Gå til innhold

Norske menn ser ut som små gutter

Gjest Gjest_Lotta_*

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig har kroppsbygning en del å si for hva man finner fysisk attraktivt/uattraktivt. Men det er ingenting i norsk genmateriale som gjør at man får forskjellig kroppsbygning. Forskjeller i proporsjoner er marginale; fettlagring kan variere noe mer, men er mest synlig i kvinner. Ansiktstrekk, hår, øyne og pigmentering er de eneste egentlige merkbare forskjeller. Man identifiserer ikke etnisiteter på kroppsbygning. Det var det jeg sa, dumma.

Nei, det var ikke det du sa, dummen. Du sa: "Helt greit at man finner andre etnisiteter mer attraktive, det er jo en ærlig sak. Men kom ikke å si at kroppsbygning har noe med saken å gjøre." Mulig du mangler evne til presis formulering, men det du her sier er og blir idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norske menn er uansett mer puslete i kroppsbygningen enn mange andre menn...blir feil når en tenker på små rumpetroll framfor prinser.

Mitt mannebein er alt annet enn puslete :P

Jeg tror i alle fall ikke at norske menn nødvendigvis er mer puslete enn menn i andre land *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke det du sa, dummen. Du sa: "Helt greit at man finner andre etnisiteter mer attraktive, det er jo en ærlig sak. Men kom ikke å si at kroppsbygning har noe med saken å gjøre." Mulig du mangler evne til presis formulering, men det du her sier er og blir idiotisk.

Formuleringen er helt klar, den. Kroppsbygning har ingenting med din preferanse for andre etnisiteter å gjøre, som jeg sa. Jeg har aldri sagt, eller indikert, at kroppsbygning er uvesentlig i seg selv. Kun med tanke på valg av etnisitet.

La meg gi deg en rask gjennomgang av setningsoppbygning: "Kom ikke å si at kroppsbygning har noe med saken å gjøre." Hva peker "saken" tilbake på? Jo, det finner vi i foregående setning: "Helt greit at man finner andre etnisiteter mer attraktive," osv. Ser man det: det jeg sa var rett og slett at det ikke er kroppsbygning som gjør at du foretrekker andre etnisiteter, men derimot andre årsaker. At du i tillegg ser på kroppsbygning har jeg da aldri nektet for.

Hvem sier forresten at jeg er en dummA? Er du i opposisjon mot kvinnene her inne? Teit avatar forresten.....

Mest saklige posten i hele dag. Grunnen til at jeg sier dummA og ikke dummEN er, for det første: vi befinner oss på KVINNEguiden. Dette er et forum hvor kvinner er i overvekt, og det er derfor ikke urimelig å anta hunkjønn på ukjente brukere (eller gjester) istedenfor hankjønn, som er normalt ellers. For det andre, jeg adresserer noen som snakker om at menn av andre etnisiteter skulle være bedre. Sannsynligheten er da betydelig større for at du er kvinne. Mindre sannsynlig er det at du er en homoseksuell mann, da kanskje med minoritetsbakgrunn eller mindreverdighetskompleks. Det er derfor ikke urimelig at jeg kalte deg dummA. Hvis dette ikke medfører riktighet, beklager jeg virkelig, dummen.

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske menn e pingledotta.

Og Thai-damer er søtere enn norske damer, får vi vite i en annen tråd. Begge utsagn uttalt med skylapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner on en illusjon om at alle Amerikanere er Brad Pitt or somting,noen damer er helt hekta på menn i uniform,flotte og ,,drømme-elskere,men når de er sivile er de til og med blitt dårlige elskere.

Snitt amerikaneren er jo i virkeliggheta 150 kg.dødt flesk,vel bekomme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er burgerflesket trådstarter tenner på? Ett jukk, og så gir gelè-effekten slike deilige ettervibrasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er burgerflesket trådstarter tenner på? Ett jukk, og så gir gelè-effekten slike deilige ettervibrasjoner?

Ewwww!

Norske menn er da vel ikke noe annerledes enn andre menn i verden. Overalt finner man hovedsakelig tre hovedtyper, veltrente, tynne og feite. Jah, og så?

Amerikanske menn er ikke nødvendigvis penere enn norske. Jeg har sett noen som kan få fanden til å løpe som en gal på flatmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja kanskje det... Dette er i alle fall riktig tid på året å lete etter mannfolk, i så fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare tynne, bleke, tafatte "menn" i Norge som ser ut som små gutter?

Vi holder oss godt slik at vi kan feie over 15 år yngre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Det sier litt om at norske damer ikke lar seg imponere av muskler. Greit med en veltrent mann, men dersom han flasher muskler, skjønner vi at det er dårligere stelt med hjerne! ;)

Jeg har seks års universitetsutdannelse, uten at det ser ut til å hjelpe heller. DERE SUGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seks års universitetsutdannelse, uten at det ser ut til å hjelpe heller. DERE SUGER!

Hender vi gjør det ja, vi er bare litt kresne. :filer:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender vi gjør det ja, vi er bare litt kresne. :filer:

:fnise:

Kresne? Nei!

Dårlig smak? Ja!

Når en transvestitt som David Beckham kan bli fremstilt som et ideal, da er det på tide å vinke takk og farvel til vestlige damer! Russia here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kresne? Nei!

Dårlig smak? Ja!

Når en transvestitt som David Beckham kan bli fremstilt som et ideal, da er det på tide å vinke takk og farvel til vestlige damer! Russia here I come!

Nei gi meg en skikkelig mann, Beckham er ikke min type, metrofile sopper xD

Gi meg (til en viss grad) muskuløse menn med langt hår og skjegg! Velstelt men ikke metro, da... for "guds" skyl! Iik!

Jeg er i alle fall kresen.... *sukk*

God tur til Russland! Tjohei :)

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Beckham???!!!?? smil Han utrolig lite pene fyren der? smil EWWWWW! smil

Inlegget redigert. Se reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når folket ble fostret på grøt opp gjennom Norges fattige tider.

Bah! "Ita graut så blir du staut", sa bestemor. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...