Gå til innhold

IKEA

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

EEEELSKER IKEA! Men bor helt helt nord i landet, ønsker meg sterkt en IKEA i Tromsø eller helt nord i Sverige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja. Som flere har sagt her; det er godt vi har forskjellig smak!

Jeg synes IKEA er moro, jeg! Får masse inspirasjon når jeg er der. Det er klart at med en forretning som har så mye, så er det ikke alt som faller i smak! Det er nok en del der som jeg synes er grelt, men jeg har handla møbler der, og de synes jeg er solide. Jeg har ikke kjøpt salong, men det er mer en smakssak, men jeg har kjøpt bokhyller. Og jeg fordrer at bokhyller er solide...

Jeg tviler vel også på at noen går på IKEA for å få et skikkelig gourmetmåltid. Da går man andre steder. Men som påfyll i magen er det helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Gunilla: Det er jeg jammen meg enig med deg i! IKEA er gøy!! Jeg tenkte meg en tur bort dit i dag faktisk for å titte litt. Synes det er morsomt å gå rundt å titte på alle de kreative løsningene og alt det billige. Hver gang jeg er der kommer jeg ut med dobbelt så mye som jeg egentlig trenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

IKEA må taes for hva det er. Har jobbet en del der i studietiden, og irriterer vettet av emg over kunder som klager. Ikea er fatkisk veldig rimelig, service koster, ergo må folk "gjøre litt selv" på IKEA. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Embla s! Jobber på IKEA nå, og det er veldig irriterende å høre kundene klage på ALT.

HVIS DET ER SÅ ILLE, SÅ GÅ ET ANNET STED!

Vi kan faktisk ikke plukke hver vare for deg, for det vil kreve at det er minst tjue ganger så mange ansatte, og dermed vil prisen øke. Vi som jobber i butikken kan ikke noe for at du har kommet langveisfra, og vi er utsolgt for det du skal ha. Det er ikke verre at vi har vogner som må løses ut med en tier enn at andre butikker har det. Det virker som om bare fordi man er på IKEA, så kan man droppe alt som heter sunn fornuft og folkeskikk!

...og bare så det er klart: Jeg vet at de fleste kundene er vanlige, hyggelige folk. Det er bare det at man legger bedre merke til de andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du spise og handle møbler samtidig så gå på R.O.O.M. på Vinderen! :D

(men Ikea er helt O.K. til sitt bruk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bevaremegvel - store forventninger?

Hvis man venter design-møbler og gourmetmat på IKEA, så har man misforstått aldeles!! -Trodde alle visste hva Ikea står for nå etterhvert ,men noen klager jo uansett i dette landet.

Vi har ofte "raid" på Ikea, spiser kjøttboller og koser oss! Er ikke så storforlangende vi da, hehe....... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ikea er flott og koselig det.

Jada, der er mye jeg aldri ville hatt i mitt hjem, men det gjelder å ha evenen til s de de fine tinga som du VIL ha da, innimellom.

Vi handla masse der da vi flytta fo et år siden (bor jo i Bergen, så det var svært naturlig) Vi hadde bodd på møblert hybel, og skulle flytte og trengte ALT. Ikea har rimelige varer, av grei kvalitet. Jada, vi måtte finne dem selv og skru dem sammen selv, men det klarte vi da også utmeket. (mde mine foreldre som medhjelpere, sjåfør MED bil er en fordel når man skal flytte. Når sjåføren er gift med ei som er ypperlig som syerske, ja da fikk vi gardiner også :) )

Jeg stortrives på Ikea, Jada, der er ting jeg ler av, smiler for meg selv og aldri ville kjøpt. Men, go'bitene finnes innimellom. Det som er avbildet i katalogen finnes også i butikken (med mindre det er utsolgt da) og det finnes mye koselige ting på ikea :)

Men for all del, det er frivillig å gå dit. Feriens høydepunkt er det ikke, men det er kjekt å stikke innom for dem som bor langt unna. Dersom man unngår å handle mens der er 5 timers kø, så kan det blir rent koselig også.

Jeg har spist der, og syntes det var godt, men somregel spiser jeg der ikke. Siden vi bor i Bergen så reiser vi heller hjem og spiser. Sambo holder ikke ut SÅÅÅÅ lange handleturer at de inkluderer matpause, da har han nok handlet lenge nok for en dag ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, det er en del jalla-jalla og "glorete" plæstic ting på IKEA som aldri kommer inn gjennom min dør!

Men selv synes jeg en tur på IKEA er kjempeartig, og kommer alltid ut med noe; i alle fall lys, servietter, en plante og gjerne noen småting til... Synes f.eks. de har mange kule "kosedyr" til en billig penge! Fant en stilig plysj-slange som jeg egentlig burde ha kjøpt der, kanskje neste gang! Og de har masse fint og rimelig i glass; mugger, glass, lysestaker og vaser mm. Ting og tang til kjøkkenet er også gøy å kikke på!

Nå er IKEA kanskje mer "eksotisk" for oss som ikke har et varehus sånn i umiddelbar nærhet, men en tur eller to i året prøver jeg å få til.

Og så synes jeg også at kjøttbollene er kjempegode, det er liksom IKEA for meg! Har også kjøpt med meg kjøttboller+sauspose hjem, og det var en deilig søndagsmiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat på IKEA ?

Nå går jo ikke jeg dit for å spise da, så maten

bryr jeg meg fint lite om ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...