Sier ikke at folk fra Holmlia ikke er det (faren min bor der og kjenner mange der). Det er hvertfall disse som er litt mer "ordentlige" i oppførsel.

Mine venner og jeg tilhører denne gruppen, tør jeg påstå. Men jeg kjenner enda flere i den andre gruppen, enten pga at vi er fra samme land eller har felles hobbyer osv.

Det med (unge) norske jenter, er at de ofte ikke ser denne forskjellen og blir tiltrukket av de mer bråkete utlendingene som prater gebrokkent med vilje. Jeg tror ikke det er et flertall av norske jenter i Oslo som liker utlendinger, men de unge jentene som er ute etter "mer spenning" går etter disse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg går etter norske gutter:P om jeg må velge mellom norske og muslimske:)

Jeg synes mange untenlandske kan kle seg veeeldig klysete og litt for mye parfyme!. :P

Og jg har lest om dem som har vært sammen med utenlandske/muslimer

dem har som oftest blitt slått! OG kalt diverse ting!

og det kan man bli av norske å da så klart! men alikavel!

Alle som er utlendinger er ikke muslimske. Er en forskjell mellom etnisitet og religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
men de unge jentene som er ute etter "mer spenning" går etter disse da.

Det er jo de jentene som er morsomst å henge med da :D. Faen føler at akkurat de jentene ikke gir oss norske gutta en sjanse. Er ikke alle norske gutter som er så veldig lovlydige heller, men siden mange er det så tror de at alle norske gutter er snille som lam. Det er bra i forhold til politiet fordi da blir vi norske sjelden sjekka, men for å få "bad gurls" så er det ikkenoe pluss akkurat. Mange av de jentene som er interesert i norske gutter er mer "skole jenter" etc, og er ikke de jeg søker aller mest. Jaja måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de jentene som er morsomst å henge med da :D. Faen føler at akkurat de jentene ikke gir oss norske gutta en sjanse. Er ikke alle norske gutter som er så veldig lovlydige heller, men siden mange er det så tror de at alle norske gutter er snille som lam. Det er bra i forhold til politiet fordi da blir vi norske sjelden sjekka, men for å få "bad gurls" så er det ikkenoe pluss akkurat. Mange av de jentene som er interesert i norske gutter er mer "skole jenter" etc, og er ikke de jeg søker aller mest. Jaja måtte bare få det ut.

Spennende betyr ikke at man ikke følger loven, altså. Utlendinger er ofte mer livlige bare. Har mye mer humor (eller rett og slett annerledes humor) og er vant med helt andre ting som er spennende for disse jentene å utforske.

Det er på samme måte som du ikke søker "skolejenter", så er det noen norske jenter som ikke søker norske gutter. Det er snakk om det man føler seg mer behagelig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende betyr ikke at man ikke følger loven, altså...

Det er på samme måte som du ikke søker "skolejenter", så er det noen norske jenter som ikke søker norske gutter. Det er snakk om det man føler seg mer behagelig med.

hehe tipper jeg vet da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...