Gå til innhold

Hva synes dere om russiske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Åse_*
Vet spørsmålet ikke var til meg, men.. Russiske damer bruker visstnok mye sminke fordi det er færre menn per kvinne i Russland. Derfor må de "stæsje" seg opp, fordi det er hardere konkurranse dem i mellom. Det er i hvertfall forklaringen jeg har fått..

russiske damer bruker mye sminke pga at de vil pleie sin fin utseende. og ikke minst at de vil at andre folk gjør det og.Det es Coco Chanell sa at :Hvis en kvinne på 30 år er ikke vakker, så hun er en tosk! Og hvis kvinner ikke så dumt,da de må! å smynke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg synes russiske jenter er svært vakre.

De som gifter seg med nordmenn, har ofte høy utdanning og er ressurssterke kvinner. De gifter seg langt under sin stand.

De selger seg...for litt mat og flybillett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
russiske damer bruker mye sminke pga at de vil pleie sin fin utseende. og ikke minst at de vil at andre folk gjør det og.Det es Coco Chanell sa at :Hvis en kvinne på 30 år er ikke vakker, så hun er en tosk! Og hvis kvinner ikke så dumt,da de må! å smynke seg.

det hjelper ikke å sminke seg hvis hun ikke er naturlig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
1. Leter du litt i tråden, har jeg skrevet masse om levestandaren der borte. I følge kilden min er levestandaren der ikke noe bedre nå enn før Sovjet falt, og jeg var i Sovjet i 1986, ergo konkluderer jeg med at levestandaren er veldig lav sett i forhold til vår.

2. Det er selvsagt et interessant spørsmål, og nei, jeg mener ikke at de skal det. Men når(og dette er min subjektive erfaring)menn som har satt på puben dag ut og inn, har halvmåne på hodet, ølmage, ingen norske kvinner som er noe å ha vil ha dem, de har en udannet oppførsel, er en svært lite pen og utrent 50-åring++, og de finner seg en jente fra den russiske landsbygden i begynnelsen av 20 årene, ja, da kan jeg ikke se på det som noe annet enn en raffinert form for prostitusjon.

2. enig, det er rett og slett prostitusjon med lang tidshorisont

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

stakkar russiske jenter!!! de som kommer til norge må være sammen med norske eldre menn som tafser på dem, helt avskygelig, de blir til og med slått i noen tilfeller....FAFO rapport konkluderer at de som skiller seg ender opp som prostituerte....virker som om alt er bedre enn å være i Russland....men hvis de virkelig vil ikke ende opp alene hvorfor ikke gifte seg med en ung pen mann fra Frankrike for eksempel? Alt er bedre en gamle griser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
stakkar russiske jenter!!! de som kommer til norge må være sammen med norske eldre menn som tafser på dem, helt avskygelig, de blir til og med slått i noen tilfeller....FAFO rapport konkluderer at de som skiller seg ender opp som prostituerte....virker som om alt er bedre enn å være i Russland....men hvis de virkelig vil ikke ende opp alene hvorfor ikke gifte seg med en ung pen mann fra Frankrike for eksempel? Alt er bedre en gamle griser!

morsomt å lese.. "stakkars russiske jenter som kommer til norge og MÅ være sammen med norske eldre menn". ja ja ja... tror du at liksom alle russiske jenter som kommer til norge vil gifte seg med eldre norske menn og bli her..?? hva med de jentene som kommer hit for å studere eller jobbe...? de som ikke tenker på å gifte seg når de kommer hit..? hva med de da? er de stakkars russiske jenter også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne setningen ga ikke mye mening, men Coco Chanel er vel ingen heldig målestokk i denne sammenhengen. :fnise:

Forøvrig synes jeg russiske kvinner - de jeg har vært i befatning med - er søte, morsomme, åpne og greie.

Men det er vel like store personlighetsvariasjoner der som i andre land vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom Nordmenn og Russere er mindre en hva dere nok elller mange av dere er villige til og innrømme

Innrømme hva da? At vi alle er mennesker og at nasjonalitet sier mindre om et menneske enn andre mer spesifikke karakteristikker? Det er ikke så kontroversielt å innrømme akkurat dét. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Innrømme hva da? At vi alle er mennesker og at nasjonalitet sier mindre om et menneske enn andre mer spesifikke karakteristikker? Det er ikke så kontroversielt å innrømme akkurat dét. :)

Nasjonalitet jeg snakker ikke om nasjonalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Mange polske damer her i Norge nå for tide, at de er mer frempå og mer bestemt har jeg ingenting i mot :smilorange:

Når jeg var i Polen virket Polske kvinner svært mørke og alvorlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Melchizedek
Kaldt og regn?

Nei det var 10-15 grader. De fleste dagene ( 9 dager ) jeg var i Krakow var det sol noen får dager var det overskyet. Det regnet ikke noe når jeg var i Krakow men det regnet i Warszawa men der var jeg bare i 3-4 timer.

Endret av Melchizedek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg forstår helt hvorfor jeg skal mene noe som helst om russiske kvinner i sin helhet da men ... Skal jeg generalisere virker de mer feminine enn norske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...