Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg hadde blitt supetakknemmelig hvis noen av dere visste hvor jeg kunne få kjøpt dette: *Sort blyantskjørt med høyt liv, ikke noe mønster/pynt/detaljer *Sort genser med stor og vid hals, aller helst i jersey eller bomull i stedet for strikk *Tweedbukse i pent snitt *Lilla clutchveske Og til temaparty: *Hårpinner, slike som ligner på spisepinner *Topp/jakke i cheongsam-stil http://www.ewis.no/fashion/images/cheongsa...-5-redigert.jpg, men bare topp/jakke/overdel, ikke hele kjolen. Er 179 høy og bruker 38/40, så det bør ikke være bare små størrelser. Helst i kjedebutikker som finnes over hele Norge, eller til nød nettbutikker som sender til Norge eller butikker i Oslo (skal dit i januar/februar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som kan hjelpe? Det begynner å haste med det selskapet nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Må du ha lilla clutch-veske? Har kjøpt meg en ganske tøff mørkegrønn en på HM i mykt stoff med slangskinnmønster. Høres kanskje ikke så kult ut, men den ser ganske stilig ut, og jeg ELSKER DEN!<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå