lillespira Skrevet 26. desember 2008 #81 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg er fornøyd jeg Det ble dog en noe meget DVD - jul. - Mot i Brøstet boks 1 og 2, Kung Fu Panda, Ylvis III, Raske Menn, Aristokattene, Mamma Mia, 2 sesonger med Akutten. - Ny dvd-spiller! - Lokal historiebok - om krigen på stedet jeg kommer fra! - Ny mobil Dessuten fra arb.giver o.l. - klassiske julehilsner! 4 blomster mottatt med hilsen - sett med krukker, samt sild i flere slag, flattbrød, m.m. Noen julegaver får jeg også på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mella Skrevet 27. desember 2008 #82 Del Skrevet 27. desember 2008 Straff faktisk Hva hendte med at det er tanken som teller og at en skal være glad for det en har og får i livet ? Ettersom en av foreldrene elsker gaver blir det en slags straff ja. Når man får det samme som en som er langt mer perifer, og søsken får mer, så er det skuffende. Særlig når gaven presenteres som en ekstragave pga noe positivt jeg har gjort. Ville jeg da fått halvparten hvis jeg ikke gjort den positive tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid-84 Skrevet 27. desember 2008 #83 Del Skrevet 27. desember 2008 Digitalkamera fra samboern (very nice ) Strikket tunika Ilse Jakobsen støvler (very nice ) jennifer lopez parfyme grand cru vaser (rosendahl) lue og hansker gavekort snop til begge: juleduk grønnsakskutter dessertgafler 2 kakespader hardanger bestikk to serveringsfat/kakefat fleecepledd sengesett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 27. desember 2008 #84 Del Skrevet 27. desember 2008 Ikke sikkert jeg klarer å huske alt da, men:¨ Jeg ga, til min samboer; gavekort på 800,-, ringkontant på 300,- samt et spill til PS2 fra samboer; to akvariebøker, litt godt, ved(klaga før jul, når han var bort, at det ikke var ved ute!), NFS Undercover, Crash Bandicoot og filmen Kung Fu Panda. Mamma og Pappa; kjempefint 12 prs. bestikk-sett. Svigers: Laken.. Ellers fikk vi :kaffekopper, stilig sett til 6 stk(dog skulle jeg ønske det var asjetter med og!) kaffekanne konfektesker et par hånkler sengesett et par pynteting vannglass duk vin bollesett kasserolle. Er fonøyd jeg, bort sett fra de i familien som faktisk ikke klarer å skrive både mitt og samboers navn på merkelappene.... Er det bare meg som ser det som frekt?? Mange, ja, de som har møtt han og, skriver kun mitt navn, og det er da gjerne ting som er til oss begge to(f.eks kasserolle).. Og for å ha det sagt og, vi har bodd sammen i over 4 år nå, alle har møtt han og VET veldig godt alt sammen(hunder, barn, bil, osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 27. desember 2008 #85 Del Skrevet 27. desember 2008 Dobbelt vaffeljern 2x nattkjole Sminke Baderomssett 2x bildekalender 2x gavekort til "jenteforetnning" 3x konfekt Bilpleiesett Undertøysett Korsett Det var det jeg husket, fornøyd med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kicky Skrevet 27. desember 2008 #86 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg skal i alle fall ikke klage: Øredobber x2 sokker bøker x4 sjokolade og nøtter skjerf gavekort expert veske smykke x2 såpe genser eksklusiv te blad KK Så nå er det sitting i sofaen med kjempegode bøker og en kopp god te:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 27. desember 2008 #87 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk masse fint i år! - Jakke fra Stormberg (fra samboern) - Årsabonnement på Illustrert Vitenskap - HardangerBestikk type Frida, til 12 pers - 12 kjøkkenglass - "Den siste revejakta" (DVD) - Radio - En tøy-svarttrost med lyd (hva skal jeg bruke den til tro?) Ting som måtte byttes: - Stavmikser (har fra før) - Vaffeljern (har fra før) - Sengesett + laken (passet ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sintamoda Skrevet 27. desember 2008 #88 Del Skrevet 27. desember 2008 smykke"henger"pengergavekort til sten og strømsmykkeripod veskebadekåpeog best av ALT... twilight bøkene:D elsker dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 27. desember 2008 #89 Del Skrevet 27. desember 2008 Regnbukse Gummistøvler Et glassfat En fleecejakke En førstehjelpspute En konfekteske En juleduk En mascara En tøyveske 300 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #90 Del Skrevet 27. desember 2008 JojobaoljeCardigan1000 kr FlaxloddGenserBluseGåstaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemor Skrevet 27. desember 2008 #91 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er veldig glad og fornøyd: Jeg fikk: - Stativ til min nye Nikon D80 - Veske til D80 - Boken "Dyrisk" - Bok om hest - Bjørn Dæli skidress - Mikrofleece genser - Lue - Penger - Sånn overtrekk til bilen - Lys og lysholdere til nye badet - Karameller - Konfekt - 4 Store te-krus - Weekend bag - Gullsmykke - Te-lys holder - Armbånd, øredobber og smykke - sett - Vin - Duft-lys - Kjøkkenhåndklæ med nisse - Servietter og stor pyntehjerte - Stor glass engel til å henge opp - Ridehandsker Tror det var alt. Er veldig glad og fornøyd altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 27. desember 2008 #92 Del Skrevet 27. desember 2008 D&G klokke 3000 kr pelspledd sengesett tøfler body lotion godteri bilde m/ramme (fra fotograf) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 27. desember 2008 #93 Del Skrevet 27. desember 2008 Hmm, hva fikk jeg da? LV lommebok (skal byttes, er i monogram og jeg vil ha dalmier) Helly Hansen skidress Gant håndklær Likør/conacue glass + 2 flakser vin Kari Traa boksere og ullundertøy Sånn til å ha blader i i skinn Noen gensere To tommy H pirque trøyer Timerland høye vintersko Nye potesokker og skisele til hunden 15.000 på BSU Calvin Klein undertøy Sims spill til PS 2 Peak skisokker 2 bøker og sikkert noe annet fint jeg har glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #94 Del Skrevet 27. desember 2008 Etter at min 13 år gamle hund døde i januar har jeg tenkt å kjøpe meg hund, men pengene rekker ikke til, (har til selve hunden, men ikke viss det skulle hende den noe) så fra min mor og far fikk jeg bladet Vi med hund. Synes egentlig det var litt frekt av min mamma og pappa siden hunden min døde, men sener på kvelden så ba mamma meg om å se om hunden jeg ville ha har i bladet. Jeg så etter men fant den ikke, men så ba mamma meg om å se en gang til og da, på side 13 så hang det en konvolutt med 10.000-, (Det er myyye penger) Skønner egentli ikke hvordan jeg overså den for den var tykk. Blir nok hund på meg og samboern snart igjen, da Den andre er fra mannen. Først fikk jeg Big Ben-mini figur, så fikk jeg I <3 London, så fikk jeg gavekort på en butikk i London (siden en kompis av sambo hadde vært i London trudde jeg han hadde handlet alle gavene for sambo), men så fikk jeg flybilletter! Følte med egentlig ganske dum som ikke skjønte hintene Andre gaver; 14 par sokker (alle trenger sokker) Sjokolade Parfyme Lys duk Laken Sengsett Armbånd Ring Gavekort på IKEA (Trengs!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #95 Del Skrevet 27. desember 2008 Skal vi se! 1000 kr skullcandy headset glassengel silkesjal smørkniver ;D stor svart friis-veske mindre svart friis-veske ridejakke ridebukse chaps ridehansker ridesko ullundertøy strømper kort jakke i imitert skinn skinntights 2 stk lilla topper brun topp med paljetter røde "converse"-aktige sko i lakk julekuler grå lue, votter og skjerf grårutete ytterjakke "selbu"votter med blomstermønster rosa morgenkåpe tøfler pysj pengbok fra friis mascara + lipgloss votter lester stort bilde av min bestevenn<3 smykke fra bestevenninna mi som hun hadde gravert inn "ILU<3" på <3 designring stearinlys sort bukse sort bluse undertøy knagger bøsser til å ha krydder i ;D salatbestikk the body shop shower gel funky t-skjorter fra gina tricot tre nøtter til askepott, jul i skomakergata og jul i mummidalen på DVD<3 bok: f for fredrik bok: rachels ferie bok: fashion bible bøker: tilbehørets makt, mote ABC, partyfikseren, basisgarderoben jan thomas' stylingguide ;D julemarsipan vibrator, høhø DVD: UNO blondetopp sort "tyllskjørt" (ikke ur average g0ffic tyllskjørt, men et funky et. ;D) bok: charlotte isabel hansen versace parfymesett trooor det var det. dæsken den lista ble lang. jeg er så utrolig fornøyd!! mest lyst til å gå og gjemme meg fordi jeg føler meg så bortskjemt. O_O ca 60 gaver på en voksen person? hvor mange gaver fik du som barn? Og hvor lang tid tok julekvelden hos dere? regner med at du ikke var alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #96 Del Skrevet 28. desember 2008 Hmm, hva fikk jeg da? LV lommebok (skal byttes, er i monogram og jeg vil ha dalmier) Helly Hansen skidress Gant håndklær Likør/conacue glass + 2 flakser vin Kari Traa boksere og ullundertøy Sånn til å ha blader i i skinn Noen gensere To tommy H pirque trøyer Timerland høye vintersko Nye potesokker og skisele til hunden 15.000 på BSU Calvin Klein undertøy Sims spill til PS 2 Peak skisokker 2 bøker og sikkert noe annet fint jeg har glemt Conacue...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 28. desember 2008 #97 Del Skrevet 28. desember 2008 Etter at min 13 år gamle hund døde i januar har jeg tenkt å kjøpe meg hund, men pengene rekker ikke til, (har til selve hunden, men ikke viss det skulle hende den noe) så fra min mor og far fikk jeg bladet Vi med hund. Synes egentlig det var litt frekt av min mamma og pappa siden hunden min døde, men sener på kvelden så ba mamma meg om å se om hunden jeg ville ha har i bladet. Jeg så etter men fant den ikke, men så ba mamma meg om å se en gang til og da, på side 13 så hang det en konvolutt med 10.000-, (Det er myyye penger) Skønner egentli ikke hvordan jeg overså den for den var tykk. Blir nok hund på meg og samboern snart igjen, da ÅÅÅHH, så utrolig fin gave :O))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz84 Skrevet 28. desember 2008 #98 Del Skrevet 28. desember 2008 Til jul fikk jeg: - Rosa hardisk - Bølgetang - Eva solo karaffel - Menu vannkaraffel med to glass - 4 store fantastiske kule rødvinsglass - Raclette sett - Eggkoker - Sjampoo, balsam, såper og annet stæsj... - Pledd - Tøffler - Morgenkåpe - Håndkler - Jamie Oliver stekepanne - Jamie Oliver kokebok - Tapasbok - 5250 kr. - Kjede i hvit gull - Pærleøredobber - Sminke - Flax lodd - Gavekort på senter - Gavekort på Glassmagasinet - Lyslykt - Sparegris til å spare til sko - Snøsak med bilde av meg og Lin - Kjøkkenredskap - Sånn til å sette kjeler på - 2 flasker vin - Olje/ balsamicosett - Skjørt - Ullsokker - Sjokkolade - Drit kul søppelbøtte - Vanter - Sminkespeil Er kjempe fornøyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 28. desember 2008 #99 Del Skrevet 28. desember 2008 Conacue...? :klø: Cognac? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Therese Skrevet 28. desember 2008 #100 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette fikk jeg, julaften-08; * Hunter gummistøvler * Hunter fleecesokker til å bruke oppi støvlene<3 * Oppvaskhåndkle * Spisebrikker x5 * Trådløs mus * Bok - "Hvor mange testikler hadde Adolf?" * Headset fra Scullcandy * Kulepenner x2 * Lys * Stor tekopp * Godteri * Gavekort på kino * Ildfaste former * Bodylotion + dusjsåpe * Hot Pressed Spray * Dusjsåpe + deo * Sjal heklet av alpakkaull * Kluter x2 Jeg tror det var alt. Har så dårlig hukommelse Ingen gaver skal byttes. Er kjempefornøyd. Takk til alle som har gitt meg gaver :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå