Frk. Stella Skrevet 28. desember 2008 #101 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg (og samboer - mye var fellesgaver) fikk utrolig mye fint! - Krus og kaffeglass fra Rosendahl Grand Cru - Le Creuset lasagneform - Biffkniver, kakegafler og serveringsskje fra Hardangerbestikk - Belgisk vaffeljern - seks badehåndklær - kjøkkenhåndklær - peissett i stål x 2 (et må byttes) - lekkert Gant sengetøy x 2 - to frokostkuverter av Ari Behn-serviset (tror vi bytter, vi samler på to andre serviser allerede) - konfekt - "Gourmet for folket" kokebok - bakeboller, litermål og målekopper fra Nigella Lawson-serien - lekker veske fra Accessorize - langt kjede og matchende armbånd fra Accessorize - to kjempefine topper - fleecepledd - to lyslykter og kubbelys - to innrammede trykk til soverommet - en diiiger flaske av favorittparfymen min (Narciso Rodriguez) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kivlå Skrevet 29. desember 2008 #102 Del Skrevet 29. desember 2008 - 2000kr - 500kr - 300kr - 300kr - iPod nano - Bildeprinter+100 ark - Treningsarmbånd til iPod - 2 Kari Traa hipstere - Kari Traa ulltrøye i rosa - Drikkeflaske med navnet mitt på - Votter - Bunadssølje (Arvet den da:D) - Leggvarmere - Ullsokker - 4 skjerf - Flere truser - 2 topper - 2 Tunikaer/kjoler - Hårklemmer - BH - Lipgloss - To like ringer - Kortbukse - 6 par øredobber - Smykke - Lacoste pour femme dusj såpe - Cardigan - 2 gensere - Tights - T-skjorte - Kortholder - Passbok (eller noe) - Fødselsdagbok - Paraply (xD) - Hårprodukt - Strømpebukse - Lue med innebygde høreklokker - Gucci parfyme Kan vere jeg har glemt noe. Men jeg er iallefall veeeldig fornøyd:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. desember 2008 #103 Del Skrevet 29. desember 2008 Neste jul skal jeg spesifikt be om julegaver til de som virkelig trenger det, så kan jeg få et kort, eller en geit eller noe som bevis. Samme skal jeg gjøre når jeg har bursdag nu snart, mesteparten av julegavene er noe tull. Helt ok saker, men trenger ikke noe av det. Kjedelige, meningsløse gaver ødelegger hele julen og alt julen skal stå for. Uff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. desember 2008 #104 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk Fra barna saker som de har laget selv, de ville jeg ikke ha byttet ut for alt i verden. Fra mannen en parfyme, og den vil jeg heller ikke bytte ut. Resten. Vin Vase Telysholderglass (nydelig stort rødt glass) Teservise/kaffe for 6 personer. (Håper virkelig tanken er å fortsette med samme serie, ellers er det jo faktisk ikke noen vits) 3 flasker vin 2 Smykker Krystallglass 1 cd Masse mer også, men orker ikke tenke etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #105 Del Skrevet 29. desember 2008 1 flaske rødvin 2 sengetøy-sett genser pysjamas blender parfyme body lotion i en duftserie jeg bruker diamantring 2 bøker film 2 vesker spill votter kokkekniver innrammet bilde håndklær gavekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. desember 2008 #106 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg fikk: DVD: Det var en gang - Livet Øredobber og nydelig halskjede av mannen Glassengel Calm your senses bodylotion og Hello Kitty "ull"sokker 2 fine nattkjoler og 6 lange skjeer til kaffe latte-glassene mine Kjempefin skål fra Afrika Blått glasshjerte i kjede Vi fikk: Grønne flytelys + skål Hjemmelagde gaver fra sønnen vår 2 Scania ølglass Bryllupsbilde av oss i sort/hvitt på lerret 2 nissefigurer 1 flaske hvitvin Middagskniv fra Telesølv (vi samler) Stor og innholdsrik fruktkurv 1000 kr I tillegg spleiset mannen og jeg på nytt lekkert dusjkabinett til hverandre. Jeg er kjempefornøyd! Er, som en annen her sier, glad at jeg får julegaver. Julen handler også om så mye mer enn gaver.... Endret 30. desember 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 30. desember 2008 #107 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Fine ting fikk jeg til jul av min gode familie som jeg ble kjempeglad for! Endret 30. desember 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #108 Del Skrevet 6. januar 2009 1 gavekort 1 genser Lommetørklær Penger Strømpebukse Kopp Sex og Singelliv-filmen Mamma Mia-filmen Godteri Kaffeboks Kjøleskapsmagnet Bok 1 gavekort Flaxlodd Sokker Hobbygreie Pulsvanter Hm, her ser det ikke så aller verst ut, men jeg var ganske skuffet. Veldig fornøyd med det jeg fikk stort sett, men gaven fra foreldrene mine var ikke så gjev, så er fortsatt litt sår der merker jeg. Høres sikkert ut som en blei, men sånn er det... Neste år gir jeg en donasjon til Frelsesarmeen som straff... Lurer veldig på hva du fikk av foreldrene dine siden du ble så skuffet jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå