Gå til innhold

dette kan ikke jeg nei...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hva skal det bli av meg..? jeg kan ikke vaske klær?og nå står jeg her helt alene med en stooor skittentøyskurv og aner ikke hvordan dette skal gjøres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Slå opp på gule sider under VASKERIER

Slå opp på helse under mentalt tilbakestående.

Ring til mor og tilby god betaling om hun vasker for deg, KUN denne ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Hanne~

Det grenser til omsorgssvikt når tenåringer enda ikke har lært hvordan man vasker klær.

Ring mor og far og spør. Telefonen tipper jeg du vet hvordan du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

les bruksanvisningen på maskinen.

se i lappene på tøyet

vask farget seperat fra lyst tøy

Undertøy og håndduker, minst 60 grader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal det bli av meg..? jeg kan ikke vaske klær?og nå står jeg her helt alene med en stooor skittentøyskurv og aner ikke hvordan dette skal gjøres....

Kan du noe annet da?

Bytter gjerne tjenester jeg.

Jeg vasker klærne dine mot at du beiser huset mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

fy faen så frekke folk her inne er egentlig. skjønner folk godty jeg at de føler seg tråkket på når dere kommer med slike sarkastiske tilbakemeldinger.

er ikke kg et sted man skal henvende seg for hjelp og tilbakemeldinger, vel ikke akkurat det beste eksemplet dette nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallo?
fy faen så frekke folk her inne er egentlig. skjønner folk godty jeg at de føler seg tråkket på når dere kommer med slike sarkastiske tilbakemeldinger.

er ikke kg et sted man skal henvende seg for hjelp og tilbakemeldinger, vel ikke akkurat det beste eksemplet dette nei...

Hallo? Hvor nærtagende går det an å bli?

Kan man ikke vaske klær, må man regne med å bli latterliggjort. Da lærer man kanskje, og man slipper å bli gjort til spott og spe neste gang.

Hilsen meg, i sjokk over dikke-deringen enkelte forventer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på hvor gammel personen som ikke kan vaske klær er....

...er vedkommende 15 så OK, da kan jeg gå for det er personen 30 så sier jeg bare....get a life!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke vaske klær, må man regne med å bli latterliggjort

Da må man bare regne m å bli bakvasket ja..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heihei... ser at mitt innlegg ikke var av det beste å legge inn her nei... men etter litt om og men søking på nett så fant jeg det ut. skulle kanskje ha forklart saken bedre; jeg er bare 16 år hjemme alene ettersom familien måtte dra i hui og hast til famili ei bergen hvor et familiemedlem døde i går... så der er saken, ingen hadde så masse tid til å overs å hjelpe meg fo rå si det sånn... beklager at folk ble så hissige over dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker fargete klær på 40 grader, lyse/hvite klær også på 40 grader og håndklær/vaskekluter o.l. på 60 grader. Se på merkelappen hvilke grader de skal vaskes på. Enkelte klær kan bare vaskes på 30 grader, mens andre kan vaskes på 60, 90 grader osv. Og enkelte plagg kan bare håndvaskes. Har dere tørketrommel så kan sokker, truser, t-skjorter m.m og håndklær/sengetøy/laken tørkes i den. Dette står også på merkelappen.

Hvis du har bruksanvisningen for hånden, så kan du kanskje lese litt i den.

Hvis ikke så kan du jo prøve å ringe dine foreldre, så kan de forklare deg det.

Det er ikke flaut å ikke kunne vaske klær når man bare er 16 år.

Man lærer ting etterhvert :D

Jeg kunne nesten ikke vaske klær når jeg flyttet hjemmefra og da var jeg 21 år :-? :o

Men jeg fant nå ut av tingene :wink:

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...