Gå til innhold

Hvor mange julekort sendte du?

MissStiles

Anbefalte innlegg

jeg sendte ut 30 julekort og fikk 0 tilbake. helt greit det. skjønner at det er masse førsjulstress og greier. jeg gjør det for jeg synes det er kos.

men må si jeg først ble litt paff når jeg ikke har fikk noen takk engang:(

så da tenkte jeg meg litt om å fant ut at det er jo jul. lett å glemme sånne ting når en først snakker med folk :) kommer fortsatt til å sende julekort neste jul også! komemr i julestemning av sånt jeg :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte tre og fikk to. Helt greit det. Skulle gjerne ha sendt flere, men får heller gjøre det til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte 0 og fikk ett. Det var fra min tante, og hun ble fryktelig sur fordi jeg ikke hadde sendt til henne. At hun av egen fri vilje velger å skrive et kort til meg, betyr ikke at jeg er forpliktet til å skrive kort til henne ;) Det er mer enn nok kav i julen fra før.

Jeg pleier sende sms med god jul til de nærmeste slekt/venner, men å styre med å kjøpe kort og frimerker og greier orker jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte 40 i år, men pleier å sende 0.

Jeg valgte å sende i år fordi jeg har blitt mor og barnet mitt hadde fått så mye fine gaver i forbindelse med fødsel og navnefest så det var veldig viktig for meg å vite at alle hadde blitt takket. Da kunne jeg likevel slå det sammen med å ønske god jul.

Ikke alle fikk like personlig hilsen men alle var håndskrevet med bilde av barnet da.

Selv mottok vi 6 julekort. I tillegg fikk vi to lange koselige julebrev på mail.

Selv er jeg egentlig ikke typen til å sende julekort. Mulig jeg lager julekort til neste jul også med bilde av barnet mitt, men det blir nok ikke like mange. (Tror ikke det er så mange utover nærmeste familie som er så interessert i bilde av barnet egentlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noennfå julekort og sende ikke selv.

Men jeg sender fin julehelsing til mange.

Type 1 til nær familie, en berettning om året som er snart er slutt

Type 2 til nærer venner, mye det samme som 1

Type 3 til mange andre som jeg kjenner og har e-post adresse til.

Får mange jule og nyttårs e-poster tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...