Gå til innhold

Norske menn ser ut som små gutter

Gjest Gjest_Lotta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
foretrekker staute norske villmenn framfor feite amerikanere som spiser 10 hamburgere til frokost. er iallefall det jeg har sett på tv...

Det er en grunn til at Lars Monsen har blitt så populær. Alt for få menn er som han men har et desperat ønske om å bli som han. Alt for mange kvinner drømmer om en mann som ham men opplever at det finnes for få som ham. Ergo: høye seertall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en grunn til at Lars Monsen har blitt så populær. Alt for få menn er som han men har et desperat ønske om å bli som han. Alt for mange kvinner drømmer om en mann som ham men opplever at det finnes for få som ham. Ergo: høye seertall.

Hvem er Lars Monsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Monsen er jo bare ekkelt og ustelt. Æsj! Ville ikke ha hatt ham bøant mine rene silkelaken på Frogner, det er helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Monsen er jo bare ekkelt og ustelt. Æsj! Ville ikke ha hatt ham bøant mine rene silkelaken på Frogner, det er helt klart.

Du vet at de fleste mennhar bremsespor i trusa og ost på k*ken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, eg har lagt merke til det same, men meir i retning av at nordmenn (båe kjønn) ser mykje yngre ut enn til dømes britar (eg har vore veldig mykje i Storbritannia).

Det er sikkert fordi britene lever så usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de jeg kjenner. De dusjer og vasker seg hver dag og skifter undertøy hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de jeg kjenner. De dusjer og vasker seg hver dag og skifter undertøy hver dag.

Hei hei, Märtha! :hallo:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alltid nydusjet
Hei hei, Märtha! :hallo:

Tror du kun prinsesse Märtha kjenner menn som dusjer hver dag?!

Da står det skikkelig dårlig til der oppe i Lofoten!!! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*

Det sier vel mer om deg. De fleste jeg kjenner har både dusj, såpe, dopapir og vaskemaskin, og jaggu bruker de det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det ikke mange norske menn som er såkalt "hardføre og pragmatiske", selv om Nansen og Amundsen nok er et ideal. Og forblir et ideal. "Mutte og trauste" er vel en langt mer treffende beskrivelse.

Det er jo sant det, men så passer ikke mange amerikanske menn beskrivelsen til OP heller:

veltrente, solbrune, maskuline, høye, mer muskuløse amerikanere som sverger til rugby

Denne tråden handler jo om stereotyper, og "Nansen-typen" er stereotypen til den norske mannen. Generelt har vel norske menn litt ølmage, bleike osv., men det har den generelle amerikanske mannen også, i større grad enn den gjennomsnittlige nordmannen hvis jeg husker BMI-statistikkene riktig.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...