Gå til innhold

IKEA

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For første gang i mitt liv skulle jeg innom en slik. Det var jo så billig og du verden så billig mat skrøt de fleste.

JALLA JALLA hvor mye #### den butikken selger.

Forferdelige farger, billige møbler som vil holde hvor lenge?

Plantene var billige enn ellers rundt om. MAten? En skal ha ganske bedøvde smaksløker for å kalle dette mat.

Det jeg kom ut med var servietter og planter.

dette skal vist være turistenes høydepunkt under ferien. Jeg skal aldri dit igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA er jo kanonbra!!! Billige glass og fat som ungene kan knuse i fleng uten at jeg slipper en eneste tåre....

....men, det er forskjellig hva man liker og bra er jo det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror man kan finne mye bedre på loppemarket og freetex.

Var en grusom opplevelse hvis man tenker på hva de hadde.

Om det er glass du er ute for at ungene kan knuse, så er det vel en grei butikk.

Da velger jeg en butikk(billig) hvor glassene "tåler" barn uten å knuses til samme eller billigere penge.

Når man ser katalogen ser det jo veldig bra ut, men herregud....det var langt fra glansbilder til fakta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det var ikke derfor jeg skrev. i den tro at noen tvinger meg tilbake!!!

Det var en ytring!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre på loppemarked og fretex? Eeeeeh....vel vel. Det har jeg enda til gode å oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker IKEA kjempegodt jeg!

Visst har de mye jeg ikke kunne tenkt meg, men så har de desto mer jeg har lyst på :oops: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker og Ikea kjempegodt. Har masse fra ikea overalt i huset :) Masse jeg ikke liker der, men utrolig masse jeg liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA har mye drit, men de har mange godbiter også. Enkelte ting har vi lært oss å aldri kjøpe der igjen, men andre ting må vi ut der for å få tak i.

Det er som med andre butikker det. De har som oftest noe for alle, men ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Hanne~

Jeg synes IKEA er en ok butikk. Mye fint, men endel av dårlig kvalitet. Og en del jeg ikke ville hatt i mitt hjem. Likevel jeg finner alltid noe jeg liker.

Maten der har jeg derimot aldri smakt, utenom en soft-is. Den var god, den. Kjøkkenet forøvrig frister meg bare ikke.

Ellers pleier jeg å unngå rush-tidene i populære butikker for mer komfortabel shopping. Å handle i stim er grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøttbollene er gode, både de man kjøper i kafeteriaen og de man kjøper i pose og lager hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.......det var da svært da!

Synes IKEA er super, jeg!

Skal en tur dit i løpet av Mannens ferie, og det gleder jeg meg til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg synes at IKEA har veldig mye kult. Kvaliteten kan man selvfølgelig ikke forvente så mye av men man betaler jo deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gratulere deg med ditt første besøk i "en slik en" - som for øvrig er et vanlig innslag i veldig mange nordmenns liv. Enig i at hvis dette er "turistens høydepunkt" har man hatt en ganske stusselig ferie.

IKEA er helt topp, synes nå jeg. Men jeg bor så nærme at jeg ikke trenger å bruke ferien på å handle der. Og jeg pleier ikke å spise der. (Jeg pleier heller ikke å spise på Skeidar, Bolia, Ålehns eller Sten&Strøm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Vel, noen av mine møbler er fra IKEA og jeg har ikke hatt noen problemer med de heller. Stygge farger? Joda, jeg kan jo si meg enig i at enkelt ting der ser litt glorete ut. Men det må nesten bli opp til hver enkelt. Det er frivillig å dra dit :blunke: Dessuten vil jeg legge til at maten er god den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IKEA-veteran

Jeg er redd du er i mindretall hvis du ikke vil dra til IKEA igjen - de fleste jeg vet om er der innimellom!

IKEA har masse bra, masse trendy og masse som dermed blir for sært. Men jeg er ikke enig i at kvaliteten er så dårlig - de er blitt veldig mye bedre enn de var før! Nå mangler det aldri skruer el.l.

Da jeg flyttet, hadde skruene til senga forsvunnet. Dro innom IKEA og forklarte saken - og fikk nye skruer gratis!

Har akkurat flyttet et skrivebord inn på gjesterommet - det bordet kjøpte vi da vi flyttet sammen i 1981 - det er like solid fortsatt! OG det har vært med på 6 flyttesjauer!

Har en stumtjener fra IKEA som ble kjøpt i -83. Den var litt slarkete, så med stramming med umbraconøkkelen var den like fin igjen (det står jo at man skal etterstramme møblene, men det skal vel egentlig skje før det har gått 20 år.... :ler: )

Så kom ikke her og rakk ned på IKEA :evil: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...